Fitness Seller

Winny only VS Anavar only kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
Heb gister borst getraind ging wel chill me schouder liep alleen weer beetje vast!
Heb vandaag taurine binnen gekregen ga dat maar ffies gebruiken samen met wat glucosamine( had alleen eerder mee moeten beginnen)

Borst Bicep stond op het menu!

Bench 10,8,6,4 100 105 120 127,5!!!! PR
fly's 10.8,6,4 18 20 24 26
dumbbell press schuin 10,8,6,4 32 34 36 40
Pech Deck 10,8,6,4 80 90 102,5 102,5 easy machine gaat niet verder!

Bicep curl 10,8,6,4 16 18 24 24
Bicep curl zbaR 10,8,6,4 25 27,5 32 37,5
Cable rope 10,8,6,4 27,5 30 35 45 55 powersetje da tufys auw!!!

Merkte wel echt dat ik sterker aan het worden ben en wat gespierder!!! Me meisje zegt het ook steeds, top dus!!

Vandaag even rusten en morgen weer even wat cardio, ga ff zwemmen inplaats van hardlopen!
Daarna mischien ff wat buik en tricep!!

Keep you all posted!!

Gaat lekker bro zo te zien! Krachtgains zijn érg lekker he, sta er zelf ook van te kijken. :D

Hey man!! Ja die krachtgains te chill!!! Hoest me jou? Al wat VVM kilo'tjes aangekomen?

Jochi, wat merk je aan je conditie. Ik had met VAR het idee dat die wel wat achteruitgng. Ook kon ik moeilijk hardlopen omdat ik snel steken in mijn zij kreeg.
Met Winny al iets van gemerkt? Of kun je een vergelijking met VAR geven?

Hey snielz,
Het is moeilijk te vergelijken want met VAR deed ik iets minder cardio maar wat iknu merk met winny is dat het echt je gewrichten droog legt dus BV met hardlopen krijg ik echt snel pijntjes in heup en knieën! Met krachttraining voel en merk ik echt verschil winny is echt de bom en de pomp duurt veel langer dan bij VAR!! Als je winny gaat gebruiken zou ik bv gaan fietsen of zwemmen veel minder belastend voor gewrichten dan bv hardlopen. Gister heb ik ongeveer 1,5 gezwommen en heb nergens last van!! Vandaag ga ik ff full body trainen!
Morgen is de sportschool dicht vandaar!!

Keep you all posted

Ah ok. Ik twijfel nog over een Winny kuurtje. Heeft meerdere redenen.
Op dit moment is ook 1 van mijn doelen om 10KM te lopen binnen een uur. Ga dit eerst maar eens verwezelijken voor ik een 2e kuurtje ga doen.
Als je VAR only al een echte eerste kuur mag noemen dan, want dat heeft me niet veel gebracht achteraf. Ik heb jouw log daarover gelezen en zag wel dat je daar enthousiaster over was dan ik :D

Ja iedereen is anders en reageert anders op bepaalde stoffen ik moet zeggen winny is erg aan te raden alleen niet voor duurtrainingen dus wat je al zei lekker die 10km in een uur lopen en daarna lekker winny met krachttraining combineren! Geloof me je 6pack knalt eruit als een malle!!
Succes en bedankt voor het trouw volgen van me logs!!!

Hey man!! Ja die krachtgains te chill!!! Hoest me jou? Al wat VVM kilo'tjes aangekomen?

Ja, gaat top man! Kan niet anders zeggen, training gaat heerlijk, voel me goed. Soms alleen snel geïrriteerd..
Geen idee of ik weer ben bij gekomen, wil volgende week pas weer wegen. Heb er tot nu toe 3kg bij.

Goed bezig man!!! Ja dat geïrriteerde gevoel dat ken ik wel hahah had het gister nog achter het stuur :-)
Top 3kg is best!!! Zit zelf op 2,5kg!

Vandaag ff niet trainen koninginne dag lekker dagje de oogjes dichthouden kwa voeding lekker alles eten hahah
Iedereen fijne dag en tot morgen!!

Keep you all posted

Zou wel je anavar log eens willen zien, maar vind em niet meteen. Heb je link? Wil namelijk zelf ook eens anavar proberen

Hey goodlife
Eindelijk beginnen met Anavar only zo heet dat logje. Mocht je vragen hebben je weet me tevinden!!

Update:

Gister top training gehad merk dat ik bijna met alles wel 10kg zwaarder pak!
Heb weer op weegschaal gestaan en was best verbaasd wat ik zag

85,5 en met vet 8,5%

Ik zeg super!Voel me goed heb alleen nog steeds last van me tibialis wat erg vervelend is maar goed dat komt echt door de winny.

Voordelen:
Kracht!
Pomp!
super gemotifeerd

Nadelen:
Pomp in onderrug(wel minder door taurine)
Snel geïrriteerd
Droge gewrichten
Lichte pukkeltjes

Al met al wel erg top al vind ik Anavar toch ook erg fijn!

Vanavond lekker rug trainen!

Keep you all posted

En hoe gaat het verder? Nog resultaten geboekt? Nette progressie elk geval! Ik ben er zaterdag aan begonnen. Eerste kuur, dus ben benieuwd. Merk zelf ook een lichte hoofdpijn (niet heel hinderlijk of zo) en dat ik beetje geïrriteerd was.

Wanneer merkte je al een heftigere pomp al bij je eerste training?
En wanneer kreeg je last van hoofdpijn en vaak pissen?

Good luck & ik blijf je volgen!:D

Gaat lekker bro zo te lezen! Overigens veel last van schouder gewrichten? of is het nog te doen?

Hoe gaat het brah?

En hoe gaat het verder? Nog resultaten geboekt? Nette progressie elk geval! Ik ben er zaterdag aan begonnen. Eerste kuur, dus ben benieuwd. Merk zelf ook een lichte hoofdpijn (niet heel hinderlijk of zo) en dat ik beetje geïrriteerd was.

Wanneer merkte je al een heftigere pomp al bij je eerste training?
En wanneer kreeg je last van hoofdpijn en vaak pissen?

Good luck & ik blijf je volgen!:D

Das allemaal placebo denk want zo snel was ik niet geirriteerd hoor dat kwam bij mij echt later.
De eerste dagen moest ik wel vaak pissen tot dat ik het advies kreeg om minder te drinken vlak voor het slapen gaan en dat heeft mij wel geholpen.

Na weekje voelde ik de pomp wel behoorlijk al hoor! Die taurine help wel trouwens punjab bedankt!!

Gaat lekker bro zo te lezen! Overigens veel last van schouder gewrichten? of is het nog te doen?

Hey man ja gaat zeker goed me schouders word minder alleen me tibialis word erger dus ben ff gestopt met hardlopen was niet meer te doen!

En hoest met jou ?

Hey man,

Ja gaat goed ben een weekend weg gegaan ff gechilled!!

Ben 2kg aan gekomen maar dat zal geen vvm zijn hahah
Vanavond weer trainen heerlijk!

Keep you all posted!!

Update:

Gister weer lekker getraind na een weekend weg geweest te zijn!
Gister borst bicep,ging best!! super pomp in me borst!
Bench press ging ook aardig geen nieuwe pr maar toch 125kg 6x

STATS: ben weer ffies op de weegschaal gaan staan gister en schrok wel ik woog 86kg en ben ligt omhoog gegaan in vet maar das te verwaarlozen maar tel deze niet na zo'n weekendje alles eten!!

Verder gaat het wel aardig nog ongeveer 3 weken en het is al weer voorbij gaat snel! Ik ga wel nakuren en tijdens de nakuur ga ik weer creatine erbij gebruiken,das meer voor het gevoel dan nodig.

Vanavond weer ffies knallen!
Keep you all posted

sterke bench man!

125x6 is zeker sterk jochi! Gaat lekker hier zie ik :cool:

Inderdaad, sterke borst heb je wel als ik zo je trainingen zie! Springt er qua training in ieder geval ver bovenuit.

Zet hem op de laatste 3 weken.

Terug
Naar boven