Fitness Seller

Wilders dient motie van wantrouwen in. Kabinet 'verkwanselt' Nederland

Wilders wil enkel zijn retoriek doordrammen in gans nederland. Beseft hij niet eens dat ie amper de helft van nederland achter zich heeft ?
Ieder partij veroordeelt de marokkaanse tuig, laat men dat niet vergeten (hij doet alsof enkel hij de 'probleem' ziet en aankaart), het gaat hem enkel op de verschillende aanpak. En ik ben van mening dat zijn aanpak niets oplost.

Wilders wil enkel zijn retoriek doordrammen in gans nederland. Beseft hij niet eens dat ie amper de helft van nederland achter zich heeft ?
Ieder partij veroordeelt de marokkaanse tuig, laat men dat niet vergeten (hij doet alsof enkel hij de 'probleem' ziet), het gaat hem enkel op de verschillende aanpak. En ik ben van mening dat zijn aanpak niets oplost.

Mag jij wel van mening zijn, maar vertel mij eens je volgende mening....helpt de huidige aanpak dan wel?

Nee, case closed, moven met die zooi....zwaai zwaai

Over 50 jaar is het allemaal weer goed in Nederland.

Mark my words.

Waar zwaaien we naar, denk je nou echt dat we medio 2008 nog alle allochtonen het land uit kunnen zetten?

Ik ben helemaal niet jaloers. A) wil ik geen turk zijn met B) een achterlijke turkse naam en C) geld maakt mij niet gelukkig. Dat jij daar wel van wordt is een teken hoe simpel je in mekaar zit. En dan ook nog gelukkig zijn van een hongerloontje :roflol:

Nou nou nou wat een straf taalgebruik, moet dat nu jongens?

Als de pl**ris uitbreekt ben ik bang dat eerder wij, de Nederlanders, op een boot richting Engeland zitten?

Ik ben helemaal niet jaloers. A) wil ik geen turk zijn met B) een achterlijke turkse naam en C) geld maakt mij niet gelukkig. Dat jij daar wel van wordt is een teken hoe simpel je in mekaar zit. En dan ook nog gelukkig zijn van een hongerloontje :roflol:

o really?

Als de pl**ris uitbreekt ben ik bang dat eerder de nederlanders op een boot zitten richting Engeland?

Klopt, mijn vrouw en kids mogen de boot op...ze hoeven niet te zien hoe ik het ouderwetse scalpeer techniek in volle vreugde toe ga passen. Daarbij ben je al NLer verplicht op te komen voor je land als het in gevaar is. Zo niet, verdien je net zo hard wat de tegenstander verdient.

Iemand nog het A-Team gezien gisteravond?

Klopt, mijn vrouw en kids mogen de boot op...ze hoeven niet te zien hoe ik het ouderwetse scalpeer techniek in volle vreugde toe ga passen. Daarbij ben je al NLer verplicht op te komen voor je land als het in gevaar is. Zo niet, verdien je net zo hard wat de tegenstander verdient.

Gelukkig zijn alle Nederlanders erg trouw.

2e Wereld oorlog :'(

Eens, maar ik zie het niet gebeuren. Zo zitten we eenmaal niet inelkaar.

Vluchten of overgeven.

Terug
Naar boven