XXL Nutrition

Wildstemmers in elkaar geslagen in trein

Gisteren waren die Scheme015-gasten bij UrBNN. Zij ontkennen er iets mee te maken te hebben, weten wel wie het waren maar doen er niks aan omdat het ze geen ruk interesseert.

In Nederland is het toch verboden om voor eigen rechter te spelen. Het is de taak van de politie om mensen te vervolgen die de wet overtreden. Niet van burgers. Dus deze jongens handelen juridisch juist.
Etnisch handelen ze ook juist. Je kan toch niet van jongeren verwachten dat ze het erg vinden als mensen klappen krijgen die jou weg willen hebben. Nederlandse militairen in Afganistan hoeven toch ook geen eerste hulp te verlenen aan Taliban strijders...

In Nederland is het toch verboden om voor eigen rechter te spelen. Het is de taak van de politie om mensen te vervolgen die de wet overtreden. Niet van burgers. Dus deze jongens handelen juridisch juist.
Etnisch handelen ze ook juist. Je kan toch niet van jongeren verwachten dat ze het erg vinden als mensen klappen krijgen die jou weg willen hebben. Nederlandse militairen in Afganistan hoeven toch ook geen eerste hulp te verlenen aan Taliban strijders...

Je kunt je ook afvragen waarom ze je weg willen hebben. Een beter milieu begint bij jezelf. :D

Je kunt je ook afvragen waarom ze je weg willen hebben. Een beter milieu begint bij jezelf. :D

De rapformatie van Scheme015 bestaat uit 6 leden. Waarvan 5 nog nooit in aanraking met justitie zijn geweest. Het ene lid dat wel in aanraking met justitie is gekomen, zat vast voor een overval op een groenteboer. Nu niet echt het ergste feit dat je kan begaan.
Alle leden hebben hun school afgemaakt of zitten nog op school en niemand van hen heeft een uitkering.
Wat doen ze dan wel fout? Muziek maken?

De rapformatie van Scheme015 bestaat uit 6 leden. Waarvan 5 nog nooit in aanraking met justitie zijn geweest. Het ene lid dat wel in aanraking met justitie is gekomen, zat vast voor een overval op een groenteboer. Nu niet echt het ergste feit dat je kan begaan.
Alle leden hebben hun school afgemaakt of zitten nog op school en niemand van hen heeft een uitkering.

Dat je nog nooit in aanraking geweest bent met justitie betekent niet gelijk dat je nog nooit wat geflikt hebt.

En een overval op een groenteboer is wel iets anders als een zakje zure drop stelen bij de drogist.

Dat je nog nooit in aanraking geweest bent met justitie betekent niet gelijk dat je nog nooit wat geflikt hebt.

En een overval op een groenteboer is wel iets anders als een zakje zure drop stelen bij de drogist.

idd.. zegt meteen iets over hoe die "zeep" is, alsof een overval iets heel normaal is.

en dat ze niet bekend zijn bij jusitie zegt ook niet alles, bij zulk volk weetje al genoeg

ben je nie goed ofzo:S dus je keurt het goed...

snugger hoor

hoezo achterlijk? die allochtonen zijn mischien agressief, maar logisch dat ze boos worden toch?
met z'n uiterlijk zeg je eigelijk al dat je extreem rechts bent dus tegen buitenlanders..

maar goed ik steun hun geweld niet.
kijk, dat noemen ze dus discriminatie, dat is waar veel allochtonen zeggen tegen te zijn.

Dat kan wel kloppen, maar tshirts van voetbalclubs zijn toch ook verboden om te dragen. Alles onder de noemer 'provocerend'. Ergens kan ik ze trouwens geen ongelijk geven hoor. Als zo'n Nederlandse vlag als provocerend wordt ervaren dan moet het gewoon geweerd worden. Het laatste waar je op zit te wachten is rellen.
als je een vlag van het land waar je verblijft als provocerend ervaart ligt dat aan jezelf, niet aan die vlag of degene die het draagt. als je geen respect wilt hebben voor het land waar je verblijft en wat je verzorgt snap ik niet waarom je hier blijft, je hoeft namelijk niet te blijven... maar mensen die hier aanstoot aan nemen zijn hypocriet, wel al het positieve willen hebben dat nederland hen bied, maar vervolgens wel alles afzeiken. van mij mogen ze dit soort het land uit schoppen of ECHT laten integreren.

criminaliteitscijfers zeggen vrij weinig... veel topcriminelen hebben ook geen strafblad...

Geweld is nooit goed. Maar als jij daar in de trein tussen Rotterdam en Den Haag in je hardcore pakje gaat zitten weet je wat er kan gebeueren. Hetzelfde als jij in je Ajax shirtje met een jodenvlag gaat lopen rondhobbelen bij de Kuip op zondagmiddag. En als je dan die stap om daar toch te zitten, hebt genomen moet je niet zielig gaan lopen doen als je krijgt wat je zou kunnen verwachten. Als ik met me cruisehaar in een baggybroek ga lopen om een Brabant carnaval feest in een klein dorp waar iedereen elkaar kent, dan moet ik ook niet zeuren als ik bier naar mijn hoofd krijg. Simpel.

En nee, een overval op een groenteboer is niet goed. Maar het is nu niet het ergste feit waarvoor je met justitie in aanraking kan komen.
En ja, je kan boefje zijn zonder met justitie in aanraking te komen.

niet zielig doen? moet je het er dan maar mee eens zijn dat je op je bek wordt geslagen omdat je bepaalde kleding draagt die iemand niet aan staat? eerst zeg je dat geweld niet goed is en vervolgens zeg je dat je het maar moet laten gebeuren? of begrijp ik het nu verkeerd?

En die mocro's hadden niet zo stoer gedaan als ze ook met hun 2en waren geweest.

wat een vergelijkingen, waarom mogen er in de regio rotterdam geen "hardcore mensen" komen? als je een nederlandse vlag draagt dan is daar niks mis mee. het zijn de mocros die beginnen uit te dagen en niet die 2 kale gasten.

als er een stel rappers/wiggers in het zuiden komt en ze worden bewerkt door een stel boeren zonder aanleiding dan moet dat ook goed kunnen in dat geval, alleen krijg je dan krantenkoppen met extreem rechtse nazis etc.. en gaan ze lonsdale verbieden en word er gevraagd geld te storten op een anti-racisme fonds.

Holy shit, zag gister die Scheme015 inteelt kliek op TV. Haha sow he, ik wist niet dat de IQ schaal ook tot onder de nul ging :eek:

wat een vergelijkingen, waarom mogen er in de regio rotterdam geen "hardcore mensen" komen? als je een nederlandse vlag draagt dan is daar niks mis mee. het zijn de mocros die beginnen uit te dagen en niet die 2 kale gasten.

Dat filmpje geeft maar een kort beeld van alles wat er gebeurd. Je kan onmogelijk op basis van dit filmpje je mening geven over wat er is gebeurd. Misschien liep eerst één van die jongens voorbij die hardcore-mannetjes en werd hij toen belaagd, en kwam hij later terug met een groep. En alleen dat laatste werd gefilmt.
En als jij met een bomber loopt met een Nederlanse vlag op je mauw dan weet je heel goed wat wie jij geassocieerd zal worden. Of je nu een rascist bent of niet, iedereen zal je zo zien en dat weet jijzelf ook.

Belaagd of niet (wat ik trouwens betwijfel), die gasten die losgaan zijn een stelletje laffe honden bij elkaar. Vraag me trouwens ook af waarom je het meent te moeten opnemen voor dit soort losers, Zeep. Dat soort wannabe gangstahs staan volgens mij niet echt voor de waarden die jij verdedigt.

aan het gas met die lui..

Heb je enig idee wat je hiermee zegt? Je refereert op een walgelijke manier aan een walgelijke genocide. Dit gaat echt te ver.

Ik weet niet of je ooit geschiedenisles gehad hebt op de basisschool of middelbare school (ik betwijfel of je überhaupt enige opleiding genoten hebt)?

Heb je enig idee wat je hiermee zegt? Je refereert op een walgelijke manier aan een walgelijke genocide op deze manier. Dit gaat echt te ver.

Ik weet niet of je ooit geschiedenisles gehad hebt op de basisschool of middelbare school (ik betwijfel of je überhaupt enige opleiding genoten hebt)?

Deze man zegt wat hij denkt, velen anderen denken het ook maar durven niks te zeggen.Respect voor deze man ;)

Deze man zegt wat hij denkt, velen anderen denken het ook maar durven niks te zeggen.Respect voor deze man ;)

Kan jij mij dan eens uitleggen wat deze man denkt? Alle moslims de trein in en vergassen? Hoe kan je in godsnaam respect hebben voor dat soort mensen?

Heb je enig idee wat je hiermee zegt? Je refereert op een walgelijke manier aan een walgelijke genocide. Dit gaat echt te ver.

wat een sterke woorden van je.. ben helemaal onder de indruk enzo.. :rolleyes:

ook al moet ik zeggen dat m'n uitspraak misschien IETS te extreem was..

Terug
Naar boven