MuscleMeat

Wimbo's dagboek

Wimbo19

Cool Novice
Waardering
0
Ben ongeveer drie kwart jaar begonnen met trainen omdat ik veel te veel overgewicht had. Mijn doel was om gewoon weg slank te worden, en niet echt veel meer.

Begin stats:
Leeftijd: 19.5 jaar
Lengte: 1.97 meter
Gewicht: 114 kilogram
Vet Percentage: -

Ik ben nu al zo'n goed drie kwart jaar bezig. Ik bezoek de sportschool standaard drie maal in de week. Hier ben ik tot nu toe vier keer van afgeweken in verband met vakanties en ziekte.
Het gaat allemaal erg goed. Na een hele lange periode van Cardio training ben ik wat meer richting massa gegaan. Ik ken nog lang niet alle technieken, termen en beste voedingen... maar doe men best om er steeds meer over te lezen en leren.
Ik ben nu zo'n goede 25 kilo afgevallen. Ik krijg er veel reacties op hoe goed ik er nu uit zie. Ook het winkelen om kleren is in eens veel leuker geworden omdat er nu gewoon zoveel kleren zijn die ook mij met gemak passen. Ben van XXL naar een maatje L gegaan, wat toch redelijk goed is.

Huidige stats:
Leeftijd: 20.4 jaar
Lengte: 1.97 meter
Gewicht: 86 kilogram
Vet Percentage: 16.3%

Wel grappig is dat ik ongeveer vijf maanden geleden een vet percentage meting heb laten doen bij men sportschool. Toen zat ik op 19.6% vet, wat ik in vier weken tijd naar 16.3% heb gekregen. Ik heb zo'n gevoel dat dat redelijk goed is toch? haha.

Ik zou graag tips van mensen willen hebben hoe ik mijn buikvet nog sneller weg kan krijgen. De zogenoemde 'Lovehendels' en 'Bierbuikjes' zijn nog de enige dingen waar ik echt zeg dat die spoedig weg moeten.

Al vast bedankt voor de reacties!

Laatst bewerkt:
in 4 maanden van 19.6% naar 16% is niet echt goed.
Ondanks dat heb je geweldige vooruitgang geboekt.

Wat is je training schema? hoe vaak doe je cardio en op wat voor manier?

Hoe ziet je voeding eruit?

• Topic Starter Topic Starter
in 4 maanden van 19.6% naar 16% is niet echt goed.
Ondanks dat heb je geweldige vooruitgang geboekt.

Wat is je training schema? hoe vaak doe je cardio en op wat voor manier?

Hoe ziet je voeding eruit?
Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt... ik ben van 19.6% naar 16% in 4 weken gegaan ipv 4 maanden. Wat betreft het voeding schema... doe ik niet echt aan tbh. Ik heb vaak geprobeerd een schema te maken, alleen heb geen idee hoe het moet... zelfs na dat ik alle topics door gelezen heb. En er is ook niemand die me er bij kan helpen. Dus heb ik dat maar gelaten zoals het is op het moment.
Cardio ben ik wel mee begonnen... heb ik ongeveer een half jaar gedaan, alleen kwam ik er achter dat ik zonder even snel afviel.

Terug
Naar boven