AndroidHealthClinic

Wii Fit

fitjuh

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik zag op TV een stukje over de nieuwste rage, Wii Fit.
Dit is een spel voor de Wii met een soort weegschaal waar je oefeningen op kunt doen.

Heb hem voor de gein besteld op www.wiihome.nl , hij is maar 89 euro dus vergeleken met een fitness apparaat niet zo duur.

Denken jullie dat dit enigzins werkt ? je bent natuurlijk wel in beweging dus het lijkt me wel wat voor mensen zoals ik die niet uit huis willen om te sporten :P

Zal wel niet in de buurt komen van een volwaardig traininsprogramma zoals in de sportschool maar mischien dat het je toch soepel houdt :P

Wat denken jullie ?

Het lijkt een beetje op dat ochtend gymnastic op nederland 1 ofso! ( als ik naar de plaatje kijk en wat de ''functies'' zijn ) Als het niet zo goed met je gesteld is ,zal je het wel werken denk ik.
Ik zou er niet teveel van verwachten ,het blijft een spelletje he :)

Ik denk als je dit een 2 maanden doet, dat je zo een beest wordt

heheh weer een rede om wel een WII te kopen...

super dit:)

Hardcore training.

goede vraag ... ik heb zo mijn twijfels (alhoewel het idd er wel leuk uitziet)

leuke eerste post;)
stel je eerst even voor in het daarvoor bestemde forum gedeelte zodat we weten wie je bent en wat je stats zijn etc.:)

en om toch even OT te blijven:
ik vind dat bewegen met de wii maar onzin, misschien dat het een klein beetje helpt ma als je te dik bent of gewoon te weining beweging krijgt ga dan sporten!

WII gamers zijn over het algemeen 3kg lichter geworden dank zij hun WII.
Stond overlaatst nog ergens een artikel over. Dus een beetje effect zal het wel
hebben op de luierik die anders heel de avond in de zetel ligt te knabbelen.

leuke eerste post;)
stel je eerst even voor in het daarvoor bestemde forum gedeelte zodat we weten wie je bent en wat je stats zijn etc.:)

en om toch even OT te blijven:
ik vind dat bewegen met de wii maar onzin, misschien dat het een klein beetje helpt ma als je te dik bent of gewoon te weining beweging krijgt ga dan sporten!

geef eens een link, naar dat bestemde forum gedeelte.

iets bewegen is natuurlijk beter dan niet bewegen,maar 89€ is wel veel geld!
imo kun je beter zelf wat oefeningen opzoeken die je thuis kunt doen, spaart je heel wat geld uit

ik vind het een heel goed apparaat die wii
en 89 euro
je kan kiezen playstation 3 voor 600 euro en de ganse dag stilzitten en met duimen bewegen ofwel dit:)
maar er zijn nog veel andere dingen als dat fit ding dus ik vind het geniaal van de uitvinders:) positief punt is dat oudere mensen het ook kunnen met kleinkinderen ofzo

Super ding! misschien gaan die Mc Lovin' bankzitters eens wat kilo's kaas afwerpen

Het kan nooit meer lang duren voordat Nintendo besluit om coïtus spellen te lanceren op de Wii, "Wii Gangbang" klinkt als een leuk gezelschap spel :thumbs:

Terug
Naar boven