Fitness Seller

Willem's halfjaar plan, opmerkingen welkom

• Topic Starter Topic Starter
Deadlift was niet doorgegaan, heb nu programma met chinups en dips etc. erin verwerkt, veel meer compound. Squat doen we nog ff met 'n apparaat.. wel met schijfgewichten. Deadlift komt hierna ;) Programma is in 3 weekjes afgewerkt, neem hem strax wel mee naar huis om hem hier te posten. Ik heb gezegd dat ik meer met barbles en dumbles weel werken en minder met apparaten en daar heeft ie rekening mee gehouden. Owja zie foto album voor eerste foto.

Oke.. nu weet ik pas echt wat compound is.. vandaag voor het eerst gedeadlift.. Weet niet hoeveel er op zat, was stang van 20 kilo met flinke schijven links en rechts (iemand die bezig was met warmup leerde het me). In de spiegel kan ik goed m'n houding zien en daar hou ik me dan ook voornamelijk nog even mee bezig.. maar god wat voel ik me benen en rug goed :D

Vandaag;

Benchpress 40 kilo 3x10, toen tot failure+support > verder dan failure
BB-Curl 30 kilo(incl. stang) 3x10.. toen tot failure+support > verder dan failure
Wat chinups breed gepakt (voeten gesupport door vriend tot ik dood was)
Seated benchpress eerst 60 kilo warmup.. toen 80 tot failure+support > verder

En nog wat dingen voor m'n triceps, biceps rug en borst.. Echt intensief getraind en dan is het nu wachten tot alles weer heel is. Benen komen woensdag overigens.

Weer lekker lopen trainen, benchpress ging vandaag zo;

40 kilo x 10. 45 kilo x 10. 50 kilo x 5.. toen failure, toen verder dan failure (support).

Terug
Naar boven