XXL Nutrition

Wildstemmers in elkaar geslagen in trein

Mensen willen hun gelijk halen daarom gaan ze bullshit uitkramen en de rest geloofd dat omdat ze er niets van afweten.

Soort van 2e WO praktijken, stelletje schapen :D
Kennelijk heb je evenveel weet van geschiedenis als van de huidige situatie.
Ga je vaker met jezelf in debat?
Ik loop hier niet quasi wijs te doen met bullshit verhalen dus waarom zou ik mijn teksten moeten ondersteunen?

Als je IQ hoger is dan die van een kasplantje moet het geen probleem zijn om bullshit te onderscheiden van feiten.
Vandaar dat je er zoveel moeite mee hebt.

Zonder jullie nog een puinzooi :roflol: jullie kosten alleen maar geld.

maar oke nu gaat het idd nergens meer over ciaaooooo

Begrijpend lezen is niet je sterkste kant of wel? De onderbouwing staat in de posting zelf.

Kom niet op dergelijke plekken evenals mijn vriendengroep.

Kom is met bronnen? Laat is statistieken zijn etc.

Ik kom ook niet op zulke feesten, maar ik lees in tegenstelling tot jou wel de krant en volg dagelijk het nieuws.

Ik kom ook niet op zulke feesten, maar ik lees in tegenstelling tot jou wel de krant en volg dagelijk het nieuws.

het nieuws van Marokko TV is niet het nieuws hier in Nederland.. sorry dat ik je uit die droom moet helpen.

Je bent niet de enige die het nieuws volgt.

Maar ben eens wat duidelijker van wat wil je precies een bron zien?

1-Buitenlanders hebben hier meer te vertellen en meer rechten dan het oorspronkelijke volk.
2-Onze symbolen die we van oudsher gebruiken zijn verboden omdat het anderen "pijn" kan doen,
3-Op scholen wordt steeds minder over onze eigen geschiedenis onderwezen omdat anderen dat niet aanstaat

en weg zijn ze.. deden ze dat ook maar zo makkelijk uit dit land.

ow, daar heb je 'm weer.. spannend :D

1-Buitenlanders hebben hier meer te vertellen en meer rechten dan het oorspronkelijke volk.
2-Onze symbolen die we van oudsher gebruiken zijn verboden omdat het anderen "pijn" kan doen,
3-Op scholen wordt steeds minder over onze eigen geschiedenis onderwezen omdat anderen dat niet aanstaat

1 denken lulletjes zoals jou dat idd.
2 onze symbolen in de ogen van jullie ook
3 jullie geschiedenis boeit niet want dit is nl

kijk, je leert het wel..

Serieus

sommige mensen zijn zo ****ing dom
maar goed

Wachten is op Cirkel

Terug
Naar boven