MuscleMeat

Winstrol only (tab) kuur om te gaan cutten? Graag jullie mening!

Je kent mij niet dus waarom zo oordelen?
Mensen pakken snel veelste hoge dosering en allemaal middelen doorelkaar tegenwoordig. Dus als jij wilt beweren dat ik dat niet kon aankomen is wel heel apart.
Heb het zelf 6 weken geslikt begon op 75 kg, 50mg pd woog ik na 6 weken 85 en toen nog 2 weken op 60mg pd gezeten en ben ik naar 86-87 gegaan.
Hierna ben ik afgezakt naar 83-84.
Verder als je niks nuttigs te zeggen hebt houd het dan voor je.

Je kent mij niet dus waarom zo oordelen?
Mensen pakken snel veelste hoge dosering en allemaal middelen doorelkaar tegenwoordig. Dus als jij wilt beweren dat ik dat niet kon aankomen is wel heel apart.
Heb het zelf 6 weken geslikt begon op 75 kg, 50mg pd woog ik na 6 weken 85 en toen nog 2 weken op 60mg pd gezeten en ben ik naar 86-87 gegaan.
Hierna ben ik afgezakt naar 83-84.
Verder als je niks nuttigs te zeggen hebt houd het dan voor je.
Ik zie net je trieste bericht in een ander topic over aas ook al, je hebt echt geen idee waar je t over hebt man.

Laatst bewerkt door een moderator:
...

image.jpeg

Jongens, houd het een beetje deftig, ik heb geen zin om weer op te schonen, topics te sluiten of waarschuwingen uit te delen

Ja binnen 8 weken van 14.5 naar 6% geloof ik ook werkelijk niet. Tenzij ze overleden zijn natuurlijk. Zelfs mét AAS is dit volgens mij in 8 weken niet te doen.

Het is mij net gelukt om in 3 weken van 13% naar 8.5% te gaan, dus blijkbaar kan het alleen niet naturel aangezien ik heel overdreven heb gecut
Had ook niet verwacht dat het zo snel kon...

Ik heb veel advies gevraagd maar krijg toch Heletijd het advies om winstrol only te gebruiken omdat je er droger van word en je nog een paar kilo spiermassa kunt pakken. Ik ga liever niet aan een zware kuur beginnen omdat ik tevreden ben met de spiermassa wie ik nu heb. Ik wil puur gaan kuren om de droogheid te krijgen. Maar kun je mij uitleggen waarom test e? Waarom is dat beter?

Alvast bedankt!

Bro, ben je inmiddels begonnen?

Van winstrol wordt je inderdaad droger, natuurlijk moet je dan wel onder je onderhoud gaan eten.. Je moet hier alleen niet teveel van verwachten.. Hoeveel mg zou je willen nemen en hoeveel weken?

Mijn advies aan jou is om test E te pakken, waarom? Omdat test veel meer resultaten geeft en het minder schadelijk voor je lichaam is :)

Winstrol is sws een k*t aas voor massa
Ik neem het alleen soms voor wat extra energie preworkout

Kneus, dan word je dus droger omdat je onder je onderhoud eet. Niet door winstrol.

Dat schrijf ik toch ook.. Van winstrol wordt je droger maar je moet natuurlijk onder je onderhoud eten, als je erboven eet wordt je niet droger... behoorlijk logisch

Dat schrijf ik toch ook.. Van winstrol wordt je droger maar je moet natuurlijk onder je onderhoud eten, als je erboven eet wordt je niet droger... behoorlijk logisch

Dus? Dan maakt het calorie tekort je droger. Niet de winstrol...zoals jij dat zegt. De winstrol maakt het af om je look wat harder te maken. Wanneer je stopt met de winstrol is die look ook zo weer weg.

Op zich zijn orals best een leuke boost voor als je gewoon ff dat kleine stapje wil maken, maar ligt natuurlijk ook aan hoe sterk je er op reageert. Kijk als je echt bb ambities hebt, gewoon t*ring groot wil worden of fucked genetics hebt dan kan je er maar beter meteen de spuit in rammen.

Maar als je gewoon even een kleine boost wil, je hebt het geld ervoor, is er echt niks mis met bijv anavar 50mg voor 6 weken.

4 a 5 kilo met winny in 6 weken is zeker haalbaar je houd er miss 2 a3 van over. Best nice in 6 weken toch,,

Terug
Naar boven