Fitness Seller

Willem's Log - Getting Jacked & Tanned!

• Topic Starter Topic Starter
Appie Heijn? Ik dacht dat altijd dat jij Belg was joh

Ben zeker een Belg. Had gewoon het recept gekopieerd van Victor z'n site.
Heb hier een volkoren meel gevonden van een lokaal merk.

België zit vol met AH's tegenwoordig

Niet echt. Voornamelijk in de regio rond Antwerpen.

wordt eindelijk interessant ja... :p

Haters gonna hate!

Ik zie dat ik met al deze onzin nog vergeten ben de training van donderdag te posten.

07/03/2013: 'Deload' Training 1

Opwarmen:
5min mobility
3x5 Bench Jumps

1. Deficit DL (3cm, vs. Chains, pronated):
5x60
3x60 + 4 chains
3x80 + 4 chains
3x80 + 6 chains
3x80 + 8 chains
2x90 + 8 chains
2x100 + 8 chains
2x110 + 8 chains
2x120 + 8 chains
2x130 + 8 chains
--> 1 chain is ongeveer 5kg. Eerste keer dat ik chains gebruik, dus een beetje zoeken naar set-up en juiste gewicht. Eens even kijken wat erin zat zodat ik kan vergelijken met het einde van volgende cycle. Fijne oefening!

2. Paused Ultimate Bar Press (1-Board):
5x50
3x60
3x70
3x80
3x85
3x90
--> nice! Met een spotter had ik ook een triple op 95 geprobeerd. Beware RustyZipper! ;)

3. Paused SQ (2sec):
5x60
5x70
5x80
5x90

4. Lying Leg Raises:
4x8

5. T-Bar Rows:
3x12x40
--> vind het fijner om deze oefening vrij strikt te doen.

6. Cable Pose Curls:
10x10
3x15x5
--> waarom heb ik deze oefening nog nooit eerder gedaan? Lekker pompeuh!

Tijd:
1u15

Commentaar:
Het is geen echte Deload Training. Doe wel het volume wat omlaag. En dan eens kijken wat er inzit op sommige oefeningen die ik voorbije cycle heb gedaan (RPE 9-10) ofwel opwerken tot een relatief zware set voor nieuwe oefeningen die ik volgende cycle ga doen, zodat ik een idee heb waarmee ik mijn werksets volgende cycle moet doen. Is wel leuk zo!

Goeie bench, rustykiller. Hoe was de speed bij de deadlift tegen chains?

Goeie bench, rustykiller. Hoe was de speed bij de deadlift tegen chains?

Met 130 was er niet zoveel speed meer aan. Is toch 170 van boven en ik had gedacht dat mijn 1RM van een deficit rond de 180 ofzo ging liggen. Na volgende cycle wil ik een double op 150 doen ofzo.
Was wel erg tevreden over de techniek en alles voelde ook zeer strak aan.

Zaterdagnamiddag bij m'n thuis getraind met RustyZipper. Lekker op het gemak.

09/03/2013: Deload Training 2

Opwarmen:
5min mobility
3x5 Squat Jumps

1. Squat (vs. Chains):
5x20 + 4 chains
3x40 + 4 chains
3x50 + 4 chains
3x50 + 6 chains
3x60 + 6 chains
3x70 + 6 chains
3x80 + 6 chains
3x90 + 6 chains
--> 1 chain is ongeveer 5kg.

2. Paused BP (legs up, 4sec down, competition grip):
5x40
5x50
5x60
5x70
--> fijne oefening! Killer voor de pecs.

3. Rack Pulls (onder de knie):
5x110
3x150
3x170
3x190
--> hierna nog 210 opgeladen, maar merkte dat mijn bovenrug te krom begon te trekken, dus niet doorgetrokken. 190 ging nog vrij vlot.

4. Rock 'N Rolls (in lb):
12x20
12x25
8x30
20x15

5. 1-Leg Calf Raises:
4x12xBW

Tijd:
1u45. Redelijk wat tijd gekropen in Rusty te assisten bij z'n zware Squat-setjes. Hij had ook een aantal mooie singles op 220 met Reverse Bands gedaan. Nice!

Commentaar:
Had nog graag iets van Rows of Chins gedaan, maar daar had ik geen tijd meer voor.

Rusty moet dringend eens beginnen liften !

Speciaal voor Ziyed nog wat pics van eten.
Koken en maaltijd van zondag.

image.jpg

foto.jpg

Laatst bewerkt:
Dude wat flik je ons nu? Eerst allemaal opscheppen over fazant en wild, over pannekoeken en andere lekkernijen zoals vergeten brood en nu dit?:mad:

Dude wat flik je ons nu? Eerst allemaal opscheppen over fazant en wild, over pannekoeken en andere lekkernijen zoals vergeten brood en nu dit?:mad:

Met "nu dit", bedoel je dat dit niet in lijn ligt van het vorige of dat het ook goed is? :p
Dat is mijn basic eten wat ik 's middags mee neem naar het werk. Moet natuurlijk niet te fancy zijn en ook niet te lang duren om klaar te maken. Wij zien hiermee zo'n dik uurtje bezig met ons twee (incl. afwas en opruimen).

Iik blijf het toch geschift vinden: zoveel volume, tot bijna 2 uur liften en brutaal veel fancy assistance terwijl je full body traint
Ik krijg daarom eerder de indruk dat alles wat je gelezen hebt geforceerd in 1 template wil duwen.
Waardoor men de indruk zou kunnen hebben met het trainingsrefime van een doorwinterde lifter te maken hebt, terwijl je amper 100kg bencht.
Vaak zie je dat het volume progressief wordt opgeschroefd naarmate je als lifter vordert, dus ben benieuwd hoe je denkt te trainen over enkele jaren.

Geen haat, louter een nuchtere vaststelling, en het verwondert me dat anderen hier ook nog geen kritiek op hebben geleverd.

Iik blijf het toch geschift vinden: zoveel volume, tot bijna 2 uur liften en brutaal veel fancy assistance terwijl je full body traint
Ik krijg daarom eerder de indruk dat alles wat je gelezen hebt geforceerd in 1 template wil duwen.
Waardoor men de indruk zou kunnen hebben met het trainingsrefime van een doorwinterde lifter te maken hebt, terwijl je amper 100kg bencht.
Vaak zie je dat het volume progressief wordt opgeschroefd naarmate je als lifter vordert, dus ben benieuwd hoe je denkt te trainen over enkele jaren.

Geen haat, louter een nuchtere vaststelling, en het verwondert me dat anderen hier ook nog geen kritiek op hebben geleverd.

Dat is heel fijn dat je mij opnieuw probeert te helpen, maar ik heb vorige keer al antwoord gegeven op je (gelijkaardige) opmerking. Als je jezelf gewoon blijft herhalen, is het misschien niet zo nuttig om dit log te volgen..

Edit: misschien kan je mijn trainingen beter lezen als:
1. Squat
2. Bench
3. DL
4. Row/Chins
5. 20min Assistance.

Laatst bewerkt:
Met "nu dit", bedoel je dat dit niet in lijn ligt van het vorige of dat het ook goed is? :p
Dat is mijn basic eten wat ik 's middags mee neem naar het werk. Moet natuurlijk niet te fancy zijn en ook niet te lang duren om klaar te maken. Wij zien hiermee zo'n dik uurtje bezig met ons twee (incl. afwas en opruimen).

Ik bedoel dat het inderdaad niet in de lijn der verwachtingen ligt. Ineens allemaal groenten en andere healthy zaken :O

Training van gisteren. Even het gebrek aan volume van zaterdag goed gemaakt. :D

12/03/2013: Deload Training 3

Opwarmen:
5min mobility
3x5 Bench Jumps
--> damn, ik merk dat mijn benen die eerste reps echt nog slapen. Ook mijn benen zo gestoten aan het bankje. :p

1. Oly Squats (beltless):
10x50
10x60
10x70
10x80
10x90
--> dit was vanaf de eerste set een enorme b*ch, door complete aanslag op mijn conditie. Verdamt!

2. Paused Incline Press (pinky op de ringen):
7x40
7x50
7x60
7x70
--> daar zat geen rep meer in, denk ik. Goed vergelijkingspunt voor volgende cycle. Note to self: bankje stond op vierde gaat.

3. Chins (Hammer Grip):
5xBW
5xBW+10
3xBW+20
3xBW+30
2xBW+40
1xBW+50
1xBW+60
--> hmm, de rep was juist wel, juist niet. Ik reken 'em voor mezelf, zodat ik een hoger target heb waar ik volgende keer overheen moet, maar tel 'em nog in de "Race naar BW+BW chin". Staggered met Bench. BW+50 ging in ieder geval nog super vlot.

4. Kettlebell Swings:
15x15
15x17,5
2x15x20
--> ik tel de kettlebell handle als 5kg. Heerlijke verzuring!

5. Incline Plate Side Raises:
4x12x5kg
--> staggered met Swings.

6. BB Curls:
8x20
8x25
8x30
8x35
8x40

7. BB Rollouts:
3x10

Tijd:
1u20

Commentaar:
/

ondanks je apenarmen begint die bench toch al stevig te worden :cool:

als je geen 10 reppers gewoon bent is het idd kapotgaan :roflol:

Ik vind dat je te veel assistance doet en te veel groenten eet.

:D

7x70 paused incline :p je duwd bijna meer dan op de normale bench :D

Terug
Naar boven