Ik zal dit topic maar eens een beetje updaten
In mei was ik nog 2 weken op vakantie geweest in Turkije, daar was ik 2,5 kilo aangekomen

, kwam meerendeels door het feit dat we heel veel met de bus gingen en het eten daar erg vet/zoet was. Eenmaal terug in Nederland heb ik weer mijn oude patroon opgepakt. Qua eten is het niet altijd gezond, maar toch wel gezonder dan voorheen, heel sporadisch eet ik nog een zak chips, verlangen ernaar is gewoon verdwenen, en qua snacks valt het ook wel mee. De frituur gaat minder vaak(lees, bijna niet) aan en qua cardio doe ik gewoon fietsen(naar school, en andere plekken waar ik heen moet).
Ik weeg nu ondertussen ~95.5kg, qua vetpercentage geeft het digitale meetapparaat mij een waarde tussen de 16 en 18% weer, niet slecht gezien het feit dat ie mij vroeger waardes tussen de 19 en 24% aangaf.
Het fitnessen, met name krachttrainen is wel op een lager pitje gezet gezien mijn proefwerkweek eraan komt, maar het fietsen gaat gewoon nog door. Mijn kleding is nu echt te groot geworden, en de broek die ik anderhalve maand geleden heb gekocht is nu ook veels te groot geworden(maatje 36, dus ik zal nu wel op 34 zitten denk ik).
Vandaag ook een sportdag gehad, en nu pas merk ik hoeveel het fietsen mijn conditie heeft verbeterd. Voorheen kon ik op de sportdag al het eerste potje basketbal niet langer dan 5 minuten volhouden, en nu ging ik de hele dag fanatiek door tot het einde en was nog steeds niet echt moe of uitgeput, vooruitgang dus!
Ik zit nu al bijna aan mijn streefgewicht, nog eventjes doorzetten en dan ben ik er. Ik snap wel dat als ik gezonder eet het waarschijnlijk sneller zal gaan, maar als mens moet je ook genieten

. Tevens kreeg ik met de broodjes kipfilet e.d. en weinig rijst te weinig calorieeën binnen, terwijl ik ongeveer 9 broodjes at op een dag(met fruit e.d. natuurlijk). Ik ging me daardoor erg suf en futloos voelen, en dat heb ik met mijn huidige dieet niet, en eigenlijk vind ik het zelf wel goed zo.