Fitness Seller

Wil van wat gewicht en vet af, maar wil niet aan de cardio

Flapdrol!

---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

Oo kijk nu pas verder goed bezig man!!! ;)

t*ring je was echt een skinny fatgay vroeger. Gaat nu langzaam de goede kant op.

Leuk dat je er fotos bijpost, gaat goed!

• Topic Starter Topic Starter
Thnx allemaal! :)

Ja het gaat nu gelukkig de goede kant op, maar ik ben er nog lang niet

Als cardio je niet motiveert , toch doen !

ik was moddervet en nu net te dun .. veel last van de laatste kilo's .. borst iets en buik iets.

ondanks dat ik cardio ook niets vond motiveerde het mij wel heel erg.
doe nu elke dag 2 x 40 minuten fietsen voor de tv .. doe het bij een leuke serie en let heel erg op me voeding ... ik maak er een sport van zelfs :P

na een klein weekje begon ik al millimeters te verliezen en gelukkig bij mij gelijk de plek waar het moest , en dat motiveert as hell ! dus gewoon doen 1maal bezig en een gewoonte om elke dag even te doen ga je het vanzelf wel leuk vinden ..geloof me ;)

Niemand zegt dat je cardio in de fitness moet doen he :)
Koop een hartslag meter en ga wat lopen in een park ofzo ?
Ik doe niets liever dan dat :D

Btw : lekkere progress :) Preceis gelijk die programma's op 5 TV waar mijn vriendin altijd naar kijkt, maar dan in het echt :D :P

Ik heb alleen de eerste twee pagina's gelezen, maar je hebt natuurlijk het recht om te zoeken naar een alternatief voor cardio als je het saai vind.

Zullen vast al voorbeelden gekomen zijn. Je kunt iets doen in team verband, zoals voetbal, basketbal of een vechtsport.

Als je toch liever individueel traint, zoek dan eens op google naar GPP. Kun je op verschillende manieren doen. Bijvoorbeeld barbell complexen, zandzak training, sled dragging/pulling, kettlebell training, Clubbell Training, calisthenics etc, strongman lifts, springtouw, rubbere banden, TRX suspension trainer.

Ik ben van 14% VP naar 9% gegaan in zeer korte tijd met keto zonder enige cardio (5 mins warming up op de loopband voor de KT en redelijk actief werk buiten beschouwing gelaten).

Het kan wel prima.

HIIT That's it!

Ik heb alleen de eerste twee pagina's gelezen, maar je hebt natuurlijk het recht om te zoeken naar een alternatief voor cardio als je het saai vind.

Zullen vast al voorbeelden gekomen zijn. Je kunt iets doen in team verband, zoals voetbal, basketbal of een vechtsport.

Als je toch liever individueel traint, zoek dan eens op google naar GPP. Kun je op verschillende manieren doen. Bijvoorbeeld barbell complexen, zandzak training, sled dragging/pulling, kettlebell training, Clubbell Training, calisthenics etc, strongman lifts, springtouw, rubbere banden, TRX suspension trainer.

Hey

Ik heb altijd wel gesport in teamverband, maar vechtsport leek me ook wel wat, dus ik heb nu even 2 dingen die ik wel wil proberen

Rugby en Krav Maga. Voor dat 2e moet ik even een plek zien te vinden om en nabij Eindhoven, dat eerste moet ik even bij gaan proeftraininen.

En even nog een foto van m'n progressie tot nu toe

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vetpercentage zit nu rond 18,5%, en dat wil ik dus rond de 12% gaan krijgen.

om af te vallen moet je echt cardio doen!

Haha die smiley, dat traantje! Geweldig! :D

Denk je dat "wij" met veel plezier beginnen aan een cardiosessie?
Nee dus... een beetje doorzettingsvermogen en inzet mag wel hoor.
ik beleef er altijd wel lol aan ja, gewoon een leuk programma opzoeken op tv en dat elke week kijken in de sportschool. wissel zelf om de 10 a 15min van apparaat, meestal 10 min roeien, 15 min crosstrainer en 15 min lopen, vind het heerlijk.

Jongens, natuurlijk onzin dat je cardio nodig hebt om effectief te kunnen afvallen. Een goed dieet, minder eten dan je verbruikt, refeeds inlassen en na een lange periode cutten een reset is alles wat je nodig hebt. Dat en niet te snel willen afvallen.
helemaal mee eens, voor mij werkt dat ook prima, maar misschien niet voor iedereen, endo's hebben nu eenmaal een trage stofwisseling en reageren minder goed op activiteit dan ecto's.

om af te vallen moet je echt cardio doen!
bullshit!

Zo te zien heb je al goed resultaat geboekt en nog belangrijker je mentaliteit is verandert!

Gewoon lekker doorgaan en geloof me het word leuker en leuker naarmate je er steeds beter uit gaat zien (daar doen we het immers voor :o)

succes ;)

grtz

Ik heb al een tijdje niks meer gepost hier, was me een beetje ontgaan dit topic.

Moet zeggen dat het nog steeds goed gaat, nog een paar(4) maanden en dan ben ik alweer een jaartje bezig. Status op het moment: -16kg :)

Als ik nu foto's ga vergelijken zie ik het verschil pas :P

tevens nog een updatefoto voor erbij :) :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+1, Voor de Tv is een goeie, Je hoeft echt geen 6 keer per week cardio te doen, dat is zowiezo te veel.. Je lichaam heeft ook rust nodig

Juist dat kun je nog wel doen.. maar toon toch wat discipline als je echt wilt afvallen moet je er hard voor werken!

---------- Toegevoegd om 10:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ----------

Ik heb al een tijdje niks meer gepost hier, was me een beetje ontgaan dit topic.

Moet zeggen dat het nog steeds goed gaat, nog een paar(4) maanden en dan ben ik alweer een jaartje bezig. Status op het moment: -16kg :)

Als ik nu foto's ga vergelijken zie ik het verschil pas :P

tevens nog een updatefoto voor erbij :) :

[Link niet meer beschikbaar]

Goed bezig! K zag btw niet dat het een oud topic was^^

Terug
Naar boven