Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
och man, dat zijn een paar stonende mannetjes die een beetje stoer doen op tv. Enja nekschot slaat natuurlijk helemaal nergens op. Overigens is die rechter waarschijnlijk geen Marokkaan (eerder een Koerd), maar dat terzijde
Volgens mij zoek jij ruzie met mijn rechtse of niet?
Hou je opmerkingen maar voor je smerige kapitalist met je steun voor Israel, waarom ga je er niet direct naar toe en buk je je voorover zodat ze je daar in je hol kunnen naaien!
Ik sta aan de kant v/d Moslims als er een sein komt vanuit Riyah en Teheran dat het tijd is voor klokslag 12. Is enkel nog een kwestie van meer broeders binnen de Europese landsgrenzen.
Wij overwinnen en zullen de 5 zuilen opleggen aan dit Europa zonder doel, hartstocht en saamhorigheid.
Wat ons laat winnen is de warme relatie met de dood, waar jullie voor in je broek schijten en dus nooit het strijdlevel zullen hebben als de strijders van Allah (swt).
Zelfs de machtige Nazi's hadden angst voor de dood.
Allah is groot en biedt elke jihaddist geborgenheid en rust.