Fitness Seller

Wilders dient motie van wantrouwen in. Kabinet 'verkwanselt' Nederland

haha, inbreng bij zo'n bitchfight kun je ook maar beter niet hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Gelukkig zijn alle Nederlanders erg trouw.

2e Wereld oorlog :'(
Wie waren er niet trouw dan? Er zijn genoeg mensen die hebben mee gevochten in het verzet en hun leven hebben gegeven voor Nederland.

En als je het over NSB'ers hebt, verraders zitten overal tussen.

Strijden vriend! Niet gaan snitchen voor money! Bah

Maar goed dat de meesten in dit topic in ieder geval niet in de politiek actief zijn ;)..

Die vieze vuile laffe linkse honden doen er niks op uit, wat er ook gebeurd, ik hoop en dat hoop ik echt....dat eens familieleden van linkse kamerleden verkracht/vermoord en bedreigd worden voor die focking neus van hunzelf door een allochtoon.

En mogen ze zelf ook snel sterven !

Wilders for president.

Die vieze vuile laffe linkse honden doen er niks op uit, wat er ook gebeurd, ik hoop en dat hoop ik echt....dat eens familieleden van linkse kamerleden verkracht/vermoord en bedreigd worden voor die focking neus van hunzelf door een allochtoon.

Wilders for president.

ben je nu boos?
:rolleyes:

4. Klote toespraken houden.
5. Nep kukident lachje oefenen.
6. Teveel handen schudden.
7. Lelijke amerikaanse auto's rijden ( alleen van toepassing in het "for president" verhaal).
8. Overig oninteressant gezeik.

Nee ik pas ook voor deze functie.

Wilders for president.

ga huilen.

Terug
Naar boven