- Waardering
- 1.623
Damn je klinkt als een ontiegelijk grote b*ch. Hij heeft 100% gelijk.
Een appel, peer of whatever heeft, wat? Rond de 50kcal?
Een banaan is een uitzondering met 123 kcal..maar alsnog is dat echt weinig.
Als hij wilt aankomen hoort ie gewoon shit met veel kcal te eten. En wat is nou beter dan vlees? Zeker geen fruit.
Ik at ook voor een tijdje ''alleen maar gezond'' en deed onwijs veel cardio.
Niks bijgekomen.
Omdat ik te weinig at.
En nu? van 69 naar 80kg in 5 maanden b*ch, you mad? En dat door veel te eten, en kcal te verhogen wanneer ik vastzat.
Tuurlijk eet ik ook fruit, maar daar komt echt niet mijn dagelijkse hoeveelheid calorieen vandaan hoor.
En iemand gereport omdat ie gelijk heeft en jij niet?
Jij bent een grote b*ch.
Wat jij wil, als ik mij tot jullie niveau ga verlagen krijg ik dalijk een kaart en dat wil ik niet.
Je zegt het zelf al je moet veel eten, en dan is de keuze snel gemaakt. Gezond of slecht voedsel, gewoon gezond. 1 of 2x een hamburger maakt geen reet uit, maar elke dag een hamburger is gewoon troep. Het gaat om de cals ja, en het is de opgave om zoveel mogelijk cals uit gezond eten te halen. Moet je daardoor eten, so be it. Jammer dan.
Het is gewoon een heel slecht advies om hambugers boven groente te kiezen, je gaat toch ook niet zeggen. Nee ga elke dag maar naar de mac, want groente en fruit kom je niet van aan. Nee dwarrels, dan eet je maar meer groente en fruit! Niet troep eten.

oke doei