MuscleMeat

Wilders dient motie van wantrouwen in. Kabinet 'verkwanselt' Nederland

• Topic Starter Topic Starter
Het blijkt wel weer dat het belastinggeld om jullie Nederlands te leren op school niet nuttig is besteed.

Retourtje Bodrum dankzij jullie belasting centjes (L)

Gotta love it :D

• Topic Starter Topic Starter
dammnn dat jij zomaar dit kan uitkramen zonder dat je weet dat ik een Gediplomeerd vertegenwoordiger ben..... jij bent echt een vaag persoon zoals meerdere hier
Je doet het net klinken alsof je een universitaire opleiding hebt afgerond :roflol:

dammnn dat jij zomaar dit kan uitkramen zonder dat je weet dat ik een Gediplomeerd vertegenwoordiger ben..... jij bent echt een vaag persoon zoals meerdere hier

Gediplomeerde nietsnut ja...turken die werken zijn niet gediplomeerd.

Sinds wanneer moet je voor slap lullen en ja knikken gediplomeerd zijn, of bedoel je gewoon dat jij wel de lagere school hebt weten af te ronden?

Ik betaal niets

alles wat ik koop is gejat of komt uit het buitenland.

komt het zo over dan... ahahah nee sorry dat ik niet 24/7 op DBB zit zoals de meeste hier...

Nee je moet natuurlijk ook nog hangen met je homies en je opgevoerde CPI scooter laten zien aan al die chickies die je achter het raam wilt hebben...ik snap het..

Zielig als je niet meer waar je dubbel van ligt man :(

Mentale retardatie?

Terug
Naar boven