- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dat het geval is is bij deze de Marrokaanse vlag verboden.Tja
als bepaalde mensen die germaanse symbolen in het verleden niet hadden misbruikt dan zou het nu geen probleem zijn.
het combineren met een hakenkruis gaat ook tever.maar het gaat ook te ver als je het lef hebt er iets van te zeggen.
+
Als je rondloopt met een hakenkruis dan ben je gewoon aan het provoceren
Pardon?het combineren met een hakenkruis gaat ook tever.maar het gaat ook te ver als je het lef hebt er iets van te zeggen.

Ga je nou echt een Hakenkruis vergelijken met een vlag van een land?
Pfff
ik had je hoger ingeschat.
Het beste is eigenlijk als je een persoon met een hakenkruis ziet rondlopen gewoon gaat negeren. Ik weet zeker dat die persoon dan na een tijdje die shit niet meer draagt omdat hij geen reactie mee uitlokt. Want de meeste zijn toch meelopers.
Gewoon ergens bij kunnen horen, zo hebben zoveel mensen wat, helemaal gek zijn van een voetbalclub heeft ook met meeloperij te maken, zeker als je echt nog rellen gaat schoppen ook.Knap, binnen mijn vriendenkring gebruikt niemand drugs.
Met je grote mond, ik heb bijna 7 jaar in detentie gezeten tussen jou soort, stelletje stakkers denken dat iedere blanke een slachtoffer van hun kan zijn.![]()
Hoeveel heb je er al omgelegd? Nico Bodemeijer 2?Pardon?
Hoe provoceer ik iemand wanneer ik mijn geloof uit.
Ik geloof in de oud Germaanse goden evenals veel anderen met mij, en ons wordt het verboden onze symbolen publiekelijk uit te dragen omdat iemand anders er ooit iets ander mee heeft gedaan?
Zoals ik het al eerder zei.
Als mensen een hakenkruis zien dan denken ze eerder aan Hitler, WW2, joden, vergassen etc dan aan de Germaanse mythologie
Is nooit gebeurd zou Cirkel zeggen. Echt topdiscussies op DBB de laatste maanden.
Maar even een vraagje voor jullie mede landgenoten.
Schamen jullie je niet voor personen als Pietje1986? Die niets nuttigs te melden hebben.
Ik zou me er diep voor schamen.
Tja
sommige mensen moeten het altijd maar verzieken
Zie Pietje.
MOet dat mijn probleem zijn?Zoals ik het al eerder zei.
Als mensen een hakenkruis zien dan denken ze eerder aan Hitler, WW2, joden, vergassen etc dan aan de Germaanse mythologie
Ik heb nooit ook maar iets ontkent.Is nooit gebeurd zou Cirkel zeggen. Echt topdiscussies op DBB de laatste maanden.
We zijn het een keer ergens over eens.

Maar even een vraagje voor jullie mede landgenoten.
Schamen jullie je niet voor personen als Pietje1986? Die niets nuttigs te melden hebben.
Ik zou me er diep voor schamen.