MuscleMeat

Wildstemmers in elkaar geslagen in trein

weet je wat ....ik heb geen zin me hierin te mixen heb er nix mee te maken ...
doei
Zou ik ook doen, je hebt er geen weet van wat het is om gediscrimineerd te worden het enige wat jullie willen is meer meer meer, dit terwijl de eigen arbeidersklasse geheel kaal wordt geplukt voor jullie welzijn.

ikke ook helemaal mee eens..

Ja, ik erger me er dood aan.

Kan me nog een verhaal herinneren uit de periode dat mijn moeder hier in de gemeenteraad zat.

Een oudere vrouw had een gezin met Marrokanen boven haar wonen die haar terroriseerden. Spuugden op het zadel van haar fiets en scholden haar uit voor h**r.

Toen ze naar de politie ging kreeg ze als antwoord:"Daar kunnen wij niets aan doen mevrouw, die kinderen zijn de Nederlandse taal niet goed machtig".

Nee, maar tegen hun eigen moeder durven ze het toch niet te zeggen!

huh.. wordt het te heet onder je voeten? je bent toch wel wát gewend?

ey mannetje....
kom niet ja je kan zo groot zijn als je wilt maar ik hahaha heb pure kracht!
en ja ik ben heeel wat gewend weet wel 100% zkeer dat ik meer gewend ben dan jou
verstoppend 8er je sport.....je weet nix van straat

met je 41 centimeter van vet hahaha geeneens vorm in die lichaam van je

ey mannetje....
en ja ik ben heeel wat gewend weet wel 100% zkeer dat ik meer gewend ben dan jou

Beetje dimmen he hangjochie, wat je nu doet is poep praten.

ey mannetje....

mannetje? je moet niet zo vaak onder die boxershort van je kijken..

enne ik weet nix van straat? :roflol: JIJ maakt jezelf dik belachelijk, JIJ praat poep met OW wat zijn wij allochtonen zielig.. man, jullie hebben het beter dan ons DUS wie wordt hier nou gediscrimineert?

ff nadenken in het vervolg dude..

hehehe weet je hoevaak ik jullie kale mannetjes verstampte pillen heb verkocht hahaha bloeden maar met die neus

ey mannetje....

Zit je nu op straat te internetten?? Gebruik je nu 'ghetto stroom'?

Wat is een wildstemmer.?

hehehe weet je hoevaak ik jullie kale mannetjes verstampte pillen heb verkocht hahaha bloeden maar met die neus

zie, weer zo'n uitkeringtrekker...

en maar klagen; wij hebben het zo zwaar wajoooo! man je hebt een dubbel loon, profiteur!

jullie hadden ons nodig zonder ons zou dit land in no time instorten
wij doen alle arbeid en werk hierzo
na de wereld oorlog hadden jullie ons allemaal nodig om dit weer op te bouwen
anders was dit nu nog steeds een zooitje puin!

Als je geboren was als Nederlander wist je hoe het is om gediscriminerd te worden.

Buitenlanders hebben hier meer te vertellen en meer rechten dan het oorspronkelijke volk. Onze symbolen die we van oudsher gebruiken zijn verboden omdat het anderen "pijn" kan doen, immigranten hebben een voorrangspositie bij het zoeken naar huivesting omdat de gemeente er dan subsidie voor krijgt. Op scholen wordt steeds minder over onze eigen geschiedenis onderwezen omdat anderen dat niet aanstaat.......etc.

Wij worden gediscrimineerd het enig wat jullie doen is klagen dat jullie nog niet genoeg hebben!

Onderbouw dit eens vriend. Je praat veel maar zegt eigenlijk heel weinig.

en nee ik werk voor me geld

Knap, binnen mijn vriendenkring gebruikt niemand drugs.

Met je grote mond, ik heb bijna 7 jaar in detentie gezeten tussen jou soort, stelletje stakkers denken dat iedere blanke een slachtoffer van hun kan zijn.:roflol:

Je kunt half dbb op intelligentie schalen aan de hand van dit topic. Man man wat een niveau :(

Terug
Naar boven