MuscleMeat

Winterlog II (Test/Bold met Roa)

• Topic Starter Topic Starter
Tot nu toe valt alles wel op zn plaats. Van de zomer was mn doel in de winter 100kg te wegen en daarna te gaan cutten tot 8% bij 90kg. Nu maar hopen dat het tweede deel ook gaat lukken :)

Ik blijf gewoon veel eten, dan hou ik nog wel aardig wat vast waarschijnlijk. Heb ook nog wat supplementen thuis staan (Noxpump, Diesel Test Hardcore, NO-Xplode). Die ga ik ook maar is aanbreken.

Overigens nog een side van de roa, waarschijnlijk in combinatie met wat hogere bloeddruk. Heb namelijk al 3x een bloedneus gehad sinds gisteravond, komt telkens uit het niets.

Een aangename verrassing voor mij vandaag :)

Ik ging op de bank nog even een laatste maal toppen en kreeg er 1x140kg uitgeperst. Totaal onverwacht omdat de bank laatste tijd zo moeizaam ging. Gewoon echt een sterke dag dus :). Daarna nog een setje van 8x120kg (2 herhalingen bovenop mn oude PR). Die 8x120kg heb ik meer op een 'bodybuilding' manier gedrukt. Wijdere grip, en ellebogen wijder.

Uiteraard weer een filmpje gemaakt :D
http://www.youtube.com/watch?v=GMHO2VLQrTI

Godsamme man, beest! WAUWWW! :eek:

top man!!!

Respect ! Als bodybuilder, ben je heel sterk. Je zou het zeker goed doen als powerlifter. :thumbs:

Bruut filmpje, sterk!
Welke sportschool zit je in dtc?

Hoe weet je dat ik dat uit dtc kom? :p

Bij body perfection! En jij?

Nice, congratz.
haha wat zegt die gozer nou aan het eind met een frans accent? DJ Testosteron? :roflol:

Trouwens, wat concludeer je trouwens achteraf over Bold? was 600mg bold genoeg dit keer? Had het een grote meerwaarde? Extra vasculariteit?

• Like
Waarderingen: Lean
Hoe weet je dat ik dat uit dtc kom? :p

Bij body perfection! En jij?

Ik herken je van het filmpje, zie je ook wel is in seqouia als ik het goed heb. Ik train nu bij sportpalace maar zit te overwegen om naar een andere sportschool te gaan, we hebben geen los squatrek en de sfeer/muziek is erg soft, hoe is het daar?

Nice, congratz.
haha wat zegt die gozer nou aan het eind met een frans accent? DJ Testosteron? :roflol:

Trouwens, wat concludeer je trouwens achteraf over Bold? was 600mg bold genoeg dit keer? Had het een grote meerwaarde? Extra vasculariteit?
Zoiets verstond ik ook haha. Geen idee wat ie precies zeg :p (Hij is Turks trouwens, dus geen Frans accent haha)

Ik herken je van het filmpje, zie je ook wel is in seqouia als ik het goed heb. Ik train nu bij sportpalace maar zit te overwegen om naar een andere sportschool te gaan, we hebben geen los squatrek en de sfeer/muziek is erg soft, hoe is het daar?
Sequoia ben ik vrijdag avond meestal wel te vinden ja haha

Body Perfection is zeker weten de enige sportschool waar je een beetje fatsoenlijk kunt trainen. Dumbbells tot 47, en een squatrek uiteraard. En de gymeigenaar is 20 jaar bodybuilder geweest dus die vind het echt super als de jongens groot worden ;)
Het is vaak erg rustig! 's Avonds is er in het krachttrainingsgedeelte meestal niet meer dan 10 man. Er trainen ook nog wel paar (ex)wedstrijdbodybuilders. (Eentje daarvan staat bij Sequoia aan de deur btw)

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Ben jij trouwens broertje van Nils haha, daar heb ik nog paar jaar bij in de klas gezeten ;)

Sequoia ben ik vrijdag avond meestal wel te vinden ja haha

Body Perfection is zeker weten de enige sportschool waar je een beetje fatsoenlijk kunt trainen. Dumbbells tot 47, en een squatrek uiteraard. En de gymeigenaar is 20 jaar bodybuilder geweest dus die vind het echt super als de jongens groot worden ;)
Het is vaak erg rustig! 's Avonds is er in het krachttrainingsgedeelte meestal niet meer dan 10 man. Er trainen ook nog wel paar (ex)wedstrijdbodybuilders. (Eentje daarvan staat bij Sequoia aan de deur btw)

oké dat klinkt goed, binnenkort maar is even een kijkje nemen daar dan. Body perfection zit op de veentjes toch? Volgens mij ook een stuk voordeliger ofniet? Ik betaal nu 45e p/m.

bedankt voor de info iig!;)

Haha ja ben het broertje van Nils! Ja dan moet dat op het Ulenhof zijn geweest?

Laatst bewerkt:
  • Like
oké dat klinkt goed, binnenkort maar is even een kijkje nemen daar dan. Body perfection zit op de veentjes toch? Volgens mij ook een stuk voordeliger ofniet? Ik betaal nu 45e p/m.

bedankt voor de info iig!;)

Haha ja ben het broertje van Nils! Ja dan moet dat op het Ulenhof zijn geweest?
Nee op de veentjes zit basicfit. Die moet je mijden.

Body perfection zit op de Schubertlaan (als je naar het ulenhof fiets kom je er langs).

25 euro per maand, en als je student bent (als je ov-kaart hebt) 20.

Nice, congratz.

Hey bro,

Bij deze denk ik dat deze vraag pas echt relevant is na een week of 4 a 5 na je kuur aangezien je de eerste weken je vocht eerst gaat verliezen.

Maarrrr ik hoop tevreden ;)

• Like
Nice, congratz.

Huh net gewoon over je tweede vraag heen gelezen haha.

Durf er niet echt een oordeel over te geven. Denk dat het wel een meerwaarde heeft gehad, maar zeker geen grote. Vasculariteit kan ik niet veel over zeggen omdat ik natuurlijk aardig vochtig ben en ook wat vetmassa heb aangezet.
Ik zie zeker wel wat extra adertjes, even afwachten hoe dat er allemaal uit ziet als het zomer is.
Ik wilde eigenlijk niet gelijk stacken met een veel zwaarder middel als deca en tren, dus daarom wilde ik het sowieso een kans geven!

Hey bro,

Bij deze denk ik dat deze vraag pas echt relevant is na een week of 4 a 5 na je kuur aangezien je de eerste weken je vocht eerst gaat verliezen.

Maarrrr ik hoop tevreden ;)
Wat voor gains heb jij in vredesnaam wel niet met bold gemaakt? :p

• Like
Goed bezig, interessante log.

Over de gains mbt bold, ik heb iedere kuur standaard er bold bij lopen (750mg), niet omdat ik er meer kilo's mee pak, maar wel omdat de trainingen langer kunnen duren en intensiever zijn!

Tevens is de behaalde massa en kracht van betere kwaliteit heb ik gemerkt, zo is tijdens/na de pct de terugval stukken minder!

Mn eindoordeel zal ik inderdaad pas na de PCT kunnen geven!

Gains van bold zie mijn nieuwe pic van mijn schouder :cool: :p

Nee maar ik vind het echt een leuk log hou hem wel bij tot na je PCT.
ben benieuwd

Laatst bewerkt:
Weer een filmpje :)

Weet dat dit een kuurlog is, maar kracht is voor mij ook heel belangrijk ;)

Laatste reps beetje moeite met locken. Komt ook omdat ik altijd ademnood tijdens overhead oefeningen heb
http://www.youtube.com/watch?v=NBlwZbpGJqE

Brutale pr's neergezet tijdens je bold en test cycle.

Terug
Naar boven