XXL Nutrition

Wildstemmers in elkaar geslagen in trein

307mde0.jpg

religion of peace zegt ie wahaha,noem je dat peacefull?
al die crap wat je uitkraamt?:rolleyes:

307mde0.jpg

religion of peace zegt ie wahaha,noem je dat peacefull?
al die crap wat je uitkraamt?:rolleyes:

Topic gaat niet over mij, het topic gaat over die skinhead loser die lekker van die kk harde stoten op zn hoofd heeft gekregen en die hij lekker gevoeld heeft.
Smack hier, en smack daar allemaal welverdiende klappen.

dus? ik ben er zeker van dat die marokaantjes niet eens iets wisten over zijn verleden en gewoon random gabbers bij elkaar meppen.

dus ga je nu ook blij zijn als die marokaantjes bij elkaar gemept worden?

Dus jij neemt het op voor racisten die zelf buitelanders ook in elkaar slaan met groepjes, en alle buitenlanders dood willen hebben?

zie je dan niet dat die 2 net hetzelfde zijn? eender wie wie in elkaar slaat. NOOIT maar dan ook NOOIT zal ik zo een daad goedkeuren. Beetje zwak van je dat je op wraak uit bent.

dus? ik ben er zeker van dat die marokaantjes niet eens iets wisten over zijn verleden en gewoon random gabbers bij elkaar meppen.

dus ga je nu ook blij zijn als die marokaantjes bij elkaar gemept worden?

Nope, dan kan het mij vrij weinig schelen eerlijk gezegd
Of ze nou wel ofniet inelkaar geslagen worden
Luister, denk niet omdat dit Natzis zijn of omdat dit Nederlanders zijn dat ik het zo goed vind.

Ik vind dit omdat ik weet wie die gozer, en wat hij allemaal gedaan heeft
Echt jammer dat ze hem niet harder hebben geramd, verdiende hij wel

Luister, denk niet omdat dit Natzis zijn of omdat dit Nederlanders zijn dat ik het zo goed vind.

zie je dan niet dat je pure HAAT verkondigd tegenover iemand? jullie moeten niet vergeven? komt nu allah de wraak niet toe? jonge jonge

Topic gaat niet over mij, het topic gaat over die skinhead loser die lekker van die kk harde stoten op zn hoofd heeft gekregen en die hij lekker gevoeld heeft.
Smack hier, en smack daar allemaal welverdiende klappen.

als jij zo vredelievend was,was je neutraal gebleven.
door lui zoals jou wordt racisme in stand gehouden.wraak,wraak,wraak.
zo blijft t balletje doorrollen he?:rolleyes:

de enige die hier een goede ram verdient ben jij, 0 respect heb je. Ik dacht dat goede gelovigen de naasten lief hadden... Goed voorbeeld: klusmier, altijd aardig!

lijkt me dus dat jij een ontiegelijk slechte gelove bent en regelrecht naar de 'hel' gaat, toedeledokie spiermans :roflol:

Ach, het is toch de schuld van de kaalkopjes. Ik bedoel, hadden ze maar moslim moeten worden. Dan was dit nooit gebeurd! :D

Vredelievend ja, maar iemand die alle allochtonen dood wilt hebben is een bedreiging. En als iemand je aanvalt of bedreigt in de islam heb je het recht je te verdedigen, met any means necessary
En nou moet ik zeker gaan lopen huilen omdat hij klappen heeft gekregen voor wat ie gedaan heeft?
Integendeel, dat er nog vele klappen moge volgen op zijn lelijke kale hoofd

de enige die hier een goede ram verdient ben jij, 0 respect heb je. Ik dacht dat goede gelovigen de naasten lief hadden... Goed voorbeeld: klusmier, altijd aardig!

lijkt me dus dat jij een ontiegelijk slechte gelove bent en regelrecht naar de 'hel' gaat, toedeledokie spiermans :roflol:

Respect, voor een natzi die alle allochtonen doodt wil hebben, donkere mensen in het gezicht spuugt omdat ze donker zijn?
Nee, toen ik dit filmpje zag dacht ik, eindelijk Justice has been served, alleen niet hard genoeg

bij zulke sfeertjes moet je niet afwachten maar gelijk hoeken. als je toont dat je bang bent heb je al verloren.

Respect, voor een natzi die alle allochtonen doodt wil hebben, donkere mensen in het gezicht spuugt omdat ze donker zijn?
Nee, toen ik dit filmpje zag dacht ik, eindelijk Justice has been served, alleen niet hard genoeg

Jullie willen alle ongelovige dood hebben en spugen vrouwen in het gezicht. Waarom haat je je eigen volk dan niet ? :D

Waar maak je je druk om man. Jij weet toch waar 'ie uiteindelijk terecht gaat komen.

en nu maar hopen dat een goed voorbeeld doet volgen..........!
:thumbs:

Vredelievend ja, maar iemand die alle allochtonen dood wilt hebben is een bedreiging. En als iemand je aanvalt of bedreigt in de islam heb je het recht je te verdedigen, met any means necessaryEn nou moet ik zeker gaan lopen huilen omdat hij klappen heeft gekregen voor wat ie gedaan heeft?
Integendeel, dat er nog vele klappen moge volgen op zijn lelijke kale hoofd

Je bent een gevaar en last in een moderne maatschappij waar ik liever vanaf ben.

Zijn dit geen skin heads/tuig dan? In dat geval neem ik terug wat ik zei, in het andere geval niet.

En uiteraard is diegene die begint met vechten zonder echte aanleiding altijd de hoofdschuldige, dat betwist ik niet.

dus alle skins zijn tuig?

zijn alle marrokanen dan ook tuig?????

Terug
Naar boven