MuscleMeat

Wilders dient motie van wantrouwen in. Kabinet 'verkwanselt' Nederland

Goh ik kan het me nog herinneren op de lagere school:

Jongens, we hebben een nieuwe leerling. Haar naam is Fatima en komt uit Turkije (ja zo heette ze echt). Ze zal nu vertellen over waar ze dus vandaan komt etc.

Toen hadden we er nog maar 1 in het dorp.

AUWHAUWHUA ik ben zelf turks WUAHWUAWHUAWHUAW en het grappige is dat FATIMA in het turks FATMA is en geen fatima... WUHAUWHAU of je loopt de boel op te fokken... of je hebt een slecht geheugen :D

DONT BELIEVE ME?? vraag het aan BLAQPUT (ofso) hij zal exact het zelfte zeggen

AUWHAUWHUA ik ben zelf turks WUAHWUAWHUAWHUAW en het grappige is dat FATIMA in het turks FATMA is en geen fatima... WUHAUWHAU of je loopt de boel op te fokken... of je hebt een slecht geheugen :D

Lekker belangrijk of ze een i in haar naam erbij moet hebben of niet....nken kon ze wel....vind ik belangrijker. Btw, grappig dat je jezelf uitlacht dat je turks bent....ik zou me ook doodlachen als ik dat te horen kreeg.

Zeg, je zit hier niet in een of andere tmf chatbox hoor.

Lekker belangrijk of ze een i in haar naam erbij moet hebben of niet....nken kon ze wel....vind ik belangrijker. Btw, grappig dat je jezelf uitlacht dat je turks bent....ik zou me ook doodlachen als ik dat te horen kreeg.

sorry ik lach om je domme reactie :)

Neuken op de lagere school?

• Topic Starter Topic Starter

Ik kan aan je zinsconstructie al opmaken dat je Turk bent. Verdere informatie is irrelevant.

nee omdat je zogenaamd het ZEKER wist dat ze fatima heette...

probeer je me nou te beledigen... aahah TRIEST echt TRIEST :D

Tja, leef er maar mee....en daarbij noem ik fatima hier als pseudoniem voor alle behaarde vrouwen dus vandaar dat er tussen haakjes stond dat ze echt zo heette. En het is 25 jaa rgeleden....mag ik een lettertje vergeten? Alsof jullie zo perfect zijn :roflol:

Tja, leef er maar mee....en daarbij noem ik fatima hier als pseudoniem voor alle behaarde vrouwen dus vandaar dat er tussen haakjes stond dat ze echt zo heette. En het is 25 jaa rgeleden....mag ik een lettertje vergeten? Alsof jullie zo perfect zijn :roflol:

en nu zijn alle vrouwen met een snor fatima ... triest dat jij een vrouw doet met een snor WUHAUWHAUW

Fatima Turks?
Don't believe the hype!

Maar waar gaat het nou om? Dat je een Turks meisje hebt gedoet ? Leuk voor je man, heb je een foto van gemaakt zodat je het kon ophangen ergens?

Er worden zoveel Nederlandse meisje gedoet door Turkse/Marokkaanse jongens.

Misschien dat 1 op de 1.000.000 Nederlanders een Turks meisje hebben gedoet....

stats dont lie.

• Topic Starter Topic Starter
Ja dus?

een forum is niet zo belangrijk hoor

dus ook al maak je wat type fouten o.i.d

who cares?

Terug
Naar boven