Nu onderbouw jij je argument d.m.v. een feit waarvan ik op de hoogte ben en los staat van deze discussie

Natuurlijk gaat je eigen test na een korte tijd plat, wat heeft dit te maken met wat ik heb gezegd?
Ik heb nergens gezegd dat het mijn eigen testosteronproductie niet heeft onderdrukt.
Ik merkte geen libido dip op, mijn libido was namelijk net als voor de kuur.
Het verschil van in de kuur naar na de kuur kan ik geen dip noemen.
Maar nu heb ik zwaarder gekuurd en langer en ga ik ongetwijfeld wel een libido dip ervaren.
Wat je nu allemaal hebt gesommeerd staat totaal los van onze discussie over of hij wel of niet moet cutten op 250 mg test e
Zoals ik zei kan hij daarna nog blasten op een hogere dosering.
Dit zou er zo uitzien:
Naturel cutten tot 12%, 4 - 6 weken cutten op 250 mg test e tot 8-10% (dat ligt eraan hoe lang hij daarover doet, ik verlies zelf 1% per week)
Dan zou die een blast kunnen doen met test en winny bijv
Ik ben de test side en jij de winny side, misschien ben je niet op de hoogte van het feit dat 500mg test e in 10 weken gemiddeld zorgt voor een stijging van 10% vetvrije massa?
Winny levert misschien 3 kg vetvrije massa op, tegenover 7 kg met testosteron.
Voor een eerste kuur adviseer ik test e op 500 mg voor 10-12 weken, als jij winny aanraad is dat jouw gegeven.
Ik ben op de hoogte van de consequenties van winstrol en dht only op het lichaam en met name de prostaat en de lever.
Vandaar dat ik adviseer test e te prikken.
Nu beargumenteer je jouw reactie op mij met feiten, die ik nooit heb ontkent.
Hoe kan ik dan de discussie winnen?
Ik ga toch ook niet ineens een reply geven met de koning is willem Alexander en jij ontkent dat en zegt dat dit niet zo is.
Terwijl dit niet is, waar de discussie over ging.
Dit is eigenlijk wat jij doet namelijk.
Voor een eerste kuur met niet teleurstellende resultaten (iedereen heeft heel hoge verwachtingen van zijn eerste kuur)
Is test e op 500 mg superieur aan een winny only cycle.
De reden dat ik adviseer te cutten op 250 mg test e alvorens de cycle is, zodat hij zoals hij wil droger eruit komt voor de zomer.
Daar hoeft TS geen winny voor te nemen, dit is ook haalbaar met test en noemenswaardige gains als ts voorafgaand aan zijn blast gaat cutten.
Op 250 mg test e ew gaat hij meer spieren behouden dan natty, dat is ook een feit en een gegeven.