- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ondanks je apenarmen begint die bench toch al stevig te worden
als je geen 10 reppers gewoon bent is het idd kapotgaan![]()
Ik vind dat je te veel assistance doet en te veel groenten eet.
![]()
7x70 paused inclineje duwd bijna meer dan op de normale bench
![]()

ga je serieus helemaal naar Dordrecht voor een afspraak? zit er daar in belgenland niks goeds?
Krijg ook links altijd pijn in de heup bij lang in de auto zitten![]()

Jep. Rij helemaal naar daar. Ik sukkel al zo lang als in weet met dat probleem, en in krijg het niet verholpen. Ook niet door verschillende Kiné's en sportartsen.
Dus ik heb er wel wat voor over om er eindelijk vanaf te zijn. DieNase denkt ook wel dat hij het gefixt krijgt, dus daarom ga ik naar daar.
Ik ben de shit man! Vraag maar aan McChick.ga je serieus helemaal naar Dordrecht voor een afspraak? zit er daar in belgenland niks goeds?

Ik ben de shit man! Vraag maar aan McChick.
Er komen wel meer mensen ruim een uur rijden om in mijn praktijk behandeld te worden. Voor mijn collega komen er volgende week zelfs mensen uit Parijs.![]()

Ik ben de shit man! Vraag maar aan McChick.
Er komen wel meer mensen ruim een uur rijden om in mijn praktijk behandeld te worden. Voor mijn collega komen er volgende week zelfs mensen uit Parijs.![]()

shit, ik ga er nog geen 15 minuten voor rijden.
maar ik heb dan ook niks
shit, ik ga er nog geen 15 minuten voor rijden.
maar ik heb dan ook niks

Ik heb wel een koelkast vol chocomel!
Willem, ik denk dat jouw probleem mechanisch is, geen naaldjes dus denk ik, maar ik beloof niks!![]()
Ik zou heel graag eens langskomen. Echter, DieNase is niet open in het weekend, dus ik kan enkel door de week op een avond dat hij laat werkt aangezien ik daarvoor moet werken. Dus dat valt moeilijk te combineren.
DieNase kan natuurlijk ook speciaal voor mij op een weekend open doen, maar dat schat ik niet zo waarschijnlijk in.![]()
wel als hij er dan zelf ook een training aan vast plakt @ phd