- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onzin? Zijn ditmaal de woorden van je bilmaat ik citeer ze alleen maar als waarheid.
Dat lichaam zie ik in de zomer zo vaak, mijn buurjongetje ziet er precies zo uit.
93 belly willempie, kom van 110.
Ben je werkelijk zo onnozel? Waar heb ik je log ooit eerder vervuilt, in de drie posts hieronder?Haha, wat ben jij toch een zielig ventje dat je mijn log blijft vervuilen.
Cool dat je buurjongen er zo uit ziet! Hij zal wel veel chicks hosselen dan.
Zo'n lichaam als jou zie ik ook vaak, in de kroeg als de plaatselijke dronkelap zijn t-shirt uittrekt en begint rond te dansen in de keet.
Als je de persoon zoekt die een topic bleef vervuilen dan moet je die ecto in de spiegel aankijken.Laatst heb ik nog 1x straps gedaan omdat mijn duimen weer wat 'harder' moeten worden. Buiten dat doe ik alles hookgrip, ook wanneer ik 5 reps maak. En anders bouw je het toch gewoon op, steeds een klein stapje hoger totdat je geen straps meer nodig hebt.
Die "buurjongen" van je ziet er wel uit alsof hij traint...
wel uiterst impressive dat the average boy next door tegenwoordig drie keer bw deadlift trekt en een shredded ass womanizer is. waddup society ?
Ben je werkelijk zo onnozel? Waar heb ik je log ooit eerder vervuilt, in de drie posts hieronder?
Als je de persoon zoekt die een topic bleef vervuilen dan moet je die ecto in de spiegel aankijken.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/grow-or-191471/index432.html#post7803944
Mijn buurjongen chicks hosselen? Die jongen zit nog niet in de pubertijd.![]()
Wat een onzeker mannetje moet je zijn als je denkt dat je een zogenaamd goed lichaam moet hebben om veel meisjes te versieren, or do you even pedobear? Je doet het stereotype eer aan Willem.
Heb me weer goed vermaakt, zeker na die goede grap van onze bambi verslinder.
Die "buurjongen" van je ziet er wel uit alsof hij traint...
Haha, wat ben jij toch een zielig ventje dat je mijn log blijft vervuilen.
Cool dat je buurjongen er zo uit ziet! Hij zal wel veel chicks hosselen dan.
Zo'n lichaam als jou zie ik ook vaak, in de kroeg als de plaatselijke dronkelap zijn t-shirt uittrekt en begint rond te dansen in de keet.

Maar dat zal wel snel normaliseren.Maaltijd 1:
2 eieren
30g kaas
2 sneden volkoren brood
500ml erwtensoep
500ml melk
35g Casseine
60g cornflakes
2 appels
Maaltijd 2:
600g gebakken aardappelen
350g mager rundsstoofvlees
600g bloemkool met melksaus
150g kippenblokjes
150g champignons
150g wokgroenten
250g broodpudding (zelfgemaakt)

Zag ik hierboven nou een bijna bw dumbell row? Nou, dat zie je toch maar zelden![]()
Ga nu trouwens ook regelmatig met m'n c**k beginnen spelen. Heb h'm gewoon in de auto gelegd en elke dag in de file wat setjes.
Gisteren met de Trainer:
4x5
1x10