@ Reem76
Je kan op allerlei manieren je doel bereiken heeft niet alleen te maken met je lichaamstype, maar gewoon met de persoon zelf, het kan voor iedereen anders zijn daarom zeg ik ook, probeer wat uit, als het niet werkt doe je t anders. Voor mij werkt dit prima dus

.
@Spanksta
Tja ik denk wel op onderhoud, als ik niks doe dan gaat t niet hard waarschijnlijk, nu gaat er ongeveer 1% per week vanaf (miss iets minder). Ik ben gewoon begonnen met wat dingen anders te doen, ik at veel pindakaas op brood eerst, dat heb ik eruit gegooid, af en toe neem ik het nog maar nu. Ik heb ook iets van 4 broodjes eraf gegooid om mee te beginnen. Hierbij heb ik langzaam mijn cardio opgevoerd, eerste week 3x, 2e week 4x enz. toen ik op 6x per week zat (nog steeds dus) heb ik een aantal sessies wat langer gemaakt, ipv 30 min een week later 35, toen 40 enz. alleen met deze methode ben ik 5% kwijtgeraakt. Op een gegeven moment zag ik haast geen vooruitgang meer toen heb ik er weer 2 broodjes vanaf gehaald en weer 2 cardiosessies iets langer gemaakt, hiermee is er nog 3.5% vanaf gegaan. Hierbij heb ik ook een aantal supplementen toegevoegd, namelijk Glutamine (door die cardiosessies kan je dat extraatj wel gebruiken voor herstel vooral), Vanadyl en visolie.
Ik denk dat het komende tijd wat langzamer zal gaan dus ik anticipeer hierop door aankomende week weer 2 broodjes eraf te halen. Zou ik echt weinig vooruitgang meer boeken dan voeg ik eventueel nog stacker toe, ik heb namelijk mijn doel bijgesteld. Ik wou tot de 10%, maar nu het zo goed gaat wil ik onder de 10%. Ben heel erg benieuwd hoe dat eruit ziet, nog nooit gehad namelijk, van nature ben ik wat steviger namelijk, ik gain makkelijk =).
Ok sorry voor dit überlange verhaal, maar ik denk dat dit wat meer inzicht verschaft in hoe ik het aanpak.
Dus Drinkyoghurt dit komt er allemaal bij kijken als je dat overtollige vet kwijt wil raken. Je hoeft natuurlijk niet meteen 6x per week cardio te doen, maar iig meer dan je nu doet! Zoek iets wat je echt leuk vindt man, dat is er vast wel!