vsral
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.226
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
wordt eindelijk interessant ja...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Appie Heijn? Ik dacht dat altijd dat jij Belg was joh

Goeie bench, rustykiller. Hoe was de speed bij de deadlift tegen chains?
Dude wat flik je ons nu? Eerst allemaal opscheppen over fazant en wild, over pannekoeken en andere lekkernijen zoals vergeten brood en nu dit?![]()

Iik blijf het toch geschift vinden: zoveel volume, tot bijna 2 uur liften en brutaal veel fancy assistance terwijl je full body traint
Ik krijg daarom eerder de indruk dat alles wat je gelezen hebt geforceerd in 1 template wil duwen.
Waardoor men de indruk zou kunnen hebben met het trainingsrefime van een doorwinterde lifter te maken hebt, terwijl je amper 100kg bencht.
Vaak zie je dat het volume progressief wordt opgeschroefd naarmate je als lifter vordert, dus ben benieuwd hoe je denkt te trainen over enkele jaren.
Geen haat, louter een nuchtere vaststelling, en het verwondert me dat anderen hier ook nog geen kritiek op hebben geleverd.
Met "nu dit", bedoel je dat dit niet in lijn ligt van het vorige of dat het ook goed is?
Dat is mijn basic eten wat ik 's middags mee neem naar het werk. Moet natuurlijk niet te fancy zijn en ook niet te lang duren om klaar te maken. Wij zien hiermee zo'n dik uurtje bezig met ons twee (incl. afwas en opruimen).
Ik bedoel dat het inderdaad niet in de lijn der verwachtingen ligt. Ineens allemaal groenten en andere healthy zaken :O

Ik vind dat je te veel assistance doet en te veel groenten eet.
![]()