- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb standaard minder kracht in de ochtend, wat jij?
Ga trouwens een checken of ik misschien ook niet een beetje lactose-intolerant ben. Drink nu al een hele tijd een pak minder melk. Voornamelijk 1-2 shakes/week, na een training. Nu heb ik al 2 weken op rij erg veel last gehad van mijn darmen na het drinken van zo'n shake. Volgende week nog eens testen of het effectief daarvan komt en dan misschien wat anders zoeken als gewone melk om bij de shake te doen.
Jazeker. Tenzij ik helemaal naar de klote was, heeft zo'n avond nog weinig effect op mijn training.
Ok dan, ik zal je helpen. Trouwens, ben je in januari (ofzo) in vorm genoeg zodat ik eens bij je kan komen trainen?![]()
Ik vraag me altijd af hoe je zoveel gedaan krijgt in zo weinig tijd. Respect
Staggered met MP.Je zou zeer welkom zijn. Maar zoals je misschien hebt meegekregen, zijn mijn ex-vriendin uit elkaar en verhuis ik ook binnenkort. Daar zal helaas geen plaats zijn om een dergelijke Homegym te zetten.
Maar ik kom tegen dan gewoon nog eens af naar jou!
Pasta?
Ah prima man! Ik wist niet dat je ging verhuizen. Maar dan kom je gewoon weer hier heemPasta?
![]()