- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik verbaasde me daar altijd over. Je bent echte de enige waarvan ik ooit gehoord heb die alles hookgrip doet, ook reps etc.
> 3 reps: straps voor mij. Als ik meer dan drie reps moet doen met hookgrip wordt het vervelend. Ook met "onze" gewichten Willem. Maar je moet 't uitproberen denk ik.
Oly's en paused 1 board beginnen er al aardig op te lijken. Willem reloaded !!

Ben nu ook wat met voeten stance aan het spelen. Ik voel ook dat als ik raw lift, ik m'n stance een beetje moet inbrengen. Met briefs en/of suit voelt wide nog altijd het beste aan. Ik vind dat je bench een opmerkelijke inhaalbeweging maakt. Marnix moet oppassen ...
Het zal nog wel even duren eer ik Smiss Beats ben voorbij gestoken. Misschien dat ik nu wel kans maak bij een BW rep-out ofzo. 
Ja, de 'juiste' stance voor een lifter hangt van zoveel factoren af (waarvan lichaamsbouw en sterktes/zwaktes imo de meest belangrijke zijn). Mijn smal frame zal er ook wel wat mee te maken hebben dat smal staan mij wat beter ligt.
Bench blijft inderdaad goed gaan. Is tegenwoordig mijn favoriete lift. Wie had dat een jaar geleden durven denken.Het zal nog wel even duren eer ik Smiss Beats ben voorbij gestoken. Misschien dat ik nu wel kans maak bij een BW rep-out ofzo.
![]()
Hij bencht toch maar 3x100 raw, touch 'n go. Is doenbaar voor jou binnen enkele maandjes.

waarom zou je gaan verlagen als er nog veel rek in zit?

Nice.dat is geen antwoord op mijn vraag Wilhelmus
hang er gewoon meer gewicht aan, je gaat daar heus niet 0,1 gram meer spiermassa door winnen

dat is geen antwoord op mijn vraag Wilhelmus
hang er gewoon meer gewicht aan, je gaat daar heus niet 0,1 gram meer spiermassa door winnen
Nice.
Er zit altijd 10kg in, Willem. Just strain your face off.![]()