reav
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
godver, wat een knoert van een schouder
knap werk die je daar levert hoor!
Vervelend nu met die drukte he? Heb gisteren weet niet hoe lang staan wachten bij het squatrek. Die kerels hielden een theekransje ofzo. Ben er maar heen gelopen met de vraag of ze bijna klaar waren. Ik werd raar aangekeken.
En wat staat er vandaag voor je op het programma?

Waar ik mij ook altijd aan irriteer is mensen met al die mobiele telefoons, hoe kan je trainen en appen/bellen tegelijk en mensen laten wachten daardoor![]()

Dankje, toen ik thaibokste vroeger waren mijn triceps ook goed zichtbaar, ik heb het idee dat de basis daar een beetje gelegd is.
Ze worden nu vooral zo dik omdat ik ze zo zwaar mogelijk train. Triceps pull down (rope),
reverse grip push down, en lying triceps extension zijn vooral favoriet.
En 2 keer in de week boksen op de zak wil ook wel helpen
heb je ook wedstrijden gedaan?Vanavond borst/rug, weer met zn twee trainen gelukkig..
Waar ik mij ook altijd aan irriteer is mensen met al die mobiele telefoons, hoe kan je trainen en appen/bellen tegelijk en mensen laten wachten daardoor![]()
Dit is schijtirritant, mensen die niet komen om te trainen moeten gewoon opzouten
Wachten doe ik al helemaal niet, vraag of ze klaar zijn of anders opzij willen gaan!

Ik heb m'n telefoon wel mee. Maar ik weet nog niet m'n hele trainschema uit m'n hoofd dus dan kijk ik daarop haha. Maar idd het is schijtirritant die lui die niks zitten te doen. Of wat ik eigenlijk nog erger vind is mensen (meestal meiden) die bijv legpress doen met 80 kilo ofzo en dan letterlijk 5 cm op en neer gaan en non stop overstrekken. Dan sta ik te wachten en denk ik: go awaaaaaayyy. Haha kleine frustraties hier.
Vanavond voor mij triceps/schouders. Ook weer lekker samen trainen. Al weet ik niet of m'n vriend hetzelfde gaat doen. Dus voor hetzelfde geld zie ik hem 1,5 uur niet haha.

Dit is schijtirritant, mensen die niet komen om te trainen moeten gewoon opzouten
Wachten doe ik al helemaal niet, vraag of ze klaar zijn of anders opzij willen gaan!
Ik denk dat ik dan ouderwets ben... heb gewoon mijn mijn schema op papier met pen bij me.Ik heb m'n telefoon wel mee. Maar ik weet nog niet m'n hele trainschema uit m'n hoofd dus dan kijk ik daarop haha. Maar idd het is schijtirritant die lui die niks zitten te doen. Of wat ik eigenlijk nog erger vind is mensen (meestal meiden) die bijv legpress doen met 80 kilo ofzo en dan letterlijk 5 cm op en neer gaan en non stop overstrekken. Dan sta ik te wachten en denk ik: go awaaaaaayyy. Haha kleine frustraties hier.
Vanavond voor mij triceps/schouders. Ook weer lekker samen trainen. Al weet ik niet of m'n vriend hetzelfde gaat doen. Dus voor hetzelfde geld zie ik hem 1,5 uur niet haha.

Ik denk dat ik dan ouderwets ben... heb gewoon mijn mijn schema op papier met pen bij me.![]()