XXL Nutrition

Wildstemmers in elkaar geslagen in trein

???

volgens mij snap jij het niet???

Dit zijn de punten die ik uitgelegd wil hebben door cirkel...

hoe bedoel je.. dat zijn feiten, DUDE!

Diablo snapt het wel, jij wil het alleen niet snappen.. had ik ook eigenlijk niet verwacht van je ;)

Cirkel, where are you?

hij kan dingen altijd zo mooi uitleggen..

Whahahaha

Pietje

zo dom he

DIABLO dacht dat ik die dingen zei

Serieus gast

jij hebt zoveel gereageerd hier

maar iets nuttigs zeggen
HOOO maar

1-Buitenlanders hebben hier meer te vertellen en meer rechten dan het oorspronkelijke volk.
Zie een eerdere motivatie, gemeenten krijgen subsidie voor het plaatsen van immigranten in woonruimten, iets dat ze voor autochtonen niet krijgen, op scholen wordt het verboden een Nederlandse vlag te dragen terwijl tegelijkertijd Marrokanen met shirts lopen met hun vlag er op.
2-Onze symbolen die we van oudsher gebruiken zijn verboden omdat het anderen "pijn" kan doen,
Wolfsangel, hakenkruis..... symbolen uit onze Germaanse periode die nu niet meer vrij mogen worden gedragen.
3-Op scholen wordt steeds minder over onze eigen geschiedenis onderwezen omdat anderen dat niet aanstaat
Dacht dat jij het nieuws volgde...:roflol:

Whahahaha <niks gebroken?

Pietje <dat ben ik..

zo dom he <ja, ik weet het..

DIABLO dacht dat ik die dingen zei <:orly:)

Serieus gast <jij? serieus? ok, nu wordt 'ie mooi..

jij hebt zoveel gereageerd hier <weet ik, het is een gave..

maar iets nuttigs zeggen
HOOO maar < nee hoor, ik ga gewoon lekker door..

Zie een eerdere motivatie, gemeenten krijgen subsidie voor het plaatsen van immigranten in woonruimten, iets dat ze voor autochtonen niet krijgen, op scholen wordt het verboden een Nederlandse vlag te dragen terwijl tegelijkertijd Marrokanen met shirts lopen met hun vlag er op.

Wolfsangel, hakenkruis..... symbolen uit onze Germaanse periode die nu niet meer vrij mogen worden gedragen.

Dacht dat jij het nieuws volgde...:roflol:

Hakenkruis.... is dat alleen in Nederland vriend? Komop zeg, ik dacht je komt lappen teksten om je punten te verdedigen. Maar ik was te positief denk ik helaas.

Laat is wat lezen dan over die scholen, teksten, quotes etc etc.

Ik heb op mijn school altijd nog een nederlandse vlag op de mouw van mij jas gehad en heb nooit wat erover gehoord.Dus weet niet waar je over praat.

Verklaar?

Waar heb je mij zien zeggen dat ik een nederlandse vlag op een jas als embleem afkeur?

Ik zou ook voor geen mens het ding eraf halen.Zou te gek zijn voor woorden, het is gewoon de nederlandse vlag die je moet kunnen dragen in je eigen land.Als mensen het niet aanstaat kijken ze of de andere kant op of vertrekken naar desert.

Ik zou ook voor geen mens het ding eraf halen.Zou te gek zijn voor woorden, het is gewoon de nederlandse vlag die je moet kunnen dragen in je eigen land.Als mensen het niet aanstaat kijken ze of de andere kant op of vertrekken naar desert.

vind ik ook.. jammer dat het vaak niet goed valt bij allochtone jongeren onder ons.

Waarom zou je?
Het is een vlag van je land en dat moet je met trots moeten en kunnen dragen.
Maar als je het gaat combineren met een hakenkruis etc dan ga je te ver.

Genoeg Turken die met Turkse vlaggen rondlopen etc.

Hakenkruis.... is dat alleen in Nederland vriend? Komop zeg, ik dacht je komt lappen teksten om je punten te verdedigen. Maar ik was te positief denk ik helaas.

Laat is wat lezen dan over die scholen, teksten, quotes etc etc.
Wetboek van Strafrecht (Sr)
Artikel 137c | Sr, Boek 2, Titel 5
1.
Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging of hun hetero- of homocoïtusuele gerichtheid, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
Zoals uit verschillende demonstratie eisen valt te lezen vallen oud Germaanse symbolen hier ook onder.

Kan even geen bron vinden over het schoolprobleem (maar iemand op het forum zal zich vat nog wel herinneren dat hier ergens in het vorige jaar een felle duscussie over is geweest (ergenrnis:mad:))

Waarom zou je?
Het is een vlag van je land dat zou je met trots moeten dragen.

Ik heb nog nooit iemand met haak en kruis op z'n jas gezien eerlijk gezegd, daar heb niemand het lef voor, dan sta je ook gewoon voor lul bij het nederlandse volk, kisten dragen met witte veters erop en dan broek erin vind ik ook geen porem, dat is echt voor mensen die ergens bij moeten horen, dan heb ik zoiets van ga iets nuttigs doen met je leven.

Waarom zou je?
Het is een vlag van je land en dat moet je met trots moeten en kunnen dragen.

Het hakenkruis is verdomme ouder dan jou stamboom. Er wordt een hele groep gediscrimineerd door een verbod het te mogen uitdragen!

Zoals uit verschillende demonstratie eisen valt te lezen vallen oud Germaanse symbolen hier ook onder.

Kan even geen bron vinden over het schoolprobleem (maar iemand op het forum zal zich vat nog wel herinneren dat hier ergens in het vorige jaar een felle duscussie over is geweest (ergenrnis:mad:))

Tja

als bepaalde mensen die germaanse symbolen in het verleden niet hadden misbruikt dan zou het nu geen probleem zijn.

Terug
Naar boven