MuscleMeat

Winstrol only (tab) kuur om te gaan cutten? Graag jullie mening!

Je gewicht gaat niet gelijk blijven, terwijl je afvalt op winny aangezien het niet potent genoeg is om tijdens een calorie deficit spiermassa aan te zetten.
Daarnaast drijft het vocht af, dus gaat je gewicht zeker weten naar beneden tijdens een cut.
Mijn eigen ervaring was een leuke boost in energie en motivatie.
Meer niet!
Geen spiermassa die te wijten is aan winstrol in elk geval.
Daarnaast is het slecht voor je prostaat, daarom raad ik het af.
Ik zou zelf op 250 mg test e cutten.
Daar ga je ook geen dip van krijgen.
Hierop behoud je meer spieren dan op een winny only.
De droge look is na het stoppen met paar weken alweer weg.
Met winny had ik ook pijnlijke schouders en onderrug tijdens het trainen.
Ik neem nu liever dbol, maar dat is niet voor cutten

Pardon? Wil je dit soort bullshit nooit meer herhalen? Voor iemand van enig postuur is 250mg test e ongeveer een gemiddeld testosteron gehalte. Als TRTer spreek ik hier helaas uit ervaring. Wat je dus doet is kunstmatig testosteron je lichaam in jagen waardoor je eigen natuurlijke productie naar nul gaat, maar niet écht genoeg om flinke gains mee te maken. Wanneer je stopt ben je dus het haasje, en zelfs nakuur is hierbij geen volledig dekmiddel. Geen dipje my ass. Wat je voorstelt is dus mogelijk wel het domste wat je kunt doen.

Mijn ervaring 5 weken gedaan 4 kilo aangekomen extreme pomp zeker tijdens en een uur na het trainen.Iets drogere look, 5 weken 30 mg per dag, nakuur novladex 10 dagen 20 mg

Pardon? Wil je dit soort bullshit nooit meer herhalen? Voor iemand van enig postuur is 250mg test e ongeveer een gemiddeld testosteron gehalte. Als TRTer spreek ik hier helaas uit ervaring. Wat je dus doet is kunstmatig testosteron je lichaam in jagen waardoor je eigen natuurlijke productie naar nul gaat, maar niet écht genoeg om flinke gains mee te maken. Wanneer je stopt ben je dus het haasje, en zelfs nakuur is hierbij geen volledig dekmiddel. Geen dipje my ass. Wat je voorstelt is dus mogelijk wel het domste wat je kunt doen.
Inderdaad. 250mg testosteron is geen geschikte dosis om echt winst te maken. Da's juist goed om een zeer goed libido te hebben.

Inderdaad. 250mg testosteron is geen geschikte dosis om echt winst te maken. Da's juist goed om een zeer goed libido te hebben.
Ja? Want jij hebt dit gedaan? Of "van horen zeggen" zoals je dat zelf altijd zo mooi oppert?
Want het is complete onzin.
Twee van mijn beste vrienden hebben gekuurd op slechts 250mg (HG) en zijn gegroeid als kool.
Dat wat voor de een geldt, is geen gegeven voor de ander.

Ja? Want jij hebt dit gedaan? Of "van horen zeggen" zoals je dat zelf altijd zo mooi oppert?
Twee van mijn beste vrienden hebben gekuurd op slechts 250mg (HG) en zijn gegroeid als kool.

HG en sommige UG zal wel een groot verschil maken :)

Zelf alleen nog maar UG gedaan en 250mg zou ik dan toch ook niet aanraden. HG geen ervaring mee dus daar doe ik geen uitspraak over.

Als je goed had gelezen dan had je gezien dat wij spraken over een man van gemiddeld postuur. Of nou ja, gezien ons referentiekader misschien iets bovengemiddeld, maar dan nog. En ja, daar hebben we onderbouwing voor. Het is namelijk niet voor niets de dosis die je als TRTer voorgeschreven krijgt van de arts. Complete onzin is het dus zeker niet. De kans dat jouw 'twee van je beste vrienden' dus dit volledig aan die AAS te wijten hebben en niet aan het harder werken en beter eten omdát ze aan het kuren waren, is dus redelijk aanwezig. Daarnaast zeggen wij geen van beiden dat wat wij stellen de absolute waarheid is, dus de toon die je aanslaat is ook nog eens niet terecht.

250mg test per week voor trt ? Normaal krijg je om de 2 weken een ampul sust. Dus 125mg ?
Verder ken ik ook 2 jongens die begonnen op slechts 250mg test e en die gingen ook best lekker.

Laatst bewerkt:
Als je goed had gelezen dan had je gezien dat wij spraken over een man van gemiddeld postuur. Of nou ja, gezien ons referentiekader misschien iets bovengemiddeld, maar dan nog. En ja, daar hebben we onderbouwing voor. Het is namelijk niet voor niets de dosis die je als TRTer voorgeschreven krijgt van de arts. Complete onzin is het dus zeker niet. De kans dat jouw 'twee van je beste vrienden' dus dit volledig aan die AAS te wijten hebben en niet aan het harder werken en beter eten omdát ze aan het kuren waren, is dus redelijk aanwezig. Daarnaast zeggen wij geen van beiden dat wat wij stellen de absolute waarheid is, dus de toon die je aanslaat is ook nog eens niet terecht.

Mijn maten zijn beiden goed gebouwde mannen welke begonnen zijn op een gewicht/lengte/% verhouding waar sommige pas op komen na te hebben gekuurd. Beiden PT's die natty al volledig dedicated waren aan hun training en voeding.
Dat TRT soms op 250mg wordt voorgeschreven, betekend niet dat iemand die gewoon binnen de ref waarden valt, niet flink kan groeien op 250mg. Heb het immers met eigen ogen mogen zien.

Mijn maten zijn beiden goed gebouwde mannen welke begonnen zijn op een gewicht/lengte/% verhouding waar sommige pas op komen na te hebben gekuurd. Beiden PT's die natty al volledig dedicated waren aan hun training en voeding.
Dat TRT soms op 250mg wordt voorgeschreven, betekend niet dat iemand die gewoon binnen de ref waarden valt, niet flink kan groeien op 250mg. Heb het immers met eigen ogen mogen zien.

Zucht. Vanzelfsprekend zijn JOUW maten de perfecte kandidaten voor AAS gebruik, en niet zoals 99.999% van de AAS-gebruikers te jong, te ongetraind, niet lean genoeg et cetera et cetera. Prima jongen. Helemaal best. TRT wordt niet *SOMS* op 250mg voorgeschreven, dit is vrijwel ALTIJD het geval (zeer extreme gevallen daargelaten, al ken ik ze niet). Artsen zullen eerder sleutelen aan de tijd tussen doseringen dan aan de dosering zelf. Wil je nog een voorbeeld? Waarom denk je dat er alleen 1ml caps van 250mg verkrijgbaar zijn bij de apotheken? Maar goed man, als jij eigenwijs wilt blijven doen dan moet je dat vooral doen.

250mg test per week voor trt ? Normaal krijg je om de 2 weken een ampul sust. Dus 125mg ?
Verder ken ik ook 2 jongens die begonnen op slechts 250mg test e en die gingen ook best lekker.

Klopt maar dan heb je het over de tijd tussen injects, niet de dosering. Door de werking van de verschillende esters in Sustanon is het overigens niet slim om daardoor uit te gaan van 125mg per week, aangezien zo'n 80% van de dosis na 1 week uitgewerkt zal zijn. Ze beginnen standaard met 1 ampul sustanon (250mg/ml) per 3 weken, wat absoluut gekkenwerk is aangezien het maar 2 weken effectief werkt. Die laatste week suicide-mode wegens niet genoeg test krijg je er gratis bij. De meesten zullen inderdaad op 1 injectie per 2 weken ongeveer landen, al ben je dan naar mijn mening op een vrij lage dosis test gezet. Ik nam gewoon 1 ampul per week (oorspronkelijk inderdaad niet de wens van de arts), maar mn test-waarde ligt daarbij tussen de 25 en de 28 en dat is naar mijn mening al helemaal niet extreem hoog.

Zucht. Vanzelfsprekend zijn JOUW maten de perfecte kandidaten voor AAS gebruik, en niet zoals 99.999% van de AAS-gebruikers te jong, te ongetraind, niet lean genoeg et cetera et cetera. Prima jongen. Helemaal best. TRT wordt niet *SOMS* op 250mg voorgeschreven, dit is vrijwel ALTIJD het geval (zeer extreme gevallen daargelaten, al ken ik ze niet). Artsen zullen eerder sleutelen aan de tijd tussen doseringen dan aan de dosering zelf. Wil je nog een voorbeeld? Waarom denk je dat er alleen 1ml caps van 250mg verkrijgbaar zijn bij de apotheken? Maar goed man, als jij eigenwijs wilt blijven doen dan moet je dat vooral doen.
Haha wat heeft dit nou met eigenwijs te maken? Niet gelijk zo op je TRT p*k getrapt zijn zeg. Blijf in je panty...
Het gaat er mij om dat die 250mg een prima start kan zijn als kennismaking met aas. Of dat nou TRT dosering is of niet.

Wat ben jij een irritant gastje
250 mg test is meer dan zijn lichaam zelf aanmaakt
Hij wil cutten, dat zou ik niet naturel doen maar op 250mg test e ew
Met daarna een blast voor de massa
Anders gaat hij zeker weten weinig spieren aankomen tijdens een kcal deficit
ik had geen dip na 350mg test e ew, dat jij zo gevoelig en bang bent voor een dip dat je gaat trt'en geld niet voor iedereen

Haha wat heeft dit nou met eigenwijs te maken? Niet gelijk zo op je TRT p*k getrapt zijn zeg. Blijf in je panty...
Het gaat er mij om dat die 250mg een prima start kan zijn als kennismaking met aas. Of dat nou TRT dosering is of niet.
Maar je moet mij niet gaan wijsmaken dat ze groeien als kool. Een paar kilo erbij door vocht en bijna alles weer weg na hun nakuur. Heb je geen foto's van je maten "voor" en "na". Het raarste is dat je die foto's nooit ziet. In die topic van Cools ook niet. En hoe zagen ze eruit voor hun kuur. Zoals de meesten tegenwoordig. 21 jaar 80 kg voor 1m80. Dan gaat het wel meer met je lichaam doen dan iemand van 90 kg en dezelfde lengte. Eén keer heeft er iemand foto's gepost na een Cools kuurtje en het enigste wat ik zag was iets voller door het vocht en toen toen moest de nakuur nog beginnen. En die had dan 250mg test gestacked met 200mg primo. Ik kan mij voorstellen dat het zonder die primo nog minder zou geweest zijn. En ja, ik heb vroeger soms maandenlang 250mg test per week gezet en spreek niet van "horen zeggen".

Jongen, je hebt echt totaal niet door hoe kansloos je overkomt of wel? In jouw posts schuif je werkelijk *alle* conventionele praktijkervaring opzij van gasten die jarenlang elke week dit ondervinden, onder de gruwelijk doorzichtige noemer dat jouw maten natuurlijk wel helemaal perfect reageren op alles omdat ze zich perfect overal aan gehouden hebben. Je reactie is de definitie van anekdotisch bewijs, maar ik ben op mn pik getrapt? Prima jongen, als jij berusting aan mijn kant wil zien als op mn pik getrapt zijn dan is dat lekker jouw ding. Veel plezier ermee. Ram jij lekker die 250mg spuit in je kont zonder nakuur, zoals Daadkrachtig voorstelt en ik wens je veel plezier met de dip die je volgens hem niet zult hebben. Set sails for gainzzzzz!

Wat ben jij een irritant gastje
250 mg test is meer dan zijn lichaam zelf aanmaakt
Hij wil cutten, dat zou ik niet naturel doen maar op 250mg test e ew
Met daarna een blast voor de massa
Anders gaat hij zeker weten weinig spieren aankomen tijdens een kcal deficit
ik had geen dip na 350mg test e ew, dat jij zo gevoelig en bang bent voor een dip dat je gaat trt'en geld niet voor iedereen

Ik ben alleen irritant omdat ik jou tegenspreek en het onderbouw. Zoals aangegeven is 250mg test voor de meeste mensen niet of nauwelijks meer dan ze natuurlijkerwijs aanmaken. Hooguit zolang het lichaam zn eigen natuurlijke dosis nog heeft, want eigen productie van testosteron staakt vrij snel zodra je testosteron exogeen gaat toedienen. Je kan projecteren zoveel je wilt over die dip (die ik niet heb omdat ik uberhaupt nooit off ga, slimmerik), maar het is onweerlegbaar wetenschappelijk bewezen dat het exogeen toedienen van testosteron de eigen testosteron productie platlegt. Zelfs jij weet dat, anders zou je uberhaupt niet weten wat Nakuren is. Its called Science, b*ch!

Dat jij, zeer waarschijnlijk uit onwetendheid of onkunde, niet gemerkt hebt dat je een dip had, wil niet zeggen dat je lichaam die niet gehad heeft. Lusteloosheid, depressieve gevoelens, minder libido, minder zelfvertrouwen, slechter herstel van workouts, passieve houding, de lijst symptomen is lang en behoorlijk uiteenlopend. Sommige zijn mentaal, anderen zijn fysiek. Uiteraard kun jij wél met 1000% zekerheid zeggen dat je er totaal niets van gemerkt hebt, want jij bent ongetwijfeld net als je vriendje Gingerbreadman hier bovenmenselijk intelligent en observatief, maar de rest van wij armzalige stervelingen zullen toch echt zeer zeker wel wat last ondervinden van het compleet platleggen van iemands' hormonale axis.

En precies daarom vroeg ik of je die stommiteit niet wil herhalen zodat andere mensen misschien op hetzelfde lumineuze idee komen om te doen wat jij deed, en er hele slechte resultaten mee halen die ze hadden kunnen voorkomen.

Maar je moet mij niet gaan wijsmaken dat ze groeien als kool. Een paar kilo erbij door vocht en bijna alles weer weg na hun nakuur. Heb je geen foto's van je maten "voor" en "na". Het raarste is dat je die foto's nooit ziet. In die topic van Cools ook niet. En hoe zagen ze eruit voor hun kuur. Zoals de meesten tegenwoordig. 21 jaar 80 kg voor 1m80. Dan gaat het wel meer met je lichaam doen dan iemand van 90 kg en dezelfde lengte. Eén keer heeft er iemand foto's gepost na een Cools kuurtje en het enigste wat ik zag was iets voller door het vocht en toen toen moest de nakuur nog beginnen. En die had dan 250mg test gestacked met 200mg primo. Ik kan mij voorstellen dat het zonder die primo nog minder zou geweest zijn. En ja, ik heb vroeger soms maandenlang 250mg test per week gezet en spreek niet van "horen zeggen".

Hij kan zeggen wat ie wil, maar bewijs zal ie nooit hebben. Zolang hij niet inziet dat wat hij gezien heeft niet per sé de hele waarheid was, dringen wij toch niet tot hem door.

Ik ben wel klaar met deze twee hier. Voelt alsof ik tegen een muur praat.

:popcorn:

Tijd voor een inject, anyone? :D

Maar is ff lezen wat hier allemaal gebeurt is dan...

Terug
Naar boven