Fitness Seller

Wildstemmers in elkaar geslagen in trein

Hard straffen is niet de oplossing vind ik. Als je harde straffen gaat uitdelen maak je die jongeren ook hard. Terwijl je juist dat kleine zwakke jongetje in hun naar boven moet halen. Bijvoorbeeld door ze in een krachthonk te stoppen, en te laten zien dat ze juist helemaal niemand zijn. Maar dat ze iemand kunnen worden door te trainen. Dus om van een nobody naar iemand te komen door te werken. Hetzelfde is met school. Om zonder diploma's je best te gaan doen op school en om dan ook te eindigen met je zakken vol op een stoffig kantoor.

deze jongens misbruiken hun krachtsport of vechtsport alleen om anderen te misbruiken...kunnen beter leren schaken..

deze jongens misbruiken hun krachtsport of vechtsport alleen om anderen te misbruiken...kunnen beter leren schaken..

Maar om iets te bereiken in de krachtsport heb je discipline nodig. Wanneer zij dit niet hebben zullen die jongeren ook weinig bereiken. In de vechtsport wordt je respect bijgebracht.

ben het deel met je eens en dat is een mooie bekende theori maar .in werkelijkheid maakt me er te makkelijk gebruik van om iemand te meppen:) (denk ik)

meeste marokaantjes doen toch kickboxen al?

eerst alles snappen dan praten.....

ja migga, doe eens uitleggen dan..

Maar om iets te bereiken in de krachtsport heb je discipline nodig. Wanneer zij dit niet hebben zullen die jongeren ook weinig bereiken. In de vechtsport wordt je respect bijgebracht.

en hoeveel kick boxers, karateka mma of wat dan ook zitten er in de criminaliteit?

in de meeste clubs is het respect ver te zoeken

waarschijnlijk moet je eerst weten hoe ihet is om gediscrimineert te worden en dan kan je over uitleggen praten ;)

stel je nou eens voor dat er een er in nederland overal mannetjes waren die rode thirts dragen en waneer ze iemand zien die anabolen gebruikt meteen schreeuwen viezerikk!! donder op uit dit land en bla bla bla en dat er zelf een man in de politiek zit
die het liefts alle anabolen gebruikers de land uit schopt... niet leuk tog?

waarschijnlijk moet je eerst weten hoe ihet is om gediscrimineert te worden en dan kan je over uitleggen praten ;)
Als je geboren was als Nederlander wist je hoe het is om gediscriminerd te worden.

Buitenlanders hebben hier meer te vertellen en meer rechten dan het oorspronkelijke volk. Onze symbolen die we van oudsher gebruiken zijn verboden omdat het anderen "pijn" kan doen, immigranten hebben een voorrangspositie bij het zoeken naar huivesting omdat de gemeente er dan subsidie voor krijgt. Op scholen wordt steeds minder over onze eigen geschiedenis onderwezen omdat anderen dat niet aanstaat.......etc.

Wij worden gediscrimineerd het enig wat jullie doen is klagen dat jullie nog niet genoeg hebben!

de ene accepteerd het maar de anders niet ;)

weet je wat ....ik heb geen zin me hierin te mixen heb er nix mee te maken ...
doei

Als je geboren was als Nederlander wist je hoe het is om gediscriminerd te worden.

Buitenlanders hebben hier meer te vertellen en meer rechten dan het oorspronkelijke volk. Onze symbolen die we van oudsher gebruiken zijn verboden omdat het anderen "pijn" kan doen, immigranten hebben een voorrangspositie bij het zoeken naar huivesting omdat de gemeente er dan subsidie voor krijgt. Op scholen wordt steeds minder over onze eigen geschiedenis onderwezen omdat anderen dat niet aanstaat.......etc.

Wij worden gediscrimineerd het enig wat jullie doen is klagen dat jullie nog niet genoeg hebben!

+1. goed verhaal..

hierin moet ik je wel gelijk geven

in belgie is dit ook zo

Terug
Naar boven