jochi
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig man! Hij bevalt je dus goed als ik alles zo lees? Hoeveel kilo denk je eraan over te houden als je kuur afgelopen is? En hoeveel is je vp gedaal? Dan weetik een beetje of mijn doelen wel realistisch zijn want wil zelf zoals
Al eerder gezegd 1 juni met dit kuurtje starten maar dan zonder nakuur en mis op 7/8 weken
ik had ergens gelezen dat 8 weken de max was voor tabs?
dit is niet waar dus??
ik had ergens gelezen dat 8 weken de max was voor tabs?
dit is niet waar dus??

Goed bezig man! Hij bevalt je dus goed als ik alles zo lees? Hoeveel kilo denk je eraan over te houden als je kuur afgelopen is? En hoeveel is je vp gedaal? Dan weetik een beetje of mijn doelen wel realistisch zijn want wil zelf zoals
Al eerder gezegd 1 juni met dit kuurtje starten maar dan zonder nakuur en mis op 7/8 weken
Update:
Vandaag lekker wat cardio gedaan half uurtje gefietst en 3km geroeid ging best!!! Was zeik nat van het zweet is ook super warm buiten!
Daarna nog wat oefeningetjes gedaan voor benen deadlift squat en leg extension heerlijk!
Ik merk wel van winny dat ik mentaal beetje gek begin te worden ben heel snel geirriteerd en jaloers!
Ik heb al een tijdje een relatie en dat gaat super maar ben nu sinds 2 dagen heel erg achterdochtig begrijp er niks van want weet dat het nergens voor nodig is maar heb er toch last van.En heb een super kort lontje er hoeft maar iets te gebeuren en ik word echt super agressief.
Werd gister op de snelweg gesneden door iemand en me auto was echt te klein begon te schelden enz en 10min later dacht ik echt van waar komt dit nou weer vandaan,ben normaal gesproken een redelijk rustig persoon.
Ik lees overal dat tren dit alleen met je doet maar winny blijkbaar bij mij?!
Daar had ik bij VAR echt geen last van!
Nu rustig ZEN thuis morgen weer lekker knallen
Keep you all posted
Ik ben van nature ook vrij rustig.
Hey man,
Ik ben nu 3,5 kilo aangekomen en vet is met 1% gedaald!Denk dat dit alles met de perfecte combinatie te maken heeft trainen voeding en rust als dat alles perfect is kan je zeker goed gainen!
Ik heb geen idee wat ik nog zal gainen maar ben nu al aardig blij met dit resultaat!
8 weken is inderdaad erg lang het kan wel maar wat Martyyn al zei je denk dat die extra 2 weken je niet veel gaat brengen + dat het inderdaad een super zware belasting is voor je lever.
Wat denk je zelf?Wat is je doel?