XXL Nutrition

winstrol wanneer begint die shizzle te werken?

Loo zei:
ik weet het, je hebt er een dag hard werken op zitten, en je bent wat brak van de dag. Daarom heb je tijdens het lezen van mijn verhaal :coffeepc: niet gezien dat het om tabs ging.
maakt niet uit bro.
Maakt verder niet zoveel uit, het is geperst poeder identiek aan wat er in de injecteerbare ampullen zit. De opname gaat even snel. Vandaar dit voorbeeld om aan te tonen dat er geen verlengde opnametijd is door esters oid.

Ook al gaan ze niks in massa vooruit, een krachtstoename moet toch wel te merken zijn?

die potjes heb ik vaker in m'n handen gehad en ze zien er verdacht echt uit, misschien kan ik binnenkort ff de lotnr's posten.
Ik weet dat er vaak "kuurtjes" met winny gedaan worden die bijna niets laten merken in de zin van resultaten op vlak van gewicht en kracht. Winny is heel erg zwak, en 40mg tabs daar gaat per dossering gemiddeld 30% van verloren.

neem je ze elke dag dan is het 28 mg x 7 = nog geen 200 mg stano per week. Als het dan nog wat ondergedosseerd is... Heel , hééél zwak kuurtje. Dat mensen hier zeggen dat het sterker is dan test is natuurlijk onzin.

Maar dat je helemaal niets merkt, dus ook geen libidoverandering, iets hardere pomps ed dat is erg verdacht. Zeker eens wat foto's schieten, ook van de tabs in close up.

Loo zei:
Big'r zei:
Voor ik op dit board kwam las ik veel over oral only kuurtjes. In de verslagen merkte men altijd iets tussen de 5-14 dagen.

Zoniet dan weet je wel hoe laat het is.

Maar aangezien er van GS geen fakes bestaan.......
Is er duidelijk iets mis met de training en het eten van je vrienden.

uitgesloten.

ik ben er zelf bij en zie ze elke avond maximaal knallen, en die gasten vreten zich hele dag kapot.

Ik gaf ook maar de standaardreactie die wordt gegeven wanneer weer eens iemand totaal niet reageert op een van onze UG labs.

In werkelijkheid is het natuurlijk totale bullshit dat je niets maar dan ook helemaal niets zou merken van gear. Heb hier al vaker verkondigt dat er dan iets niet in de haak is.

Zelf destijds 1250 mg AAS/week in mijn lichaam gepompt, waaronder 50 mg winstrol/dag. "Resultaat" hiervan is inmiddels wel bekend.

Ben nu zelf inmiddels 6 weken off cycle van 900 mg/week injects van 1 van onze Dutch UG labs. Resultaat was 0,0 waaronder geen verandering in libido/vocht/pump/kracht/massa/emoties/etc.

Heb alleen een kilootje vetmassa gewonnen door het vreten. Maar natuurlijk is dit ook de standaardreactie op de vetverbranding-verhogende effecten van testosteron.

Na de "kuur" geen seconde een inzinking gehad van mijn libido. Gewoon 6 weken zonder uitzondering elke dag horny geweest. Geen massa/kracht verloren (wat natuurlijk ook niet zo moeilijk is met 0,0 reactie om mee te beginnen).
Ook geen nakuur gedaan, wat me ook nogal logisch lijkt.

Kan je nu wel zeggen is een zooitje bogus wat je hebt,40mg p/d nou dat merkje ondanks wat sommige van die professors zeggen hier....
Als ik je stano geef moet jij eens kijken alleen er wordt tegenwoordig zo'n zooitje rotzooi verkocht....

Hay Loo ,

Je zegt ook dat ze 2x2 nemen , ik ben een beetje van mening dat er dan zeer veel kan afgebroken worden door de lever . Zeker als het een goed werkende is , en niet veel doen krijgt zoals alcohol verwerken en zo . Ze eten gezond etc ..... dus als ze dan 2x2 pilletjes nemen verliezen ze volgens mij veel van de werkzame stof die wordt afgebroken door de lever .

De first-timers die ik 7 weken op 40mg/dag zet hebben gemiddeld een 4-6kg overgehouden

• Topic Starter Topic Starter
Kenjie zei:
Hay Loo ,

Je zegt ook dat ze 2x2 nemen , ik ben een beetje van mening dat er dan zeer veel kan afgebroken worden door de lever . Zeker als het een goed werkende is , en niet veel doen krijgt zoals alcohol verwerken en zo . Ze eten gezond etc ..... dus als ze dan 2x2 pilletjes nemen verliezen ze volgens mij veel van de werkzame stof die wordt afgebroken door de lever .

zou dat het zijn? ik ben bang van niet.

ze doen nu; 2 bij het ontbijt, 1 in de middag, en 2 een uur voor de training.

ik moet zeggen dat ze nu wel iets bij aan het draaien zijn;

de een zegt nu wel een goeie pomp te hebben (de jongen die zelfs een week later als de ander is begonnen), en de ander draait nu ook wat bij en zegt dat ie wel een pomp heeft.

maar qua kracht blijft het nog een beetje achter, ze zeggen dat het nu wel ïets makkelijker gaat", maar met bankdrukken zijn ze misschien een paar reps vooruit gegaan. zeker geen kg's.

als ik nu goed naar die jongens kijk, moet ik zeggen dat ik wel het idee krijg dat de fysiek iets verbeterd is, al is de ene slechts een kilo vooruit gegaan en de ander wil zich nog niet wegen omdat ie bang is teleurgesteld te worden door het verhaal van de ander.

en ik loop een paar keer tijdens de training langs om die pomp ff te voelen, (hardheid in die spieren), en ik voel wel een goeie hardheid.

Ik zal op het eind het eindresultaat posten.

Loo zei:
zou dat het zijn? ik ben bang van niet.

ze doen nu; 2 bij het ontbijt, 1 in de middag, en 2 een uur voor de training.

Dan hou je idd veel werkzame stof over. Het is ook absoluut niet zo dat bij zulke dosseringen het meerendeel verloren gaat.

Geeft verder niet, de tabs zuigen en het zal nooit, maar dan ook nooit aan de personen zelf liggen. :)

Winstrol is na 1week toch al lichtjes voelbaar volgens mij.
Hier klopt toch iets niet.

• Topic Starter Topic Starter
goed dan zal ik ook maar ff verslag geven hoe het die kerels vergaan is met die winstrol-kuurtjes;

4 man hebben dezelfde kuur gedaan (50mg winstrol 6 weken).

eentje van bijna 30 jaar (+- 1.87cm en start gewicht +-95kg droog)
drie van rond de 25 jaar (+- 1.83 en start gewicht +- 90 / 85 kg redelijk droog)

Allevier mekkerden ze de eerste weken dat ze bar weinig merkten qua kracht en pomps.

Allevier waren ze de laatste twee weken zeker te spreken over de pomp, en de hardheid in de spieren. Voor alle vier was er wel krachtstoename maar geen overdreven kg's in de plus.

Geen van alle vier is meer dan 5kg aangekomen, ik denk dat het eerder rond de 3kg zit. Opmerkelijk is wel dat ze allemaal droger werden (dit in combinatie met licht cut-dieet, maar imo hebben ze het vooral te danken aan de winstrol).

Nu enkele weken na de kuur missen ze die winstrol zeker wel, de fut is er een beetje uit.

Maar.....tijdens de kuur waren er geen spectaculaire veranderingen waar te nemen, alles ging dus heel geleidelijk.

Oke, dat was het voor ouwe koeien uit de sloot halen.

Terug
Naar boven