AndroidHealthClinic

Winstrol kuur dosis verhogen?

Bezoekers in dit topic

1434460030815.jpg

Zucht, speciaal foto voor jou.

Edit: let niet op mijn lelijke sok.

1434460030815.jpg


1434460030815.jpg
 
Laat je niet gek maken, aan wie heb je wat te bewijzen?

Ot: Kans dat je meer sides krijgt op een hogere dosis is natuurlijk logisch. Als je nu lekker gaat gewoon zo houden, kan je een volgende keer een hogere dosis proberen.
 
Laat je niet gek maken, aan wie heb je wat te bewijzen?

Ot: Kans dat je meer sides krijgt op een hogere dosis is natuurlijk logisch. Als je nu lekker gaat gewoon zo houden, kan je een volgende keer een hogere dosis proberen.


Voor niemand eigenlijk haha, valt me op dat er veel kinderen zijn op dit forum, bedankt voor je reactie ik hou het bij 45mg, heb nog 5 weken te gaan!
 
Voor niemand eigenlijk haha, valt me op dat er veel kinderen zijn op dit forum, bedankt voor je reactie ik hou het bij 45mg, heb nog 5 weken te gaan!

7 weken totaal, dan moet je zeker niet verhogen.
 
Ja 6/7 weken, als ik bij mijn 6de week tevreden ben ga ik gelijk nakuren, volgens de persoon waar ik het heb gehaald is 7 weken meer dan voldoende :)
 
Ja 6/7 weken, als ik bij mijn 6de week tevreden ben ga ik gelijk nakuren, volgens de persoon waar ik het heb gehaald is 7 weken meer dan voldoende :)

Ja is zeker voldoende! Bedoelde er eigenlijk mee dat het zelfs lang is voor een oral winny kuurtje ;)
 
Ik ben benieuwd hoe het voetballen straks gaat, na 6 weken winstrol.
 
Ik ben benieuwd hoe het voetballen straks gaat, na 6 weken winstrol.


Ik zelf ook eerlijk gezegd, gelukkig ben ik spits en is het mijn taak om sterk te zijn, ben nu nog bewegelijk maar als ik wat massa aan kom gaat het natuurlijk wel minder worden, maar goed dat heb ik er wel voor over :)
 
Zoveel masssa ga je echt niet pakken hoor.

45mg per week. Wees blij met 3 kilo
 
Zoveel masssa ga je echt niet pakken hoor.

45mg per week. Wees blij met 3 kilo


Dank voor uw reactie en ik ben al blij met 2kg massa :p gaat mij er meer om om droger te worden met een beetje spiermassa, hoef echt geen hulk te worden ofzo :p
 
Oke dan.

Maar weet wel dat je droger word door middel van je voedingschema,
winstrol zelf maakt je niet droger maar meer ''harder''.

Veel succes verder!
 
Oke dan.

Maar weet wel dat je droger word door middel van je voedingschema,
winstrol zelf maakt je niet droger maar meer ''harder''.

Veel succes verder!


Bedankt voor uw reactie! Gelukkig voetbal ik 4x per week en merk ik de resultaten sneller, ik voel wel dat het al harder word :D
 
Update :

Ik heb eindelijk het wel bekende winstrol effect, meer kracht zwaarder tillen dus, natuurlijk overdrijf ik niet en hou ik me op een limiet, voorbeeld: bankdrukken deed ik op 80 kg nu zit ik op 87.5 kg!

Ik heb nog geen negatieve effecten gehad tot nu toe, hoop dat het zo blijft!
 
Back
Naar boven