- Waardering
- 3.208
Maakt verder niet zoveel uit, het is geperst poeder identiek aan wat er in de injecteerbare ampullen zit. De opname gaat even snel. Vandaar dit voorbeeld om aan te tonen dat er geen verlengde opnametijd is door esters oid.Loo zei:ik weet het, je hebt er een dag hard werken op zitten, en je bent wat brak van de dag. Daarom heb je tijdens het lezen van mijn verhaalniet gezien dat het om tabs ging.
maakt niet uit bro.
Ik weet dat er vaak "kuurtjes" met winny gedaan worden die bijna niets laten merken in de zin van resultaten op vlak van gewicht en kracht. Winny is heel erg zwak, en 40mg tabs daar gaat per dossering gemiddeld 30% van verloren.Ook al gaan ze niks in massa vooruit, een krachtstoename moet toch wel te merken zijn?
die potjes heb ik vaker in m'n handen gehad en ze zien er verdacht echt uit, misschien kan ik binnenkort ff de lotnr's posten.
neem je ze elke dag dan is het 28 mg x 7 = nog geen 200 mg stano per week. Als het dan nog wat ondergedosseerd is... Heel , hééél zwak kuurtje. Dat mensen hier zeggen dat het sterker is dan test is natuurlijk onzin.
Maar dat je helemaal niets merkt, dus ook geen libidoverandering, iets hardere pomps ed dat is erg verdacht. Zeker eens wat foto's schieten, ook van de tabs in close up.
niet gezien dat het om tabs ging.