XXL Nutrition

Wietje Road to Flexcup 2014

godver, wat een knoert van een schouder :D
knap werk die je daar levert hoor!

Netjes hoor! Heel mooi.

Altijd leuk rennen voor de squatrek/smithmachine herkenbaar

En jou armen gaan goed! :D

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt Natty en Kim! Het is eerder sprinten naar de smithmachine haha

Goede trainingen :)
Ik ga je ook volgen!

Vervelend nu met die drukte he? Heb gisteren weet niet hoe lang staan wachten bij het squatrek. Die kerels hielden een theekransje ofzo. Ben er maar heen gelopen met de vraag of ze bijna klaar waren. Ik werd raar aangekeken.

En wat staat er vandaag voor je op het programma?

Vervelend nu met die drukte he? Heb gisteren weet niet hoe lang staan wachten bij het squatrek. Die kerels hielden een theekransje ofzo. Ben er maar heen gelopen met de vraag of ze bijna klaar waren. Ik werd raar aangekeken.

En wat staat er vandaag voor je op het programma?

Vanavond borst/rug, weer met zn twee trainen gelukkig..

Waar ik mij ook altijd aan irriteer is mensen met al die mobiele telefoons, hoe kan je trainen en appen/bellen tegelijk en mensen laten wachten daardoor :mad:

Waar ik mij ook altijd aan irriteer is mensen met al die mobiele telefoons, hoe kan je trainen en appen/bellen tegelijk en mensen laten wachten daardoor :mad:

Dit is schijtirritant, mensen die niet komen om te trainen moeten gewoon opzouten:mad:
Wachten doe ik al helemaal niet, vraag of ze klaar zijn of anders opzij willen gaan!

Dankje, toen ik thaibokste vroeger waren mijn triceps ook goed zichtbaar, ik heb het idee dat de basis daar een beetje gelegd is.
Ze worden nu vooral zo dik omdat ik ze zo zwaar mogelijk train. Triceps pull down (rope),
reverse grip push down, en lying triceps extension zijn vooral favoriet.
En 2 keer in de week boksen op de zak wil ook wel helpen

Leuk :) heb je ook wedstrijden gedaan?

Vanavond borst/rug, weer met zn twee trainen gelukkig..

Dit is schijtirritant, mensen die niet komen om te trainen moeten gewoon opzouten:mad:
Wachten doe ik al helemaal niet, vraag of ze klaar zijn of anders opzij willen gaan!

Ik heb m'n telefoon wel mee. Maar ik weet nog niet m'n hele trainschema uit m'n hoofd dus dan kijk ik daarop haha. Maar idd het is schijtirritant die lui die niks zitten te doen. Of wat ik eigenlijk nog erger vind is mensen (meestal meiden) die bijv legpress doen met 80 kilo ofzo en dan letterlijk 5 cm op en neer gaan en non stop overstrekken. Dan sta ik te wachten en denk ik: go awaaaaaayyy. Haha kleine frustraties hier.

Vanavond voor mij triceps/schouders. Ook weer lekker samen trainen. Al weet ik niet of m'n vriend hetzelfde gaat doen. Dus voor hetzelfde geld zie ik hem 1,5 uur niet haha.

Leuk :) heb je ook wedstrijden gedaan?

In 2009 in aktie :p

559887_109037175929412_373963385_n.jpg

Ik heb m'n telefoon wel mee. Maar ik weet nog niet m'n hele trainschema uit m'n hoofd dus dan kijk ik daarop haha. Maar idd het is schijtirritant die lui die niks zitten te doen. Of wat ik eigenlijk nog erger vind is mensen (meestal meiden) die bijv legpress doen met 80 kilo ofzo en dan letterlijk 5 cm op en neer gaan en non stop overstrekken. Dan sta ik te wachten en denk ik: go awaaaaaayyy. Haha kleine frustraties hier.

Vanavond voor mij triceps/schouders. Ook weer lekker samen trainen. Al weet ik niet of m'n vriend hetzelfde gaat doen. Dus voor hetzelfde geld zie ik hem 1,5 uur niet haha.

Ik hoor altijd duidelijk die app geluidjes, dan vraag ik toch even of ze nog lang bezig zijn;)

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------

precies!

Ik denk dat ik dan ouderwets ben... heb gewoon mijn mijn schema op papier met pen bij me. :D

Vandaag geen borst/rug maar schouders/armen. Mijn vriend was ziek geweest en daar blijven steken, morgen weer borst/rug.

Shoulder Press machine
3 x 41 kg
1 x 45 kg

Lateral Raise

3 x 36 kg
1 x 41 kg

Rear Delt
3 x 32 kg
1 x 39 kg

Barbell Shoulder

1 x 15 kg
3 x 20 kg

Arm Curl (mijn biceps gingen branden en het brandde iets te hard volgens mij, voelde een opkomende blessure)

1 x 36 kg
3 x 23 kg (lichter gepakt vanwege het steken)

Barbell Bicep Curl (deze ook rustig aan gedaan)

4 x 20 kg

Toen overgegaan naar triceps want ik ben liever even voorzichtig..

Triceps Pull down

3 x 14 kg
1 x 17 kg

Reverse Triceps Pull down
2 x 17 kg
2 x 19 kg

Triceps Overhead Extension (rope)

3 x 17 kg
1 x 19 kg

Toen was ik er even klaar mee, nu maar even ijs op mijn arm

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

Ik denk dat ik dan ouderwets ben... heb gewoon mijn mijn schema op papier met pen bij me. :D

Daar lijkt mij niks mis mee toch?:p

Sterke training! Goed dat je voorzichtig bent. Liever dat dan eruit liggen door een blessure! ;)

Ach ja... niets mis mee?? Ik ben echt de enigste.. de rest speelt inderdaad met hun mobiel. :D

Terug
Naar boven