AndroidHealthClinic

Wildstemmers in elkaar geslagen in trein

Knap, binnen mijn vriendenkring gebruikt niemand drugs.

Met je grote mond, ik heb bijna 7 jaar in detentie gezeten tussen jou soort, stelletje stakkers denken dat iedere blanke een slachtoffer van hun kan zijn.:roflol:

Ga is naar een Hardcore feest oid, kijk hoeveel mensen daar aan de drugs zitten :D
Loser.

inderdaad gaat nergens meer over..

met je wij krijgen altijd voorrang
de politie ziet 2 mannen op straat dealen
1 van de 2 is blank met blond haar
de andere getint met zwart haar welke wordt er gepakt?

Helaas is het tegenwoordig niet veel soeps meer nee.. waar zijn de goede oude tijden waar op de 'scherpst van de snede' werd gediscussierd op een hoog niveau :(

Mensen willen hun gelijk halen daarom gaan ze bullshit uitkramen en de rest geloofd dat omdat ze er niets van afweten.

Soort van 2e WO praktijken, stelletje schapen :D

die getinte natuurlijk.. die MOET wel dealen denken ze.. geef ze eens ongelijk.

Onderbouw JIJ je teksten eens, "vriend". Met je karma power: 0 negatieve karma geven. trieste ziel. :roflol:

Ik loop hier niet quasi wijs te doen met bullshit verhalen dus waarom zou ik mijn teksten moeten ondersteunen?

Als je IQ hoger is dan die van een kasplantje moet het geen probleem zijn om bullshit te onderscheiden van feiten.

jullie hadden ons nodig zonder ons zou dit land in no time instorten
wij doen alle arbeid en werk hierzo
na de wereld oorlog hadden jullie ons allemaal nodig om dit weer op te bouwen
anders was dit nu nog steeds een zooitje puin!
Jullie werken? Inderdaad zijn er immigranten gekomen na de oorlog die geholpen hebben het land weer neer te zetten met de bedoeling dat ze na die periode weer terug zouden gaan naar hun eigen land. Maar dit waren geen Surinamers, Antillianen, Marrokanen etc. (voornamelijk Molukkers en Turken) en de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat die mensen ook amper overlast veroorzaken in tegenstelling tot de rest.
Onderbouw dit eens vriend. Je praat veel maar zegt eigenlijk heel weinig.
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant of wel? De onderbouwing staat in de posting zelf.
Ga is naar een Hardcore feest oid, kijk hoeveel mensen daar aan de drugs zitten :D
Loser.
Kom niet op dergelijke plekken evenals mijn vriendengroep.
Niemand wanneer je je normaal gedraagt en er niet als een of andere "gangster" bij gaat lopen.

heey pieetjeee
wil je een knuffeltje van me??....:P

ben je een beetje gepest op school?....aaahh

owwhh ff kijken zowat urbody in omgeving shagen tot den helder ;)

Terug
Naar boven