XXL Nutrition

Willem's Log - Getting Jacked & Tanned!

Laatst heb ik nog 1x straps gedaan omdat mijn duimen weer wat 'harder' moeten worden. Buiten dat doe ik alles hookgrip, ook wanneer ik 5 reps maak. En anders bouw je het toch gewoon op, steeds een klein stapje hoger totdat je geen straps meer nodig hebt.

Willem, ik heb even met de admins gesproken. Je bent klaarblijkelijk te fancy voor dit forum en zal gebanned worden voor je het beseft. See you around.

Willem, ik heb even met de admins gesproken. Je bent klaarblijkelijk te fancy voor dit forum en zal gebanned worden voor je het beseft. See you around.

Alleen mensen die van adel zijn kunnen in aanmerking komen voor een "Fancy Ban" naar het schijnt :p

• Topic Starter Topic Starter
Laatst heb ik nog 1x straps gedaan omdat mijn duimen weer wat 'harder' moeten worden. Buiten dat doe ik alles hookgrip, ook wanneer ik 5 reps maak. En anders bouw je het toch gewoon op, steeds een klein stapje hoger totdat je geen straps meer nodig hebt.

Aight. Thanks voor de tip.

Verdomme, daar had ik al schrik voor.

Alleen mensen die van adel zijn kunnen in aanmerking komen voor een "Fancy Ban" naar het schijnt :p

+1.

Godver! Jij ook altijd met je fancy stuff in je homegym :p

Haha, ja dat is het voordeel als je alles zelf zo wat kunt ontwerpen, hè. :D

Gisteren Recovery gedaan:

20/03/2013: Recovery

10min mobility
3x5 Broad Jumps
25min Kiné oefeningen voor heup en abs
4x15-20 Band Pull Aparts
10min stretchen

Hier zijn trouwens nog twee pics van mijn gym van toen RustyZipper onlangs 220 Reverse Bands deed. Om een 'feel' te krijgen van m'n gym. :)

IMG_0786.jpg

IMG_0787.jpg

I'm feelin' it

Die muren geven t wel een hardcore tint, nice!

Nice rack! :o

Dat was een leuke squat sessie.
Bij willem is het spartaanse hardcore gevoel altijd aanwezig. Ergens een kruising tussen Temple Gym van Yates in de jaren 90 en West Side in Ohio :D

The Bastard child of a real body building gym and a hardcore powerlifting brickhouse!

With a willemy accent :D

That's what he said.

Dat was een leuke squat sessie.
Bij willem is het spartaanse hardcore gevoel altijd aanwezig. Ergens een kruising tussen Temple Gym van Yates in de jaren 90 en West Side in Ohio :D

The Bastard child of a real body building gym and a hardcore powerlifting brickhouse!

Vind ik een mooie beschrijving. Dat komt op de banner van Planet Fitness!

Indeed, bitches!

Gisterenavond eerste training van de nieuwe cycle. Samen met RustyZipper.

22/03/2013: Training 1 Week 1

Opwarmen:
5min mobility
3x5 Jumps uit stand

1. Hex Bar DL (8cm verhoging, op oly shoes):
5x75
5x125
5x145
5x155
5x165
--> was even zoeken met welk gewicht ik juist ga starten deze cycle. Volgende week 3x5x165 en dan +5kg/week. Bovenrug bleef al veel beter recht dan vorige keer dat ik ze deed.

2. Paused BP (legs up, 4 sec down):
5x45
3x55
3x5x65
--> kanker, dit is een b*ch van een oefening! :D Vandaag ook al massively veel spierpijn in m'n chesticles. Staggered met de DL.

3. Paused SQ:
5x45
3x70
3x80
3x5x85
--> was een week geleden dat ik nog eens gewoon gesquat had en dat merkte ik wel. Techniek was een beetje roestig. Had beter een opwarmsetje meer gedaan.

4. DB Side Bends:
2x20x25
--> staggered met SQ. Volgende week eventueel setje meer.

5. Chins (wide grip):
5xBW
5xBW+10
5xBW+20
5xBW+30
--> ook weer even kijken waar ik stond.

6. Incline DB Flyes (in lb):
20x15
20x20
--> staggered met chins.

7. 1-Legged Calf Raises (in lb):
15xBW+15 +5-5-5 (myo)

8. Seated DB Press (in lb):
15x45 +5-5 (myo)
--> volgende keer setje meer.

9. Standing Concentration Curls (in lb):
15x30 +5-5-5 (myo)

10. OH DB Extensions (in lb):
15x20 +5-5-5
--> hierbij iets verrokken aan mijn rug, onder mijn schouderblad. Ik doe BP, SQ, DL, DB Press en Chins op een training, maar hierbij doe ik mij dan pijn. :roflol: Isolatie is bad, mkay.

Tijd:
1u30

Commentaar:
Fijne eerste training. Tempo had zeker nog hoger gekunnen.

Rustdagmaaltijd. Give of take 1000 kCals, 100e/75k/40v.

image.jpg

Gisteren weer wat Recovery gedaan:

23/03/2013: Recovery

10min mobility
3x5 Broad Jumps
25min kiné-oefeningen voor heup en abs
6x15-20 Band Pull Aparts
10min stretchen
--> broad jumps gingen echt goed! Wat een verschil met als ik die 's morgens vroeg doe. Heb ook wat varianten op mijn ab-oefeningen erin gegooid om het wat zwaarder te maken.

Wat is er nieuw aan deze cycle? I see no difference.. :D

Doe je wel eens stretches voor hip flexor?

Terug
Naar boven