- Waardering
- 3
Wir haben es nicht gewusst!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij doet net zo hard eraan mee,wie was eerst de kip of t ei?
dus shame on you fool
Ik probeer hier een fatsoenlijke discussie te houden terwijl Pietje alleen maar onzin post.
hehehe weet je hoevaak ik jullie kale mannetjes verstampte pillen heb verkocht hahaha bloeden maar met die neus
hoezo achterlijk? die allochtonen zijn mischien agressief, maar logisch dat ze boos worden toch?
met z'n uiterlijk zeg je eigelijk al dat je extreem rechts bent dus tegen buitenlanders..
maar goed ik steun hun geweld niet.
die allochtonen zijn triest. als er ze alleen door de trein zouden lopen dan liepen ze zonder om te kijken snel door als ze die 2 gasten zagen zitten.
en een bomberjack en nederlandse vlaggen heeft niks met extreem rechts te maken, we leven in nederland dus je mag zoveel met de nederlandse vlag lopen als je wilt.
wat beter is: al die mocrotjes op het spoor binden en dan met de trein met 1km/u eroverheen rijden
)mee eens... en neit zeuren vooroordelen want het zijn altijd dezelfde
hoezo achterlijk? die allochtonen zijn mischien agressief, maar logisch dat ze boos worden toch?
met z'n uiterlijk zeg je eigelijk al dat je extreem rechts bent dus tegen buitenlanders..
die allochtonen zijn triest. als er ze alleen door de trein zouden lopen dan liepen ze zonder om te kijken snel door als ze die 2 gasten zagen zitten.
en een bomberjack en nederlandse vlaggen heeft niks met extreem rechts te maken, we leven in nederland dus je mag zoveel met de nederlandse vlag lopen als je wilt.
Helden zeg met hele groep... dit geeft mensen alleen maar meer haatgevoelens tegenover marokanen... dus die gasten verergeren het alleenZich met een groep sterker voelen is niet alleen weggelegd voor de allochtonen. (al zie je het daar wel vaker)
Bij nightmare afgelopen weekend moesten ook mensen hun nederlandse vlag van hun kleren halen enz... vage shit... het is toch ons land... wie zegt dat het voor rasisme staat:SUhm... ik ben inmiddels al 4 jaar niet meer naar een hardcore feest geweest, maar in de tijd dat ik nog regelmatig naar feesten ging mocht je op sommige plaatsen toch geen Nederlandse vlag dragen. (zij het op je jas, zij het de kleuren op je t-shirt/trui)
En dit viel dan ook onder 'racistme'.
Bij nightmare afgelopen weekend moesten ook mensen hun nederlandse vlag van hun kleren halen enz... vage shit... het is toch ons land... wie zegt dat het voor rasisme staat:S

Als ik me niet vergis heeft het nieuwe werktenue van de Marine ook een Nederlanse vlag op de mouw ........
Dat kan wel kloppen, maar tshirts van voetbalclubs zijn toch ook verboden om te dragen. Alles onder de noemer 'provocerend'. Ergens kan ik ze trouwens geen ongelijk geven hoor. Als zo'n Nederlandse vlag als provocerend wordt ervaren dan moet het gewoon geweerd worden. Het laatste waar je op zit te wachten is rellen.