Fitness Seller

Winny only kuurtje, wat daarbij te drinken?

Baas P

Cool Novice
Waardering
1
Jongens,

Ga morgen beginnen met me Winny only kuurtje eet en train schema zijn in orde alleen vroeg ik me af wat jullie aanraden te drinken overdag? Echt bijna alleen maar water omdat dit goed is voor je vocht en omdat het je lichaam zuivert. Of zou ik ook overdag een extra liter (choco)melk kunnen drinken? En kan melk geen kwaad ivm met winstrol? Klinkt miss raar maar vroeg het me af!

gr

ehh winny en chocomelk?
verklaar je nader
sowieso is het aan te raden om genoeg water te drinken

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------

en het is ook handig om dit soort vragen, mocht je ze hebben, voortaan op tijd te stellen en niet een paar uur voor je kuur.
heb je wel een voedingsschema? zo nee, begin daar eerst mee voor je begint te kuren

Baco'tjes zijn hier ideaal bij ;)

My god.
Water.
Als jij je calorieën uit chocolade melk moet halen heb je een k*t voeding schema

ènige wat je nodig heb

havermout , whey , eieren , rijst , pasta , kip , tonijn , makreel, brocolli , water, casseine

meer dan dit heb je niet nodig

+ vitamines...?? ik toch echt wel fruit en groenten in die paar weken ;)

Je kan gewoon chocomelk drinken hoor. Het kan geen kwaad, maar ik zou persoonlijk een schonere bron van calorieën nemen.

What?
Wie drinkt er nou weer chocolade melk?
Ecto's van 60 kilo die zogenaamd niet kunnen aankomen

Ja de vraag was of het wisselwerking zou hebben met de winny en die is er niet. Zoals ik al zei zou ik zelf voorkeur hebben voor echt voedsel

Melk is 80% water.
En waarom zou het erg zijn om naast die paar liters water nog chocomelk te drinken.

sprngfield doe je dom of ben je dom? je weet tog dat chocomelk suikers bevatten of wat? melk bevat ook suikers dus pasta is veel en veel beter

doei

• Topic Starter Topic Starter
ok thx voor jullie reaktie's! heb nu duidelijkheid!

sprngfield doe je dom of ben je dom? je weet tog dat chocomelk suikers bevatten of wat? melk bevat ook suikers dus pasta is veel en veel beter

doei

Nee ben jij dom? Chocomelk is drinken en jij hebt het ineens over pasta.
Als jij dorst hebt ga je eten? En aan je schrijfstijl alleen al te zien ligt je IQ al niet zo hoog. Als hij chocomelk wil drinken moet hij dat weten. En dat heeft ook niets te maken met wat hij op een dag eet.

Die patmuscle neem ik al niet meer serieus sinds ik weet dat ie een kloontje had en daar publiekelijk een waarschuwing voor heeft gekregen. Dat ie hier nog durft te posten en ook nog op zo'n manier.:rolleyes:

Laatst bewerkt:
@ springfield. Winny gebruik je om te cutten en daar hoort schone voeding bij. Dat is chocolademelk niet. Als je dan toch de r*tard uit wil hangen doe je dat toch. Er is hier al een paar keer verteld waar je voeding uit moet bestaan om de beste resulaten te krijgen. Nee je gaat niet dood van een glaasje chocolademelk alleen gaat het wel je resulaten tegen.
Maar je doet het toch wel dus waarom uberhaupt dit topic openen?

@ springfield. Winny gebruik je om te cutten en daar hoort schone voeding bij. Dat is chocolademelk niet. Als je dan toch de r*tard uit wil hangen doe je dat toch. Er is hier al een paar keer verteld waar je voeding uit moet bestaan om de beste resulaten te krijgen. Nee je gaat niet dood van een glaasje chocolademelk alleen gaat het wel je resulaten tegen.
Maar je doet het toch wel dus waarom uberhaupt dit topic openen?

Goede post mang.

Terug
Naar boven