- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Dus typ normaal.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een forum is niet zo belangrijk hoor
dus ook al maak je wat type fouten o.i.d
who cares?
Het blijkt wel weer dat het belastinggeld om jullie Nederlands te leren op school niet nuttig is besteed.
Je doet het net klinken alsof je een universitaire opleiding hebt afgeronddammnn dat jij zomaar dit kan uitkramen zonder dat je weet dat ik een Gediplomeerd vertegenwoordiger ben..... jij bent echt een vaag persoon zoals meerdere hier

dammnn dat jij zomaar dit kan uitkramen zonder dat je weet dat ik een Gediplomeerd vertegenwoordiger ben..... jij bent echt een vaag persoon zoals meerdere hier

Je doet het net klinken alsof je een universitaire opleiding hebt afgerond![]()
you really love to hate , dont you??
Retourtje Bodrum dankzij jullie belasting centjes (L)
Gotta love it![]()
dammnn dat jij zomaar dit kan uitkramen zonder dat je weet dat ik een Gediplomeerd vertegenwoordiger ben..... jij bent echt een vaag persoon zoals meerdere hier
Je doet het net klinken alsof je een universitaire opleiding hebt afgerond![]()
Gediplomeerde nietsnut ja...turken die werken zijn niet gediplomeerd.
komt het zo over dan... ahahah nee sorry dat ik niet 24/7 op DBB zit zoals de meeste hier...
leiden.studentenstadje......