Fitness Seller

Wil van wat gewicht en vet af, maar wil niet aan de cardio

Drinkyoghurt

Cool Novice
Waardering
1
Voor de mensen die willen flamen, flame away :D, voor de mensen die m'n behaalde resultaten tot nu toe willen zien, lees verder ;)

Zo, ik zal ook weer eens iets posten hier, ben hier namelijk al heel lang niet meer geweest. Ik ben Dennis, 18 jaar, 185cm en weeg 99kg.

Ik woog eerst zo'n 108kg zonder enig beetje spiermassa. Ben sinds dat ik zo'n 3 maanden geleden echt begon met trainen zo'n 9kg afgevallen en ik merk het nu echt want al m'n kleren zijn nu veels te groot :p. Tevens heb ik ook wat spiermassa bij m'n armen, een beetje bij m'n buik en wat bij m'n benen erbij getrained, bij mijn armen is het nu zeker wel merkbaar dat er spieren zitten waar eerst vet zat, maar ik heb nog wel last van buikvet en borstvet :rolleyes:. Ik wil toch wel richting de 90kg gaan qua gewicht(zit nu op 99kg), maar heb niet veel zin in cardio gezien ik me daar echt na 5 minuten ontiegelijk bij verveel, zelfs met een mp3 speler, het is niet dat ik het zwaar vind, maar gewoon saai :(

Ik heb wel gemerkt bij zo'n cardio apparaat dat mijn max harstlag van 178 gedaald is naar 157, dit is bij een meting over 30 minuten, dus krachttraining werkt ook voor m'n conditie blijkbaar. Qua voedingspatroon heb ik niet veel veranderd, regelmatig nog wat snacken, maar in mindere mate, ook qua eten eet ik nu wat minder. Ik zit bij Healthcity basic in Eindhoven, dus veel andere mogelijkheden hebben ze niet echt bij mijn sportschool behalve dus het krachttrainen en cardio. Ik wil aan het eind van April rond de 95kg gaan zitten, zou dat haalbaar zijn? Zoja, hoe krijg ik dat het best voor elkaar?

Mischien komt mijn bericht nogal chaotisch over, maar ik wil dus wat sneller gaan afvallen, nouja, afvallen hoeft niet persé, maar ik wil wel mijn lichaamsbouw veranderen, zeker rondom het gebied bij mijn buik.

P.S: ik hou me niet aan schema's, ik kan daar gewoon niet mee werken. Ik ga 2 of 3 keer per week naar de sportschool en elke spiergroep geef ik sowieso 2 dagen rust.

Laatst bewerkt:
Shit, wat ben jij nou voor een flapdrol zeg, ga eens lezen ofzo! Of heb je daar ook geen zin in?

Liposuctie?

Minder (troep) eten, meer bewegen... Zo'n beetje de gemene deler.

Sorry hoor, maar met zo'n flapdrol-mentaliteit ga je er niet komen, en terrecht

De ideale manier om vet te verliezen en een betere lichaamsbouw te krijgen is krachttraining met cardio. Tja en als je cardio niet wilt doen blijft er niet veel over. :rolleyes:

Als je jezelf echt als doel hebt gesteld om af te vallen moet je niet gaan klagen dat je cardio saai vind maar moet je klagen bij jezelf dat je geen cardio doet. Als je je cardiorondje saai vind zet je de intensiteit van je apparaat hoger en ga je doorrammen tot je bezweet als een otter bijna flauwvalt.

Zoek anders op HIIT en probeer dat eens.

succes ;)

oja en voor iedere snack dat je nog binnenhaalt ga je een uur extra cardio-en vanaf nu

Pff normaal zou ik zoiets nooit zeggen maar je vraagt erom

DNP is the stuff you need

• Topic Starter Topic Starter
En bedankt -_-'

Ik heb hier al een hoop gelezen, en ik heb het vroeger daarmee geprobeerd, maar daar schoot ik niet echt veel mee op, qua gewicht nog spieropbouw. En zijn er echt geen alternatieven cardio dan? ik fiets sowieso minmaal elke dag 30 minuten, en ik fiets sowieso overal heen zolang het maar in de stad is, en dan vind ik het ook niet zo erg want je ziet nog wat omgeving en staart niet een halfuur naar de muur. Krachttraining heeft wel wat nut voor mijn gewichtsverlies maar het duurt zo wel wat lang.

En plaats van te zeggen dat ik enkel en alleen een flapdrol-mentaliteit heb schieten we beide niks mee op.

Mischien had ik mijn titel anders moeten verwoorden, maar daarmee bedoel ik dus dat ik een alternatief voor het normale cardio zoek, want het krachttrainen vind ik dan wel weer leuk, maar cardio kan ik zelfs badend in het zweet niet voor mezelf interessant zien te maken, sorry als dat overkomt als een "flapdrol-mentaliteit", maar ik heb het geprobeerd, en ook al staat er in dat boek van " burn the fat, feed the muscle" dat je nooit moet zeggen dat je iets niet kunt, ik heb het traditioneel geprobeerd, en ik wil zeg maar eens zien hoe het ook "anders" kan.

Laatst bewerkt:
Als je fietsen leuk vind doe je dat toch gewoon? En maak een goed voedingsschema, dat is ook al het halfe werk.

Tja als je je ideale lichaam kon krijgen zonder moeite te doen zou iedereen er perfect bij lopen.

Om het 'leuker' te maken moet je veel afwisselen en volhouden, na een tijd wordt het minder erg.

En nu lopen/fietsen/steppen/roeien/... luie dikz*k :D
(en niet teveel drinkyoghurt drinken, zit vol suikers)

P.S.: kun je geen groepslessen doen?

ook al staat er in dat boek van " burn the fat, feed the muscle" dat je nooit moet zeggen dat je iets niet kunt, ik heb het traditioneel geprobeerd, en ik wil zeg maar eens zien hoe het ook "anders" kan.

Only in the dictionary succes come before work ;) gewoon gaan cardioen en niet piepuh

Dan ga ik morgen maar eens als eerst beginnen met het weggooien van de snacks e.d. en me daarvan gaan weerhouden(je leest het goed, proberen heb ik weggelaten,ik ga er dit keer gewoon een keer aan beginnen) en dan zien we vandaar uit verder. Dit gaat nog leuk worden :windup:

Zo, ik zal ook weer eens iets posten hier, ben hier namelijk al heel lang niet meer geweest. Ik ben Dennis, 18 jaar, 185cm en weeg 99kg.

Ik woog eerst zo'n 108kg zonder enig beetje spiermassa. Ben sinds dat ik zo'n 3 maanden geleden echt begon met trainen zo'n 9kg afgevallen en ik merk het nu echt want al m'n kleren zijn nu veels te groot :p. Tevens heb ik ook wat spiermassa bij m'n armen, een beetje bij m'n buik en wat bij m'n benen erbij getrained, bij mijn armen is het nu zeker wel merkbaar dat er spieren zitten waar eerst vet zat, maar ik heb nog wel last van buikvet en borstvet :rolleyes:. Ik wil toch wel richting de 90kg gaan qua gewicht(zit nu op 99kg), maar heb niet veel zin in cardio gezien ik me daar echt na 5 minuten ontiegelijk bij verveel, zelfs met een mp3 speler, het is niet dat ik het zwaar vind, maar gewoon saai :(

Ik heb wel gemerkt bij zo'n cardio apparaat dat mijn max harstlag van 178 gedaald is naar 157, dit is bij een meting over 30 minuten, dus krachttraining werkt ook voor m'n conditie blijkbaar.

nevertheless... train harder.

Qua voedingspatroon heb ik niet veel veranderd, regelmatig nog wat snacken, maar in mindere mate, ook qua eten eet ik nu wat minder. Ik zit bij Healthcity basic in Eindhoven, dus veel andere mogelijkheden hebben ze niet echt bij mijn sportschool behalve dus het krachttrainen en cardio. Ik wil aan het eind van April rond de 95kg gaan zitten, zou dat haalbaar zijn? Zoja, hoe krijg ik dat het best voor elkaar?

Mischien komt mijn bericht nogal chaotisch over, maar ik wil dus wat sneller gaan afvallen, nouja, afvallen hoeft niet persé, maar ik wil wel mijn lichaamsbouw veranderen, zeker rondom het gebied bij mijn buik.

P.S: ik hou me niet aan schema's, ik kan daar gewoon niet mee werken. Ik ga 2 of 3 keer per week naar de sportschool en elke spiergroep geef ik sowieso 2 dagen rust.

Je wilt geen cardio doen, maar wel afvallen.... eet minder (een poosje).

En bedankt -_-'

Ik heb hier al een hoop gelezen, en ik heb het vroeger daarmee geprobeerd, maar daar schoot ik niet echt veel mee op, qua gewicht nog spieropbouw. En zijn er echt geen alternatieven cardio dan? ik fiets sowieso minmaal elke dag 30 minuten, en ik fiets sowieso overal heen zolang het maar in de stad is, en dan vind ik het ook niet zo erg want je ziet nog wat omgeving en staart niet een halfuur naar de muur.

+1

Binnen fietsen is geest- en zaaddodend. Als het zonnetje schijnt ga ik echt 10 keer liever een uur buiten fietsen dan dat ik 20 minuutjes in een sportschool moet zijn.

Fietsen is prima om vet te verbranden.

Denk je dat "wij" met veel plezier beginnen aan een cardiosessie?
Nee dus... een beetje doorzettingsvermogen en inzet mag wel hoor.

afzien & lopen :)

clenbuterol + t3 + ephidrine
must do the job

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Koop een mountainbike, ga door het bos crossen. Alles behalve saai en geestdodend ;) Ik fiets zelf ongeveer 3 keer in de week (meestal op de racefiets) als Cardio, ben enkel op de crosstrainer in de gym te vinden als het echt k*tweer is...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:hedbang: , je doet in ieder geval wel de moeite om het topic door te lezen

Tuskarr zei:
Koop een mountainbike, ga door het bos crossen. Alles behalve saai en geestdodend Ik fiets zelf ongeveer 3 keer in de week (meestal op de racefiets) als Cardio, ben enkel op de crosstrainer in de gym te vinden als het echt k*tweer is...

Dus dat is gelukkig ook een optie, dat fietsen, want ik dacht dat je bij zittende oefeningen veel minder energie gebruikt, en dat het ook weinig nu zou hebben om als cardio te gaan fietsen, maar bedankt, zal het daarmee gaan proberen :)

@ alle andere serieuze reacties, ook bedankt :)

Eerste grote stap is vandaag in ieder geval al geschied, de snacks liggen in de vuilnisbak, op school is het nog steeds moeilijk omdat ik normaal elke dag tijdens een tussenuur naar de AH ging, maar daar ben ik sinds vandaag ook mee gestopt, even met een schone lei beginnen om het zo maar te zeggen en hopen dat het zo wat sneller gaat.

Net alsof de AH alleen maar troep verkoopt neem een lepel mee naar school en koop een bak kwark als je in tussenuurtje naar appie gaat.

Terug
Naar boven