Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon tandjes poetsen en aan de training beginnen. 
Uiteraard, ja.Gewoon tandjes poetsen en aan de training beginnen.
Ik train trouwens steeds fasted als ik voor de middag train.
Uiteindelijk nam ik dan wat BCAA pre & intra.Vond ik altijd zo vaag ... gelijk uit bed gaan trainenUiteindelijk nam ik dan wat BCAA pre & intra.
Ging me een pak beter af.
Heb je dan ook je window opgeschoven? Of blijft die hetzelfde?

Ik neem altijd bcaa en een dosis cafeïne als ik fasted train![]()
Door de BCAA's wordt de eiwitsynthese alvast weer gestimuleerd, anders is dit pas PWO. Of dit veel uitmaakt is maar de vraag.
Voor de rest is het gewoon aanpassen als je vroeg gaat trainen. Misschien dat je je over 2-4 weken even sterk voelt als tijdens een middag/avondtraining.
Door de BCAA's wordt de eiwitsynthese alvast weer gestimuleerd, anders is dit pas PWO. Of dit veel uitmaakt is maar de vraag.
Voor de rest is het gewoon aanpassen als je vroeg gaat trainen. Misschien dat je je over 2-4 weken even sterk voelt als tijdens een middag/avondtraining.

Cardio moet te doen zijn zo vroeg, maar zware krachttraining direct na het opstaan lijkt me niks.
Niet alleen dat maar ook de invloed wat het heeft op je serotonine niveau's waardoor de vermoeidheid
uitgesteld word. En als je er nog wat taurine bij doet word het helemaal mooi![]()

Dat hoort hij maandag!