Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb alleen de eerste twee pagina's gelezen, maar je hebt natuurlijk het recht om te zoeken naar een alternatief voor cardio als je het saai vind.
Zullen vast al voorbeelden gekomen zijn. Je kunt iets doen in team verband, zoals voetbal, basketbal of een vechtsport.
Als je toch liever individueel traint, zoek dan eens op google naar GPP. Kun je op verschillende manieren doen. Bijvoorbeeld barbell complexen, zandzak training, sled dragging/pulling, kettlebell training, Clubbell Training, calisthenics etc, strongman lifts, springtouw, rubbere banden, TRX suspension trainer.

ik beleef er altijd wel lol aan ja, gewoon een leuk programma opzoeken op tv en dat elke week kijken in de sportschool. wissel zelf om de 10 a 15min van apparaat, meestal 10 min roeien, 15 min crosstrainer en 15 min lopen, vind het heerlijk.Denk je dat "wij" met veel plezier beginnen aan een cardiosessie?
Nee dus... een beetje doorzettingsvermogen en inzet mag wel hoor.
helemaal mee eens, voor mij werkt dat ook prima, maar misschien niet voor iedereen, endo's hebben nu eenmaal een trage stofwisseling en reageren minder goed op activiteit dan ecto's.Jongens, natuurlijk onzin dat je cardio nodig hebt om effectief te kunnen afvallen. Een goed dieet, minder eten dan je verbruikt, refeeds inlassen en na een lange periode cutten een reset is alles wat je nodig hebt. Dat en niet te snel willen afvallen.
bullshit!

:+1, Voor de Tv is een goeie, Je hoeft echt geen 6 keer per week cardio te doen, dat is zowiezo te veel.. Je lichaam heeft ook rust nodig
Ik heb al een tijdje niks meer gepost hier, was me een beetje ontgaan dit topic.
Moet zeggen dat het nog steeds goed gaat, nog een paar(4) maanden en dan ben ik alweer een jaartje bezig. Status op het moment: -16kg
Als ik nu foto's ga vergelijken zie ik het verschil pas
tevens nog een updatefoto voor erbij:
[Link niet meer beschikbaar]