- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
ja man, het komt nooit meer goed

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kennelijk heb je evenveel weet van geschiedenis als van de huidige situatie.Mensen willen hun gelijk halen daarom gaan ze bullshit uitkramen en de rest geloofd dat omdat ze er niets van afweten.
Soort van 2e WO praktijken, stelletje schapen![]()
Ga je vaker met jezelf in debat?
Vandaar dat je er zoveel moeite mee hebt.Ik loop hier niet quasi wijs te doen met bullshit verhalen dus waarom zou ik mijn teksten moeten ondersteunen?
Als je IQ hoger is dan die van een kasplantje moet het geen probleem zijn om bullshit te onderscheiden van feiten.
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant of wel? De onderbouwing staat in de posting zelf.
Kom niet op dergelijke plekken evenals mijn vriendengroep.
owwhh ff kijken zowat urbody in omgeving shagen tot den helder![]()

maar oke nu gaat het idd nergens meer over ciaaooooo

Kom is met bronnen? Laat is statistieken zijn etc.
Ik kom ook niet op zulke feesten, maar ik lees in tegenstelling tot jou wel de krant en volg dagelijk het nieuws.

Je bent niet de enige die het nieuws volgt.Kom is met bronnen? Laat is statistieken zijn etc.
Ik kom ook niet op zulke feesten, maar ik lees in tegenstelling tot jou wel de krant en volg dagelijk het nieuws.
1-Buitenlanders hebben hier meer te vertellen en meer rechten dan het oorspronkelijke volk.
2-Onze symbolen die we van oudsher gebruiken zijn verboden omdat het anderen "pijn" kan doen,
3-Op scholen wordt steeds minder over onze eigen geschiedenis onderwezen omdat anderen dat niet aanstaat
1-Buitenlanders hebben hier meer te vertellen en meer rechten dan het oorspronkelijke volk.
2-Onze symbolen die we van oudsher gebruiken zijn verboden omdat het anderen "pijn" kan doen,
3-Op scholen wordt steeds minder over onze eigen geschiedenis onderwezen omdat anderen dat niet aanstaat
1 denken lulletjes zoals jou dat idd.
2 onze symbolen in de ogen van jullie ook
3 jullie geschiedenis boeit niet want dit is nl

1 denken lulletjes zoals jou dat idd.
2 onze symbolen in de ogen van jullie ook
3 jullie geschiedenis boeit niet want dit is nl

volgens mij snap jij het niet
Dit zijn de punten die ik uitgelegd wil hebben door cirkel...