- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 100kg
Je hebt wel de hele tijd commentaar, maar je inbreng is 0,0. Heb je dat zelf wel door?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt wel de hele tijd commentaar, maar je inbreng is 0,0. Heb je dat zelf wel door?
: Dgelukkig zijn alle nederlanders erg trouw.
2e wereld oorlog :'(
Eens, maar ik zie het niet gebeuren. Zo zitten we eenmaal niet inelkaar.
Vluchten of overgeven.

ik was al gevlucht, maar ben bereid om terug te komen om voor mijn NL op te komen!
overgeven? NOOIT!
(tenzij ik kotsmisselijk ben)
Wie waren er niet trouw dan? Er zijn genoeg mensen die hebben mee gevochten in het verzet en hun leven hebben gegeven voor Nederland.Gelukkig zijn alle Nederlanders erg trouw.
2e Wereld oorlog :'(
0,0 is een goede schatting van het niveau van dit topic

liever uniek als een mak schaap dat overal achteraan loopt.

ik zou het niet eens willen!Maar goed dat de meesten in dit topic in ieder geval niet in de politiek actief zijn..
1. geen echte eigen mening mogen hebben
)
Die vieze vuile laffe linkse honden doen er niks op uit, wat er ook gebeurd, ik hoop en dat hoop ik echt....dat eens familieleden van linkse kamerleden verkracht/vermoord en bedreigd worden voor die focking neus van hunzelf door een allochtoon.
En mogen ze zelf ook snel sterven !
Wilders for president.

Die vieze vuile laffe linkse honden doen er niks op uit, wat er ook gebeurd, ik hoop en dat hoop ik echt....dat eens familieleden van linkse kamerleden verkracht/vermoord en bedreigd worden voor die focking neus van hunzelf door een allochtoon.
En mogen ze zelf ook snel sterven !
Wilders for president.