AndroidHealthClinic

Wildstemmers in elkaar geslagen in trein

Geweld is nooit goed. Maar als jij daar in de trein tussen Rotterdam en Den Haag in je hardcore pakje gaat zitten weet je wat er kan gebeueren. Hetzelfde als jij in je Ajax shirtje met een jodenvlag gaat lopen rondhobbelen bij de Kuip op zondagmiddag. En als je dan die stap om daar toch te zitten, hebt genomen moet je niet zielig gaan lopen doen als je krijgt wat je zou kunnen verwachten. Als ik met me cruisehaar in een baggybroek ga lopen om een Brabant carnaval feest in een klein dorp waar iedereen elkaar kent, dan moet ik ook niet zeuren als ik bier naar mijn hoofd krijg. Simpel.

En nee, een overval op een groenteboer is niet goed. Maar het is nu niet het ergste feit waarvoor je met justitie in aanraking kan komen.
En ja, je kan boefje zijn zonder met justitie in aanraking te komen.
Jij snapt het niet helemaal he... als ik met mijn hardcore jas (als ik die had) in de trein wil zitten ongeacht waar ik naartoe wil hebben ze me maar met rust te laten... die debielen moeten gewoon met hun klauwen van andersmans afblijven... die gasten hebben het gewoon opgezocht ze filmen het niet voor niks...

Ik vind dat die gasten gewoon lekker op de brandstapel moeten... dit mag gewoon niet getolereerd worden... ik moet kunnen gaan en staan waar ik wil... ongeacht huidskleur, kleding, afkomst, uiterlijk... en nog veel meer...

Wat jij zegt tja... nah ik ga daar liever niet meer op in...

jongens ik wil er geen apart topic over maken maar ik heb last van druk op m'n borst en een spontane bloedneus kan dit komen door te veel veelste sterke koffie innemen binnen een korte tijd? :o

Jij snapt het niet helemaal he... als ik met mijn hardcore jas (als ik die had) in de trein wil zitten ongeacht waar ik naartoe wil hebben ze me maar met rust te laten... die debielen moeten gewoon met hun klauwen van andersmans afblijven... die gasten hebben het gewoon opgezocht ze filmen het niet voor niks...

Ik vind dat die gasten gewoon lekker op de brandstapel moeten... dit mag gewoon niet getolereerd worden... ik moet kunnen gaan en staan waar ik wil... ongeacht huidskleur, kleding, afkomst, uiterlijk... en nog veel meer...

Wat jij zegt tja... nah ik ga daar liever niet meer op in...

Juist. Alleen rascisten die zich niet in jouw mening kunnen schikken, staan wat mij betreft hierbuiten. Als mensen geen respect voor mensen met een andere afkomst kunnen hebben, verdienen zij in mijn ogen ook geen respect.

Juist. Alleen rascisten die zich niet in jouw mening kunnen schikken, staan wat mij betreft hierbuiten. Als mensen geen respect voor mensen met een andere afkomst kunnen hebben, verdienen zij in mijn ogen ook geen respect.

Nogmaals: die kleding hoort bij de cultuur.

Verder is het helemaal niet erg om met elkaar op de vuist te gaan, maar het moet wel eerlijk blijven. En dat vindt de getinte medemens over het algemeen maar niks. :D

Ik vind dat we weer allemaal klompen moeten gaan dragen

Landverraad?

Nederland is groot geworden door zijn tolerantie, ruimdenkendheid en openheid naar andere culturen.

Jij bent hier de enige landverrader, kortzichtig provinciaaltje.
Weet jij meer dan mij, zelfs in de politiek correcte geschiedenisboeken staat dat namelijk heel ander beschreven.

Deze man zegt wat hij denkt, velen anderen denken het ook maar durven niks te zeggen.Respect voor deze man ;)

Weet jij meer dan mij, zelfs in de politiek correcte geschiedenisboeken staat dat namelijk heel ander beschreven.
hangt er net vanaf hoe je het bekijkt he ;) tegenover de kolonies was nederland inderdaad niet bepaald tolerant, binnen west europa stond "nederland" toen wel redelijk bekend als politiek tolerant, wij waren een van de enige naties waar katholieken en andersdenkenden niet (actief) werden vervolgd...

hangt er net vanaf hoe je het bekijkt he ;) tegenover de kolonies was nederland inderdaad niet bepaald tolerant, binnen west europa stond "nederland" toen wel redelijk bekend als politiek tolerant, wij waren een van de enige naties waar katholieken en andersdenkenden niet (actief) werden vervolgd...
Afhankelijk over welke periode je het hebt ik kan me nog behoorlijk wat heksenjachten herinneren.

Sinds de invoer van het Christendom zijn andersdenkenden tijden lang vervolgd en uitgemoord, ook in Nederland.

Terug
Naar boven