MuscleMeat

Winny only VS Anavar only kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
Dankje wel gasten gaat inderdaad erg lekker!!
Ja nog 3 weekjes :-(

Goed bezig man! Hij bevalt je dus goed als ik alles zo lees? Hoeveel kilo denk je eraan over te houden als je kuur afgelopen is? En hoeveel is je vp gedaal? Dan weetik een beetje of mijn doelen wel realistisch zijn want wil zelf zoals
Al eerder gezegd 1 juni met dit kuurtje starten maar dan zonder nakuur en mis op 7/8 weken

Goed bezig man! Hij bevalt je dus goed als ik alles zo lees? Hoeveel kilo denk je eraan over te houden als je kuur afgelopen is? En hoeveel is je vp gedaal? Dan weetik een beetje of mijn doelen wel realistisch zijn want wil zelf zoals
Al eerder gezegd 1 juni met dit kuurtje starten maar dan zonder nakuur en mis op 7/8 weken

7/8 weken is te lang

ik had ergens gelezen dat 8 weken de max was voor tabs?
dit is niet waar dus??

ik had ergens gelezen dat 8 weken de max was voor tabs?
dit is niet waar dus??

Dat is zeker waar...maar ik zou ook 6 weken aanhouden.
8 weken kan wel maar denk niet dat het zoveel meerwaarde heeft.

Geloof me 6 weken is lang zat en dat gaat je vast en zeker goed bevallen ;)

Hey man,
Ik ben nu 3,5 kilo aangekomen en vet is met 1% gedaald!Denk dat dit alles met de perfecte combinatie te maken heeft trainen voeding en rust als dat alles perfect is kan je zeker goed gainen!
Ik heb geen idee wat ik nog zal gainen maar ben nu al aardig blij met dit resultaat!
8 weken is inderdaad erg lang het kan wel maar wat Martyyn al zei je denk dat die extra 2 weken je niet veel gaat brengen + dat het inderdaad een super zware belasting is voor je lever.
Wat denk je zelf?Wat is je doel?

Update:

Vandaag lekker wat cardio gedaan half uurtje gefietst en 3km geroeid ging best!!! Was zeik nat van het zweet is ook super warm buiten!

Daarna nog wat oefeningetjes gedaan voor benen deadlift squat en leg extension heerlijk!

Ik merk wel van winny dat ik mentaal beetje gek begin te worden ben heel snel geirriteerd en jaloers!
Ik heb al een tijdje een relatie en dat gaat super maar ben nu sinds 2 dagen heel erg achterdochtig begrijp er niks van want weet dat het nergens voor nodig is maar heb er toch last van.En heb een super kort lontje er hoeft maar iets te gebeuren en ik word echt super agressief.
Werd gister op de snelweg gesneden door iemand en me auto was echt te klein begon te schelden enz en 10min later dacht ik echt van waar komt dit nou weer vandaan,ben normaal gesproken een redelijk rustig persoon.
Ik lees overal dat tren dit alleen met je doet maar winny blijkbaar bij mij?!
Daar had ik bij VAR echt geen last van!

Nu rustig ZEN thuis morgen weer lekker knallen

Keep you all posted

Update:

Vandaag lekker wat cardio gedaan half uurtje gefietst en 3km geroeid ging best!!! Was zeik nat van het zweet is ook super warm buiten!

Daarna nog wat oefeningetjes gedaan voor benen deadlift squat en leg extension heerlijk!

Ik merk wel van winny dat ik mentaal beetje gek begin te worden ben heel snel geirriteerd en jaloers!
Ik heb al een tijdje een relatie en dat gaat super maar ben nu sinds 2 dagen heel erg achterdochtig begrijp er niks van want weet dat het nergens voor nodig is maar heb er toch last van.En heb een super kort lontje er hoeft maar iets te gebeuren en ik word echt super agressief.
Werd gister op de snelweg gesneden door iemand en me auto was echt te klein begon te schelden enz en 10min later dacht ik echt van waar komt dit nou weer vandaan,ben normaal gesproken een redelijk rustig persoon.
Ik lees overal dat tren dit alleen met je doet maar winny blijkbaar bij mij?!
Daar had ik bij VAR echt geen last van!

Nu rustig ZEN thuis morgen weer lekker knallen

Keep you all posted

Herkenbaar gozer! Ik had het op Epistane ook en in de eerste 2 weken van de test-e only ook... Niet normaal meer gewoon zo agressief en assertief! Maar als je het herkend, kun je er langzaam mee om leren gaan. Je weet dat het door die roid komt ;) Ik ben van nature ook vrij rustig.

Dus niet alleen bij Tren hoor, denk dat sommigen gewoon wat gevoeliger zijn!

Hmm.. je bent niet de enige hoor. Het lontje is bij mij ook érg kort.. Ben ook snel geïrriteerd, gigantisch ongeduldig met alles. Ben normaal de rustheid zelf..
Maar ach /care, zolang ik het zelf maar weet en er rekening mee houd is er niks aan de hand. ;)

Ik ga overigens zeer lekker! De spiegel is me grote vriend en de kracht blijft echt gestaag omhoog gaan.

Hey man,
Ik ben nu 3,5 kilo aangekomen en vet is met 1% gedaald!Denk dat dit alles met de perfecte combinatie te maken heeft trainen voeding en rust als dat alles perfect is kan je zeker goed gainen!
Ik heb geen idee wat ik nog zal gainen maar ben nu al aardig blij met dit resultaat!
8 weken is inderdaad erg lang het kan wel maar wat Martyyn al zei je denk dat die extra 2 weken je niet veel gaat brengen + dat het inderdaad een super zware belasting is voor je lever.
Wat denk je zelf?Wat is je doel?

Goed gedaan man, en qua massa een goed duidelijk verschil zeker?
Dan ga ik hem ook maar 6 weken pakken tnx voor de tip:)
Me doel is 1/2% (hopelijk 2) te zakken in me vp en iets van 3/4 kilo te winnen, het wordt me 1e kuurtje dus als ik alles goed doe denk ik dat het best te halen is.

Ik had niet verwacht dat ik zo'n kort lontje zou krijgen van winny je leest dat ook nergens dat dat een side is van winny!

Goed bezig man! Ja spiegel zegt veel hier het zelfde en die kracht zeer zeer fijn!

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 08:58 ----------

Eerste kuurtje slaat altijd goed aan! En je doelen zijn realistisch als alles perfect is!
Wanneer ga je beginnen?
Ja gaat zeker goed merk zeker verschil ga vandaag weer is op de weegschaal staan!

Ik volg je, begin morgen zelf met winny only.
greets

Dankje succes hoop dat je ook lekker gaat gainen!

Ik ga 1 juni beginnen en dan 6 weken ff vol knallen!
Kan nu al niet wachten man

Begrijp ik haha let the gains begin!!! Kan niet wachten om weer met iets nieuws te beginnen!!

hou oud ben je? want ik ben nu 21 en zit ook al lange tijd te denken aan een winny only kuur van 6 weken zit alleen te twijfelen of me krachtstats wel hoog genoeg zijn om te kuren(op basis van mijn stats bepaal ik tegen over me zelf hoe ervaren ik ben. traint zelf wel 2,5jaar)

Ik ben 28 en train nu bijna 8jaar ofzo ik ben vorig jaar voor het eerst begonnen met eerste kuurtje! Waarom zou je al beginnen met kuren je bent nog zo jong?!! Wat zijn je stats?

3-4 kg en 1 procent omlaag met alleen anavar? dat is echt nice heb je ook before en after pics

Wassup met die lage deadlift in verhouding tot de rest? Als je bijna 8 jaar traint en al eens gekuurd hebt zou ik toch wat meer verwachten?

Terug
Naar boven