johan22
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 278
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is zon XL slingshot niet veelte groot Willem? Dat moet toch strak om je armen zitten? Ik dacht dat je bij M iets van 40cm armen moest hebben oid?

Wou dat ik de motivatie/energie had om cardio erbij te doen![]()

Trouwens nog eens mijn buikvet gemeten na de training en die stond op 6.5-7mm, wat toch kort bij mijn laagste ooit zal zijn. Zou mooi zijn als ik onder de 6mm kan duiken aan het einde van het jaar (wanneer ik dan ook de cut eindelijk finish).Heb je je WC nog niet verkocht ondertussen? Dat ding is toch overbodig![]()

Gisteren een uitgebreid etentje gehad 's avonds, wat helaas niet echt paste in mijn cut-planning. Daarom vandaag hele dag vasten en vanavond 1u30 cardio als compensatie.
#haters
Is zon XL slingshot niet veelte groot Willem? Dat moet toch strak om je armen zitten? Ik dacht dat je bij M iets van 40cm armen moest hebben oid?
Hele dag vasten, dus eigenlijk ga je morgen pas terug eten?
licht gewicht, 0% vet, amper aan het eten.
en nog deadlift je mij eruit, fml

Er zijn er niet veel die 3xBW deadliften, super man.![]()
Ik heb 44 cm armen en zou de XL moeten hebben maar die is te klein . 2 XL it is . Kijk niet naar die maten moest je er 1 kopen . 40 cm is L , 42 XL , 44 2XL .