Fitness Seller

Wietje Road to Flexcup 2014

• Topic Starter Topic Starter
Thanx iedereen! @Daphne, niet fit en er spelen nog andere dingen. Ik hoop er weer zo snel mogelijk bovenop te zijn hoor!

Hmm vervelend voor je :( Hoop het ook! Je bent net zo lekker bezig!

Hallo ben ik weer dan. Even afwezig geweest, mijn hoofd stond even niet naar trainen. Maarrrrr gisteren weer voorzichtig begonnen met benen trainen!

Leg Curl

4 x 10 x 50 kg

Leg Press

2 x 10 x 120 kg
2 x 10 x 130 kg

Leg curl

4 x 10 x 50 kg

Squat

1 x 10 x 30 kg
1 x 10 x 50 kg
2 x 10 x 60 kg

Leg Curl

3 x 10 x 55 kg
1 x 8 x 60 kg

Leg Extension

2 x 10 x 65 kg
1 x 10 x 70 kg
1 x 10 x 75 kg

Daarna nog buikspieren 15 minuten, helemaal gaar was ik:huilen:haha. Slecht gegeten heel de week dat merkte ik toch wel.
Maar vanaf nu weer lekker de draad oppakken!

welcome back dan maar!
en gelijk met leuke gewichten.
succes

Hoop dat je er nu weer tegenaan kan! Goede training!

Voorzichtig beginnen zegt ze dan. Ik kan alleen nog maar dromen van zulke gewichten haha!

Jaaa gewoin de draad weer oppakken zo'n slexht weekje kan erin zittwn :) nu weer lekker knallen !

Das weer een nette start hoor. dus lekker doorpakken nu!! dat kan je!

Jeeej you're back! Goed dat je er weer bent! Kan altijd dat je hoofd er even niet naar staat! Je bent in ieder geval weer terrug en voor een 'voorzichtige' training heb je toch een super training neergezet met goeie gewichten!

Slecht eten merk je echt in je trainingen. Lekker weer oppakken en knallen.

Zo, even tijd om mijn training van gisteren te loggen. Ik blijf het zeggen maar de sportschool is zo vreselijk druk, mijn training lijdt er bijna onder jammer genoeg.

Twee borstoefeningen en 3 rug oefeningen gedaan.

Incline chest press

1 x 10 x 20 kg
1 x 10 x 30 kg
2 x 10 x 50 kg

Toen maar door naar de Chest press (machine)want zelfs alle dumbells waren in gebruik:mad:

2 x 10 x 40 kg
1 x 10 x 50 kg
1 x 10 x 60 kg

Oke, toen zag ik door de mensen de machines niet meer dus door naar rug, dat ging nog wel

Lat Pully

2 x 10 x 45 kg
2 x 10 x 50 kg

Toen gelukkig 1 los slingerende dumbell kunnen bemachtigen:D, door naar de dumbell pull over

4 x 10 x 18 kg

Vertical Traction

2 x 10 x 45 kg
2 x 10 x 55 kg

Als laatste 15 min buikspieren, toen ik naar huis ging en langs de balie liep stond er zelfs een rij van mensen die door het poortje naar binnen wilden :eek:WTF

Bijna? :D

Ander tijdstip trainen niet mogelijk?

Jezus dat is echt niet fijn zo druk.. Is dat pas vanaf het nieuwe jaar of altijd al wel zo geweest?

Goed dat je er weer lekker tegen aan gaat!! Weekje er tussenuit is niks mis mee! Succes weer!

Bijna? :D

Ander tijdstip trainen niet mogelijk?

Jawel snachts maar dan lig ik op 1 oor

---------- Toegevoegd om 08:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:13 ----------

Jezus dat is echt niet fijn zo druk.. Is dat pas vanaf het nieuwe jaar of altijd al wel zo geweest?

Het wordt alleen maar drukker jammer genoeg:eek:

---------- Toegevoegd om 08:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:14 ----------

Goed dat je er weer lekker tegen aan gaat!! Weekje er tussenuit is niks mis mee! Succes weer!

Thanks!

Vandaag vroeg uit de veren en lekker beentjes getraind, mijn favoriet! Het was heerlijk rustig in de sportschool :D

Ik heb mij vandaag geconcentreerd op de glutes, die mogen een stuk ronder haha. Anders blijft er straks niks over als ik ga cutten :eek:

Leg Curl

3 x 10 x 45 kg
1 x 10 x 50 kg

Leg press

1 x 10 x 120 kg
1 x 10 x 130 kg
2 x 10 x 140 kg

Leg Curl

4 x 10 x 50 kg

Er was iemand aant curling in de smithmachine:whip: ik zou zeggen, doe dat lekker ergens anders, dus mijn glutes even aangepakt met (zie plaatje) die voelde ik wel!

Smith machine was vrij en ik heb de sumo squat eens geprobeerd. Voelt wel heel anders haha en gewicht ging niet meer dan 40 kg, 4 x 10 herhalingen.

Leg extension

3 x 10 x 55 kg
1 x 10 x 60 kg

Lunges

20 x links en rechts met dumbells van 4 kg.

Erg lekkere training vandaag!

hqdefault.jpg

Nice hoor beentjes slopen!!! :D
je ziet er super slank uit hoor op die foto!
en met zo trainen komen die glutes wel!

Terug
Naar boven