Fitness Seller

Winny only VS Anavar only kuurlog

Neem anders 2x een half theelepeltje Taurine per dag, tegen de backpump!

• Topic Starter Topic Starter
Ja? Helpt dat? Wist ik niet zal het is proberen dankje!!!:)

Laatst bewerkt:
Ga me er is in verdiepen!! Bedankt voor je advies!!!

Volg je!!

Omdat je het zo lief vraagt ;)

Update:

Benen getraind gister ging aardig al kreeg ik wel beetje last van mij tibialis anterior(ouwe blessure)

Squat 10,8,6,4 125 135 145 152,5
Deadlift 10,8,6,4 120 125 130 145 *
Leg extension 10,8,6,4 85 100 105 110
Leg press 3x20 linkerbeen 3x20 rechterbeen 3x jumps

*weer die backpump(taurine maar gebruiken denk)
Buikspier 15 min!

Vandaag schouders en tricep getraind was wel erg vroeg 8.00 normaal ga ik altijd savonds dus ging iets minder dan normaal.

Front raise:10,8,6,4 16,18,22,22
side raises:10,8,6,4 12 18 20 20
military press10,8,6,4 25 32.5 37,5 40 *
dumbbell press 10,8,6,4 24 26 30 30

*Enkel zijde

Skull crushers:10,8,6,4 16 18 20 22
dubbel kickback: 10,8,6,4 15 17,5 20 22
tricep rope: 10,8,6,4 30 32,5 35 37,5
dips:4x20 met 12

Die pomp die ik in me schouders voel is wel erg relax!! Vanmorgen getraind en vanmiddag om 4uur voelde ik het nog!!

Verder me stats heb op de weegschaal gestaan me gewicht was:
82kg vet%10

Zit nu op 84,5 en vet% 9,5!!

Erg tevreden al zeg ik het zelf!Eet wel als een holbewoner heb de hele dag honger en is daarom ook erg moeilijk om me aan me schema tehouden maar me stats zeggen genoeg!!

Morgen weer lekker savonds knallen

Keep you all posted!!

Succes ik volg je ook! Ben zelf van plan me 1e kuurtje begin juni tecpakken en dat wordt ook een winny only kuur.
Ga zo door!

Lekkere training man! Ga nou ff die taurine halen...

@ rotterdambb Dankje man jij succes!! Wat zijn je verwachtingen
@ tony Dankje wel goos heb je er een beetje zin in? Wat zijn jou verwachtingen van winny? En waarom winny en geen Var??

@ Punjab heb bestel man!! Heb je advies opgevolgd hahah en Dankje wel trainen gaat zeker lekker!! Straks helemaal als die taurine beetje gaat helpen?!

@ tony Dankje wel goos heb je er een beetje zin in? Wat zijn jou verwachtingen van winny? En waarom winny en geen Var??

@ Punjab heb bestel man!! Heb je advies opgevolgd hahah en Dankje wel trainen gaat zeker lekker!! Straks helemaal als die taurine beetje gaat helpen?!

Ik HOOP er 4kilo schoon aan over te houden en met vp met 2% te laten zakken. Dit is me streven en dit ga ik proberen te halen, maar mocht ik er 3 kilo aan overhouden en me vp 2%/3% lateen zakken dan ben ik zeer tevreden:)

Hoeveel ben je tot nu gegained en je vp??

Keep posting bro:lifter:

Staat in me eerdere posts 2,5kg 0,5% vet! Zit in me 2de week!
Je zal er goed voor moeten eten vooral clean als je je vet% naar beneden wilt hebben is namelijk geen fatburner!!
Succes alvast!

Update komt vanavond!

hoe veel kcal krijg je binnen en ekv

Zou zeggen lees ff terug dan zie je het vanzelf

Eigenlijk hetzelfde als rotterdambb,ook paar kg's pakken en wat droger..heb wel zitten twijfelen tussen winny en var maar uiteindelijk tog winny gekozen omdat resultaten vaak net iets beter zijn..

Ja daarom heb ik dus ook onder andere gekozen voor
De winny. Ik ga denk ik net iets boven
Me onderhoud eten met af en toe wat cardio tussendoor, dan kijk ik na de 1e week wel hoe en wat en dan kan ik me voeding altijd nog aanpassen waar nodig

Netjes wat ik merk ik cardio best nog wel veel, fiets 30km en loop 10 km hard in de week, ik raad het je af om veel te cardio'en ik merk nu al dat er ouwe kwaaltjes terug gaan komen bv me tibialis gaat weer pijn doen en dat komt echt door winny! Mijn advies ben nu ook rustig aan gaan doen.
Maar succes ben benieuwd wat jij er van gaat vinden.

Terug
Naar boven