MuscleMeat

Wietje Road to Flexcup 2014

oei succes....hoop dat je de blessure nog kunt tegengaan/flink verminderen

• Topic Starter Topic Starter
Vanmorgen toen ik wakker werd was het gelukkig al wat minder..straks borst/rug trainen, kijken of ik nog last heb. Daarnaast heb ik nog mn maandelijkse periode dus voel alles zoiezo wat eerder (janken en auw roepen doe ik dan sneller haha)

Mooi dat het al minder is, succes met trainen:)

Leuke actiefoto!
Gelukkig is het al wat minder, hopen dat het morgen helemaal weg is.
& same problem hier, dan is alles zwaarder vind ik altijd maar trainen maakt alles beter :)

Sterke training! Goed dat je voorzichtig bent. Liever dat dan eruit liggen door een blessure! ;)

Ach ja... niets mis mee?? Ik ben echt de enigste.. de rest speelt inderdaad met hun mobiel. :D

Haha is idd niks mis mee. Ik vind wel makkelijk zo op m'n mobiel. M'n schema staat in m'n mail en ik heb geen printer. Ben te lui om alles over te schrijven als ik het ook in m'n telefoon heb staan.

En wieteke balen van je blessure. Hopelijk valt het mee!

Haha is idd niks mis mee. Ik vind wel makkelijk zo op m'n mobiel. M'n schema staat in m'n mail en ik heb geen printer. Ben te lui om alles over te schrijven als ik het ook in m'n telefoon heb staan.

En wieteke balen van je blessure. Hopelijk valt het mee!

Ik doe het ook op me mobiel nu, erna in me boekje schrijven. Maar om in de gym vanalles te schrijven vind ik niks, en als ik armen train is me handschrift ook geen succes haha

@Moess en Kim, ik weet het nu inmiddels uit mn hoofd. Training van je telefoon kijken is niks mis mee, kwartier lang appen bij het smithapparaat wel :eek:

Maar net was het heerlijk rustig in de sportschool, wat een verschil met s'avonds!

Bench Press ; merkte hier dat ik toch nog wat last heb van mn arm maar het ging redelijk

2 x 40 kg
2 x 60 kg ( met een beetje hulp)

Incline chest press

3 x 30 kg
1 x 40 kg

Dumbell Fly

3 x 10 kg
1 x 12 kg

Chest cable crossover
1 x 7,5 kg
3 x 10 kg

Lat pull down back
3 x 35 kg
1 x 40 kg

Lat pull (close grip)
3 x 40 kg
1 x 45 kg

Vertical Traction machine
2 x 50 kg
1 x 55 kg
1 x 60 kg

Dat was het weer. Ook nog even een benen update :D

IMG_20140129_152210[1].jpg

Waarom meer oefeningen borst dan rug?
Met bv 3 x 60 bedoel je 3 setjes met 60 kg?

Aardige lijnen al in je benen :thumb:

Goede lijnen in je benen! Sterke training ook, maar wat denk je dat er aan de hand is met je arm? Ik heb dat even gemist.

fijn dat het minder is, en herkenbaar die hormoneninbalans ;)

supermooie benen!

Waarom meer oefeningen borst dan rug?
Met bv 3 x 60 bedoel je 3 setjes met 60 kg?

Aardige lijnen al in je benen :thumb:

Mijn setjes bestaan altijd uit 10 herhalingen, vergeten bij te zetten. Dus 3 x 10 herhalingen 60 kg

Meer borst om de simpele reden dat we geen tijd meer hadden voor meer rug oefeningen, mn vriend had een afspraak, was ie vergeten :rolleyes:

sterk hoor...
succes met je doel(en)

Goede lijnen in je benen! Sterke training ook, maar wat denk je dat er aan de hand is met je arm? Ik heb dat even gemist.

Dankje! Ik heb last van mijn aanhechting (brachialis), heb ik eerder een ontsteking in gehad en trombose (in mijn arm) dus arm is nogal gevoelig:(

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

fijn dat het minder is, en herkenbaar die hormoneninbalans ;)

supermooie benen!

Dankje :

Aders op je kuiten! :eek:

Again: jaloers! Nee ziet er goed uit hoor :)

Mijn setjes bestaan altijd uit 10 herhalingen, vergeten bij te zetten. Dus 3 x 10 herhalingen 60 kg

Meer borst om de simpele reden dat we geen tijd meer hadden voor meer rug oefeningen, mn vriend had een afspraak, was ie vergeten :rolleyes:

Duidelijk :)

Ik doe het ook op me mobiel nu, erna in me boekje schrijven. Maar om in de gym vanalles te schrijven vind ik niks, en als ik armen train is me handschrift ook geen succes haha
Moet ook nodig eens een telefoon met internet hebben. :o.. ja ik heb nog zo een met alleen bellen en sms.. hahahaha Maar dat schrijven is bij mij ook vaak onleesbaar hoor.. maar kan het thuis nog overschrijven. :D

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Mooie training en benen gaan zeker goed!!

sterke benen inderdaad
gaat goed :D

Moet ook nodig eens een telefoon met internet hebben. :o.. ja ik heb nog zo een met alleen bellen en sms.. hahahaha Maar dat schrijven is bij mij ook vaak onleesbaar hoor.. maar kan het thuis nog overschrijven. :D

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Mooie training en benen gaan zeker goed!!

dankje Marina, haha maakt toch niet uit, telefoon papier, als je het zelf maar begrijpt:)

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

sterke benen inderdaad
gaat goed :D

Thanx!

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

:thumbs: dat zie jij goed

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

Terug
Naar boven