Best mensen k wil graag aankomen en wil weten hoe k dat moet doen k kom van een gewicht van 80 kg tops in mijn jongere jaren 15-17 ziek geworden en mijn gewicht allemaal kwijt geraakt tot een erg lage 55 kilo.
door het verlies aan eetlust die ik sindsdien nooit meer voor zijn volle 100% terug heb gehad
als k veel eet zit ik voor de hele dag vol terwijl k vroeger de hele dag veel kon/moest eten.
Ik begon op mijn 10+ op gewicht te komen door veel te eten kocht hele pakken van 12 hamburger die ik in 1-2 dagen weg kon werken in mijn eentje met brood op mijn 12e
maar k kan dat niet meer aan bn nu slechts een schadow van mijn jongere zelf...
Ik zou graag willen weten hoe k weer mijn gewicht terug krijg en een beetje spiermassa het liefst thuis.. maar k ga wel naar de gym als het niet anders kan
ik zou ook graag willen weten hoe mijn voedings schema eruit moet zien k hou vn vlees een echte vleeseter
noten eieren zijn mijn ding en weightgainer/supploementen kan ik ook wel halen mocht het nodig zijn .
hoop spoedig wat meer te horen
door het verlies aan eetlust die ik sindsdien nooit meer voor zijn volle 100% terug heb gehad
als k veel eet zit ik voor de hele dag vol terwijl k vroeger de hele dag veel kon/moest eten.Ik begon op mijn 10+ op gewicht te komen door veel te eten kocht hele pakken van 12 hamburger die ik in 1-2 dagen weg kon werken in mijn eentje met brood op mijn 12e
maar k kan dat niet meer aan bn nu slechts een schadow van mijn jongere zelf...
Ik zou graag willen weten hoe k weer mijn gewicht terug krijg en een beetje spiermassa het liefst thuis.. maar k ga wel naar de gym als het niet anders kan
ik zou ook graag willen weten hoe mijn voedings schema eruit moet zien k hou vn vlees een echte vleeseter
noten eieren zijn mijn ding en weightgainer/supploementen kan ik ook wel halen mocht het nodig zijn .hoop spoedig wat meer te horen

whey nemen bij een slecht voedingsschema, zal niet zo heel erg opschieten, weet ik uit eigen ervaring