Fitness Seller

Wil aankomen tot 70-75 kilo van 55kg 178cm 22 jaar

Damn je klinkt als een ontiegelijk grote b*ch. Hij heeft 100% gelijk.
Een appel, peer of whatever heeft, wat? Rond de 50kcal?
Een banaan is een uitzondering met 123 kcal..maar alsnog is dat echt weinig.

Als hij wilt aankomen hoort ie gewoon shit met veel kcal te eten. En wat is nou beter dan vlees? Zeker geen fruit.

Ik at ook voor een tijdje ''alleen maar gezond'' en deed onwijs veel cardio.
Niks bijgekomen.
Omdat ik te weinig at.

En nu? van 69 naar 80kg in 5 maanden b*ch, you mad? En dat door veel te eten, en kcal te verhogen wanneer ik vastzat.

Tuurlijk eet ik ook fruit, maar daar komt echt niet mijn dagelijkse hoeveelheid calorieen vandaan hoor.

En iemand gereport omdat ie gelijk heeft en jij niet?
Jij bent een grote b*ch.

Wat jij wil, als ik mij tot jullie niveau ga verlagen krijg ik dalijk een kaart en dat wil ik niet.

Je zegt het zelf al je moet veel eten, en dan is de keuze snel gemaakt. Gezond of slecht voedsel, gewoon gezond. 1 of 2x een hamburger maakt geen reet uit, maar elke dag een hamburger is gewoon troep. Het gaat om de cals ja, en het is de opgave om zoveel mogelijk cals uit gezond eten te halen. Moet je daardoor eten, so be it. Jammer dan.

Het is gewoon een heel slecht advies om hambugers boven groente te kiezen, je gaat toch ook niet zeggen. Nee ga elke dag maar naar de mac, want groente en fruit kom je niet van aan. Nee dwarrels, dan eet je maar meer groente en fruit! Niet troep eten.

Wat jij wil, als ik mij tot jullie niveau ga verlagen krijg ik dalijk een kaart en dat wil ik niet.

Je zegt het zelf al je moet veel eten, en dan is de keuze snel gemaakt. Gezond of slecht voedsel, gewoon gezond. 1 of 2x een hamburger maakt geen reet uit, maar elke dag een hamburger is gewoon troep. Het gaat om de cals ja, en het is de opgave om zoveel mogelijk cals uit gezond eten te halen. Moet je daardoor eten, so be it. Jammer dan.

Het is gewoon een heel slecht advies om hambugers boven groente te kiezen, je gaat toch ook niet zeggen. Nee ga elke dag maar naar de mac, want groente en fruit kom je niet van aan. Nee dwarrels, dan eet je maar meer groente en fruit! Niet troep eten.

Het is nu wel duidelijk ja. Je snap er helemaal niks van. :)
Ik ben weg hier.

:roflol: oke doei

Het is nu wel duidelijk ja. Je snap er helemaal niks van. :)
Ik ben weg hier.

Ga maar weg want die zever van fruit vervangen door hamburgers slaat kant nog wal. Je moet VEEL eten. Niet ongezond.
Puur vet aankomen kan iedereen.
Van veel goede dingen te eten zal TS ook al vet genoeg bijkomen.

Als je mensen hier aan raad hamburgers en junk elke dag te eten blijf je hier maar beter weg.

Geen hamburgers man, frikandel is de shit.

haha jaja, kijk maar eens eens in Dennis zijn log.... "zoiets bereik ik in 3 maanden ".
Typisch weer zon skinny mother****er in zijn tienerjaren die 3 weken terug begonnen is en voor het eerst een dumbbell gezien heeft.
Veel plezier met je noobgains keylogger.
Geheimpje: na je noobgains gaan de gains veel langzamer

Ga maar weg want die zever van fruit vervangen door hamburgers slaat kant nog wal. Je moet VEEL eten. Niet ongezond.
Puur vet aankomen kan iedereen.
Van veel goede dingen te eten zal TS ook al vet genoeg bijkomen.

Als je mensen hier aan raad hamburgers en junk elke dag te eten blijf je hier maar beter weg.

Niemand raad hier junk food aan, als je op lage gewicht zit is het de bedoeling dat je in spier en ook in vet aankomt. Als je op lage BF wilt gaan zitten meestal onder 11% dan moet je gezond gaan eten groente/fruit enz. Maar ja dat snappen jullie niet stelletje amateurs gelukkig ik en madruffer wel.

Het resultaat van gezond eten dus groente/fruit op lage gewicht+trainen. Gl buddy

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

I love forum drama

[Afbeelding niet meer beschikbaar][/QUOTE]

wtf lol ik heb 4kilo minder dn jou ( Pas 17 geworde) en ben een stuk breder

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oh wait...

TEN EERSTE... Je begint een enorm DOMME opmerking dat ie fruit en groentes moet vervangen door HAMBURGERS (onder het mom van ''Vet kan je eraf halen door cardio later'')
Vervolgens heb je een enorm grote muil over ''Dat je zoveel gegained bent, en dat je weet waar je over praat en weet ik veel what the hell je allemaal post..

En dan kom je met ZO'N ****ING FOTO ALS DEZE?
KOM OP ZEG! GA PLAT OP DE GROND LIGGEN EN JE SCHUIFT ZO ONDER EEN DEUR DOOR MAN!
Pleur op met je stomme opmerkingen! EN al helemaal als je zelf eruit ziet als FIDO DIDO!

NOOIT en NOOIT moet je hamburgers aanraden om aan te komen, dat doe je door middel van CLEAN eten zoals Rijst, Kip, Biefstuk, Shakes, Brood met GOEDE VETTEN in pindakaas.
Buiten dat HAMBURGERS? Ik zou nog niet eens aan GEHAKT beginnen, en al helemaal niet aan MAC hamburgers...
Ga eerst trainen gozer, ik snap best dat je probeert te helpen en dat je een IDEE Hebt.. maar je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar je over praat!

Ja in de bulk moet je aankomen, en JA voor je wedstrijd moet je cutten en preppen om er strak bij te staan.. Maar dan NOG als je bulkt ga je niet je vet bewust verhogen om aan te komen, als je dat later er weer af moet trainen...
Goddamn! En die foto man, Meen je dat nou echt?!

Ik bash niet graag op iemand, we beginnen allemaal ergens.. maar dit is gewoon NOT DONE! Je gaat niet posten op een VOEDSEL topic, iets ONWIJS ACHTERLIJKS om vervolgens heel groot te praten en met een foto te komen waar een Lucifer op te zien is..
Nee man.. Excuses als iemand hierdoor offended is, maar zo denk ik erover..... Dat ik dit nog meemaak :/ ...

Terug
Naar boven