AndroidHealthClinic

Willem's Log - Getting Jacked & Tanned!

groenten zijn de bomdiggy

• Topic Starter Topic Starter
ondanks je apenarmen begint die bench toch al stevig te worden :cool:

als je geen 10 reppers gewoon bent is het idd kapotgaan :roflol:

Ja, Bench is langzaam maar zeker aan het bijtrekken.

Ik vind dat je te veel assistance doet en te veel groenten eet.

:D

True, and true.

Lach maar!

7x70 paused incline :p je duwd bijna meer dan op de normale bench :D

Ja, zal niet meer dan 10kg veschil zitten met mijn gewone Bench. Heb ik altijd al gehad. Alles is equally weak. :p

Yessir!

Laatst bewerkt:
Lag maar en equally week? Boy, are you drunk?

Deze morgen heel vroeg:

14/03/2013: Recovery

10min Mobility
3x5 Broad Jumps
25min Kiné-oefeningen voor heup en abs
4x15 Band Pull Aparts
10min stretchen

Deed nog eens deugd, want het was weer een dikke week geleden en gisteren +5u in de auto gezeten. Dat betekent altijd pijn aan de heup. Wordt echt eens tijd dat ik eens langs ga bij DieNase.

ga je serieus helemaal naar Dordrecht voor een afspraak? zit er daar in belgenland niks goeds?

Krijg ook links altijd pijn in de heup bij lang in de auto zitten :(

ga je serieus helemaal naar Dordrecht voor een afspraak? zit er daar in belgenland niks goeds?

Jep. Rij helemaal naar daar. Ik sukkel al zo lang als in weet met dat probleem, en in krijg het niet verholpen. Ook niet door verschillende Kiné's en sportartsen.
Dus ik heb er wel wat voor over om er eindelijk vanaf te zijn. DieNase denkt ook wel dat hij het gefixt krijgt, dus daarom ga ik naar daar.

Krijg ook links altijd pijn in de heup bij lang in de auto zitten :(

Ik rechts. :(

Jep. Rij helemaal naar daar. Ik sukkel al zo lang als in weet met dat probleem, en in krijg het niet verholpen. Ook niet door verschillende Kiné's en sportartsen.
Dus ik heb er wel wat voor over om er eindelijk vanaf te zijn. DieNase denkt ook wel dat hij het gefixt krijgt, dus daarom ga ik naar daar.

beter gelijk een trainingsmeet @ phd aanhooken man

Je bent welkom Willem, hoor het wel.

Ik ben de shit man! Vraag maar aan McChick. :D
Er komen wel meer mensen ruim een uur rijden om in mijn praktijk behandeld te worden. Voor mijn collega komen er volgende week zelfs mensen uit Parijs. :)

Er komen wel meer mensen ruim een uur rijden om in mijn praktijk behandeld te worden. Voor mijn collega komen er volgende week zelfs mensen uit Parijs. :)

shit, ik ga er nog geen 15 minuten voor rijden.
maar ik heb dan ook niks ;)

beter gelijk een trainingsmeet @ phd aanhooken man

Je bent welkom Willem, hoor het wel.

Ik zou heel graag eens langskomen. Echter, DieNase is niet open in het weekend, dus ik kan enkel door de week op een avond dat hij laat werkt aangezien ik daarvoor moet werken. Dus dat valt moeilijk te combineren.
DieNase kan natuurlijk ook speciaal voor mij op een weekend open doen, maar dat schat ik niet zo waarschijnlijk in. :p

Ik ben benieuwd. Zou echt super zijn als ik hier eindelijk vanaf ga geraken.
Ik ga je wel al op voorhand zeggen dat ik een grondige hekel heb aan naalden, mocht je daarmee gekke dingen willen doen. :p

shit, ik ga er nog geen 15 minuten voor rijden.
maar ik heb dan ook niks ;)

Tjah, Erwin. Als je zo'n good looks als mij hebt, kan het ook niet anders dat je ergens anders wat mankementen hebt. Het is helaas het een of het ander.

Ik heb wel een koelkast vol chocomel!

Willem, ik denk dat jouw probleem mechanisch is, geen naaldjes dus denk ik, maar ik beloof niks! :D

Dat is goed nieuws! Ben nu even naar wat dokters aan het bellen om een briefje te schrijven. Dan kunnen we er eindelijk eens werk van maken!

Note to self: ik merk dat deze trainingen eigenlijk nog iets te zwaar zijn, gezien het feit dat ik toch op een behoorlijk caloric deficit zit op weekbasis (ongeveer - 3500 kCals). Dat merk ik vooral aan het feit dat ik nu ook op rustdagen meer slaap nodig heb.

Ik zou heel graag eens langskomen. Echter, DieNase is niet open in het weekend, dus ik kan enkel door de week op een avond dat hij laat werkt aangezien ik daarvoor moet werken. Dus dat valt moeilijk te combineren.
DieNase kan natuurlijk ook speciaal voor mij op een weekend open doen, maar dat schat ik niet zo waarschijnlijk in. :p

wel als hij er dan zelf ook een training aan vast plakt @ phd

Gisteren weer een goede training met RustyZipper:

15/03/2013: 'Deload' Training 4

Opwarmen:
5min mobility
3x5 Box Jumps

1. Squat:
5x60
3x70
3x80
3x90
3x97,5 (vanaf hier met belt)
3x105
3x110
--> ging nog relatief vlot. Ook volgens Rusty zat er ook nog een pak meer in. Mooi, mooi. Dit toont aan dat a) deze stance mij veel beter ligt; en b) dat je gerust ook kracht kunt winnen door veel volume te doen op een lagere intensiteit. Na volgende cycle zou ik graag een triple doen op 120.

2. Speed BP (vs. 20kg chains, paused):
5x20 + 4 chains
3x30 + 4 chains
3x40 + 4 chains
3x40 + 4 chains
3x50 + 4 chains
--> wat gespeeld met de lengte. Wordt leuk volgende cycle!

3. Pendlay Rows (strikt):
5x60
5x65
5x70
5x75
5x80
--> nog even kijken op welk gewicht ik ga beginnen volgende week. 80 was goed zwaar op deze manier.

4. Band Suspended GM's (navelhoogte):
7x50
7x60
7x70
--> heel fijne oefening. Ik doe ze vanuit de speciale safety's die Henk heeft gemaakt voor mij. Voelt echt lekker aan. Volgende keer wel iets hoger, want doordat mijn hams erg kort zijn, was deze hoogte net wat te diep voor mij.

5. Flat DB Press:
3+12x32,5
--> bij de eerste 3 reps stootte ik ergens tegen aan waardoor ik alle spanning verloor. Toen direct bankje wat naar voren geschoven en verder gegaan. Zeker tevreden over!

6. Cable Pushdowns:
18x7,5
14x7,5
12x7,5

7. Toe Jumps:
3x100xBW+20

8. EZ Curls:
15x40

Tijd:
1u45

Commentaar:
Erg nice. Duidelijk goed kracht gewonnen!

Terug
Naar boven