- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuke actiefoto!
Gelukkig is het al wat minder, hopen dat het morgen helemaal weg is.
& same problem hier, dan is alles zwaarder vind ik altijd maar trainen maakt alles beter![]()
Sterke training! Goed dat je voorzichtig bent. Liever dat dan eruit liggen door een blessure!
Ach ja... niets mis mee?? Ik ben echt de enigste.. de rest speelt inderdaad met hun mobiel.![]()
Haha is idd niks mis mee. Ik vind wel makkelijk zo op m'n mobiel. M'n schema staat in m'n mail en ik heb geen printer. Ben te lui om alles over te schrijven als ik het ook in m'n telefoon heb staan.
En wieteke balen van je blessure. Hopelijk valt het mee!

Waarom meer oefeningen borst dan rug?
Met bv 3 x 60 bedoel je 3 setjes met 60 kg?
Aardige lijnen al in je benen![]()

Goede lijnen in je benen! Sterke training ook, maar wat denk je dat er aan de hand is met je arm? Ik heb dat even gemist.

fijn dat het minder is, en herkenbaar die hormoneninbalans
supermooie benen!
Mijn setjes bestaan altijd uit 10 herhalingen, vergeten bij te zetten. Dus 3 x 10 herhalingen 60 kg
Meer borst om de simpele reden dat we geen tijd meer hadden voor meer rug oefeningen, mn vriend had een afspraak, was ie vergeten![]()

Moet ook nodig eens een telefoon met internet hebben.Ik doe het ook op me mobiel nu, erna in me boekje schrijven. Maar om in de gym vanalles te schrijven vind ik niks, en als ik armen train is me handschrift ook geen succes haha
.. ja ik heb nog zo een met alleen bellen en sms.. hahahaha Maar dat schrijven is bij mij ook vaak onleesbaar hoor.. maar kan het thuis nog overschrijven. 
Moet ook nodig eens een telefoon met internet hebben... ja ik heb nog zo een met alleen bellen en sms.. hahahaha Maar dat schrijven is bij mij ook vaak onleesbaar hoor.. maar kan het thuis nog overschrijven.
---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------
Mooie training en benen gaan zeker goed!!