MuscleMeat

Wil aankomen tot 70-75 kilo van 55kg 178cm 22 jaar

Errik

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
55kg
Best mensen k wil graag aankomen en wil weten hoe k dat moet doen k kom van een gewicht van 80 kg tops in mijn jongere jaren 15-17 ziek geworden en mijn gewicht allemaal kwijt geraakt tot een erg lage 55 kilo.
door het verlies aan eetlust die ik sindsdien nooit meer voor zijn volle 100% terug heb gehad:P als k veel eet zit ik voor de hele dag vol terwijl k vroeger de hele dag veel kon/moest eten.
Ik begon op mijn 10+ op gewicht te komen door veel te eten kocht hele pakken van 12 hamburger die ik in 1-2 dagen weg kon werken in mijn eentje met brood op mijn 12e :P
maar k kan dat niet meer aan bn nu slechts een schadow van mijn jongere zelf...
Ik zou graag willen weten hoe k weer mijn gewicht terug krijg en een beetje spiermassa het liefst thuis.. maar k ga wel naar de gym als het niet anders kan
ik zou ook graag willen weten hoe mijn voedings schema eruit moet zien k hou vn vlees een echte vleeseter:p noten eieren zijn mijn ding en weightgainer/supploementen kan ik ook wel halen mocht het nodig zijn .

hoop spoedig wat meer te horen

gewoon helemaal vol eten van 's ochtends tot 's avonds.
eiwitten beetje hoog houden en ub/lb schema gaan volgen ( of rippetoe)

vreten knul.
Wat eet je op een doorsnee dag?

• Topic Starter Topic Starter
hmm bv vndg had k geen school stond k tegen 3 uur op stokbrood in de oven 2 eieren tomaat komkommer in stokbrood zo tegen 4 uur was het weg een appel sinasappel uurtje later 5 uur half 8 grote kom soep met gehakt/kip groente aardapelle onder andere erin en bord rijst zo 100-200 gram gok ik bij de soep en van daar tot hier niks:P

hmm bv vndg had k geen school stond k tegen 3 uur op stokbrood in de oven 2 eieren tomaat komkommer in stokbrood zo tegen 4 uur was het weg een appel sinasappel uurtje later 5 uur half 8 grote kom soep met gehakt/kip groente aardapelle onder andere erin en bord rijst zo 100-200 gram gok ik bij de soep en van daar tot hier niks:P

Ik zou wel gaan trainen, zeg maar minimaal 3x per week. Spiermassa is zwaarder dan vet massa dus daar valt nog veel te halen. En haal wat whey in huis.

Ik zou om snel aan te komen het volgende eten:
07:30- 50gr havermout of brinta met 400ml halfvolle melk, dan een whey shake gemaakt met water er achter aan
10:00- 2 sneedjes volkorenbrood met 100gr kipfilet
12:30- 3 sneedjes volkorenbrood met 4 gebakken eieren waarvan 2 zonder eigeel, gemengde groente
15:00- 2 sneedjes volkorenbrood met 100gr kipfilet, 25gr gemengde noten
17:00- voor het trainen whey shake gemaakt met water
19:00- 150gr zilvervlies rijst, volkoren pasta, 100gr rund/kip/vis, gemengde groente
22:00- 250gr magere kwar met 1 schep whey

Dan ga jij wel aankomen!

Tegen 3uur opstaan :roflol:

Maar veel eten gaat je dus moeilijk af dus: oefening baart kunst!

Steeds een beetje meer...

Verplaats fruit/groente met hamburgers ;)

Dat is helemaal niet nodig. Als je om 7uur aangekleed ben sta zit je binnen 15min aan een ontbijt.

Probeer 8uur slaap te pakken, slapen = groeien!

p.s. dit kun je ook gewoon in het weekend vol houden, na je ontbijt ga je gewoon weer verder slapen.

Zucht, ga eens geen advies geven als je zelf geen verstand ervan hebt.

Fruit en groente kan prima, beter dan hamburgers iig.

Hij weegt 55kg op 178, hij kan van alles eten tot ruim 70kg. Met fruit/groente komt hij nooit aan. Ik heb dit zelf ervaren dus ik weet wat ik zeg, dus ga ergens anders zeiken. En als hij zijn bf wilt verlagen kan hij altijd nog cardio doen.

thnx hartelijk bedankt :P k moet wel boodschappen doen btw moet het kipfilet zijn en zow ja moet k gwn 2-3 van die hele pakken kipfilet plakken per dag vreten?:P hahaha of kan k ook gwn zelf bereiden rauw in de pan:p?

Hij weegt 55kg op 178, hij kan van alles eten tot ruim 70kg. Met fruit/groente komt hij nooit aan. Ik heb dit zelf ervaren dus ik weet wat ik zeg, dus ga ergens anders zeiken. En als hij zijn bf wilt verlagen kan hij altijd nog cardio doen.

Ga toch weg man.

Zoals ik zei je hebt er geen verstand van, dus ga ook niet mensen helpen. Hoe goed je het ook bedoelt

Ik heb ook 55kg gewogen, oke leuk? Ik ben onderhand al 35kg aangekomen, oke leuk? Boeit geen reet wat je hebt behaald, wat je zegt klopt gewoon niet. Klaar.

---------- Post toegevoegd Thu 8 Sep 2011 om 22:42 ----------

thnx hartelijk bedankt :P k moet wel boodschappen doen btw moet het kipfilet zijn en zow ja moet k gwn 2-3 van die hele pakken kipfilet plakken per dag vreten?:P hahaha of kan k ook gwn zelf bereiden rauw in de pan:p?

Gewoon kilo pakken kipfilet kopen. Dat braden, en dan telkens 100gram op brood nemen is goedkoper en lekkerder.

Ga toch weg man.

Zoals ik zei je hebt er geen verstand van, dus ga ook niet mensen helpen. Hoe goed je het ook bedoelt

Ik heb ook 55kg gewogen, oke leuk? Ik ben onderhand al 35kg aangekomen, oke leuk? Boeit geen reet wat je hebt behaald, wat je zegt klopt gewoon niet. Klaar.

---------- Post toegevoegd Thu 8 Sep 2011 om 22:42 ----------

Gewoon kilo pakken kipfilet kopen. Dat braden, en dan telkens 100gram op brood nemen is goedkoper en lekkerder.

Oke wat jij dus had gehad wil je hem ook maken, leuk. Veel verstand heb jij en van rijst/macaroni/hamburgers kom je aan dat is wat hij op dit moment nodig heeft.

Mooie foto trouwens
svjd38.jpg

Dit vind/vond je dus oke

Oh ja trouwens mooie log wat jij in 1-3 jaar hebt behaald heb ik in 4-5 maanden behaald van 60 kg. Foto's binnenkort.

Laatst bewerkt:
sorry gozers 1 vraagje vergeten wat voor whey moet k kopen?:P

Oke wat jij dus had gehad wil je hem ook maken, leuk. Veel verstand heb jij en van rijst/macaroni/hamburgers kom je aan dat is wat hij op dit moment nodig heeft.

Mooie foto trouwens
Dit vind/vond je dus oke

Oh ja trouwens mooie log wat jij in 1-3 jaar hebt behaald heb ik in 4-5 maanden behaald van 60 kg. Foto's binnenkort.
Wat jij wil, heb je maar gereport. Ga mij niet verlagen tot jouw niveau.

sorry gozers 1 vraagje vergeten wat voor whey moet k kopen?:P

Niet, eerst gewoon goed eten.

kanker pauper je weet helemaal niks van bodybuilden
hij moet niks vervangen er moeten dingen bij en geen hamburgers
met jou stats moet je trouwens al helemaal geen advies geven stumperd

Leuk met andere accounts inloggen die je net hebt aangemaakt, Lid sinds: Thu 8 Sep 2011.

Je hebt mijn lichaam nog niet gezien, joh. Ik heb meer bereikt in 4-5 maandjes dan jij in je 2-3 jaar =) gg en bb
Anyway ben off heeft geen zin om tegen mongooltjes te praten =)

kanker pauper je weet helemaal niks van bodybuilden
hij moet niks vervangen er moeten dingen bij en geen hamburgers
met jou stats moet je trouwens al helemaal geen advies geven stumperd

+ 1!!

En OT: ik zou de whey pas in huis halen als je effectief een goed voedingsschema hebt opgesteld :) whey nemen bij een slecht voedingsschema, zal niet zo heel erg opschieten, weet ik uit eigen ervaring :) maar natuurlijk is ieder lichaam anders..

Wat jij wil, heb je maar gereport. Ga mij niet verlagen tot jouw niveau.

Damn je klinkt als een ontiegelijk grote b*ch. Hij heeft 100% gelijk.
Een appel, peer of whatever heeft, wat? Rond de 50kcal?
Een banaan is een uitzondering met 123 kcal..maar alsnog is dat echt weinig.

Als hij wilt aankomen hoort ie gewoon shit met veel kcal te eten. En wat is nou beter dan vlees? Zeker geen fruit.

Ik at ook voor een tijdje ''alleen maar gezond'' en deed onwijs veel cardio.
Niks bijgekomen.
Omdat ik te weinig at.

En nu? van 69 naar 80kg in 5 maanden b*ch, you mad? En dat door veel te eten, en kcal te verhogen wanneer ik vastzat.

Tuurlijk eet ik ook fruit, maar daar komt echt niet mijn dagelijkse hoeveelheid calorieen vandaan hoor.

En iemand gereport omdat ie gelijk heeft en jij niet?
Jij bent een grote b*ch.

damn je klinkt als een ontiegelijk grote b*ch. Hij heeft 100% gelijk.
Een appel, peer of whatever heeft, wat? Rond de 50kcal?
Een banaan is een uitzondering met 123 kcal..maar alsnog is dat echt weinig.

Als hij wilt aankomen hoort ie gewoon shit met veel kcal te eten. En wat is nou beter dan vlees? Zeker geen fruit.

Ik at ook voor een tijdje ''alleen maar gezond'' en deed onwijs veel cardio.
Niks bijgekomen.
Omdat ik te weinig at.

En nu? Van 69 naar 80kg in 5 maanden b*ch, you mad? En dat door veel te eten, en kcal te verhogen wanneer ik vastzat.

Tuurlijk eet ik ook fruit, maar daar komt echt niet mijn dagelijkse hoeveelheid calorieen vandaan hoor.

En iemand gereport omdat ie gelijk heeft en jij niet?
Jij bent een grote b*ch.

+1

Terug
Naar boven