pumaatje
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 49
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Joggen gaat me niet zo goed af doordat ik last van mn schenen krijg... Shinsplints ofzo denk ik. Laatste keer dat ik ging hardlopen moest ik na een km stoppen en achteruit teruglopen van de pijn :S
.

met 800 kCAL erboven, merk je dat je vet aanzet of kom je lean bij?Zit momenteel 500kcal erboven en als ik niet om de dag cardio doe, komt er toch wat "vet / vocht" bij. cardio ff opbouwen, een vermoeide dag heb ik ook de eerste km last van men schenen, bij roeien heb ik dat ook. hoe dat komt geen idee,ff doorbijten denk ik dan.Joggen gaat me niet zo goed af doordat ik last van mn schenen krijg... Shinsplints ofzo denk ik. Laatste keer dat ik ging hardlopen moest ik na een km stoppen en achteruit teruglopen van de pijn :S
Ik ben de tibialis ook veel aan het trainen laatste tijd, dus ik zou binnenkort wel weer ff kunnen proberen
Ik eet wel zo'n 4500kcal per dag nu, maar weet niet precies wat mn onderhoud is... Circa 3700 via calculator.
Een uurtje cardio heeft sowieso nooit een probleem voor me gevormd conditioneel.
. De drive was heel goed. Ging maar door. Enig nadeel is dat de lat pulldown en seated row niet meer genoeg gewicht op de stack hebben
(100kg). Mn training zag er als volgt uit vandaagGaat goed zie ik, gek dat je conditioneel niks merkt nog. Ik zit in week twee nu en circa 15 minuten na een work-out denk ik van; "Ach, zo maar even een uurtje cardio nog"
Edit:
Martijn probeert zo te zien een database met bold fans op te bouwen![]()

Van de zomer was mn huidplooi 5mm en nu 14mm, dus ik kom wel degelijk wat vet aan. Maar niet snel. Heb ik niet veel aanleg voor denk ik.
En die schenen heeft niks met doorbijten te maken... Het wordt alleen maar erger hoe langer je doorloopt alsof elke stap iemand met een hamer op je schenen slaat en t wordt zo stijf dat je niet eens meer stapvoets kunt lopen op een gegeven moment. Ik ben serieus toen achteruit teruggelopen na een kilometer.
En eigenlijk vind ik cardio zonde van de calorieën, dus ik beperk dat maar tot een minimumEen uurtje cardio heeft sowieso nooit een probleem voor me gevormd conditioneel.
Vandaag overigens weer heerlijk getraind (rug). De kuur is echt ingekickt nu. De drive was heel goed. Ging maar door. Enig nadeel is dat de lat pulldown en seated row niet meer genoeg gewicht op de stack hebben
(100kg). Mn training zag er als volgt uit vandaag
Pendlay Row (zonder deadstop)
12x40
12x60
12x80
8x90
5x100
Lat Pulldown
12x80
10x90
8x100
Seated Row
12x60
10x80
8x100
12x70 (strict)
10x85 (strict)
Dumbbell Row
10x47
10x47 (zwaarste db)
Face Pulls
12x40
12x40
Shrugs superset met Lying DB Raises
12x100, 10x13
12x130, 10x15
10x140, 8x15

Geloof me gast, lose the Boldenon! Boldenon sucks
Als je er 700 Test naast zet ga je na de kuur misschien zeggen ik vond Bold lekker , goed gegained maar iedereen gaint goed op 700mg Test als 2de kuur!
2 op 10 mensen vinden bold goed, daar is een reden voor!
Ik zou gewoon 300 Test + 200 Primo zetten E4D of E5D en dan gain je als een gek als alles op orde is!
. Ik moet nog zeker 13 weken op dit k*tspul. Verschrikkelijk ook dat me conditioneel beter voel dan ooit en mijn vasculariteit schrikbarend toeneemt. Ik kan wel janken.Bold "sucks echt zwaar" 3.5 kg in krap drie weken op 900 mg en 250 mg test. Dan ook nog te bedenken dat mijn bf exact 't zelfde is en ik geen bloat heb dankzij aromasin. Ik moet nog zeker 13 weken op dit k*tspul. Verschrikkelijk ook dat me conditioneel beter voel dan ooit en mijn vasculariteit schrikbarend toeneemt. Ik kan wel janken.
bold is niet k*t, het werkt heeeel langzaam maar wat je bouwt is puur, heb ook op test only gezeten, dus ik weet ondertussen na 24weken op boldenone gezeten te hebben wel wat de meerwaarde is van boldenone
Zo'n vooruitgang van 5kg in een week heb ik vorige kuur geen één keer gehad, dus misschien toch wel de bold die dat beetje extra geeft..