XXL Nutrition

WK Kwalificatie België - Brazilië, here we come!!

Line-up Belgium:
Courtois
Alderweireld, Kompany, Vermaelen, Vertonghen
Witsel, De Bruyne en Dembele
Hazard Benteke Mertens
#belmac

Wa een ploeg hebben wij nu :). Echt te ziek. Fellaini, Chadli, Van Buyten, Mirallas, Lukaku,... op de bank :D crazy

3 kleine offensieve middenvelders zie ik niet graag tegen een stevige schoppersploeg.
Kan zowel goed als slecht uitpakken, dus let's see.

Pakt zeker goed uit :) Wendbaarheid kan een goed wapen zijn tegen zo een mannen.

Hangt ervan welk van de 2 de andere compenseert in het spelsysteem, de kracht van de sterke mannen of de wendbaarheid van de snelle mannen.

En gezien we een statische, zeer teruggetrokken verdediging gaan krijgen bij de Macedoniers vermoed ik de kracht, en had ik liever een type chadli.

• Topic Starter Topic Starter
Wales 1-0 Kroatië, kunnen een uitstekende zaak doen vandaag

---------- Post toegevoegd Tue 26 Mar 2013 om 21:28 ----------

Ze kunnen nog niet winnen van een land waar de doelman van KV Mechelen en een bankzitter van Brugge in de basis staan :roflol::roflol:

En dat is dan onze supergeneratie met spelers van Chelsea, Man City en Arsenal!! :o:o

Shit, wat een rommelige match gisteravond... Teveel ruimte weggeven, niemand die beweegt en de simpelste pass komt niet aan... :rolleyes: Op die manier moeten we niet te veel hoop hebben.

Mooi doelpunt wel :)

Eerste helft was bagger. Opnieuw geen vloeiende balcirculatie. Gelukkig was de defensie vanaf de eerste minuut nu wel bij de pinken en hebben ze niet veel weggeven. En was Hazard deze keer wel spelbepalend.

Eerste helft was bagger. Opnieuw geen vloeiende balcirculatie. Gelukkig was de defensie vanaf de eerste minuut nu wel bij de pinken en hebben ze niet veel weggeven. En was Hazard deze keer wel spelbepalend.

Jep dat is helemaal waar!
Ik ben normaal fan van Debruyne maar vond hem deze match niet zo goed en lukaku was hem zo goed als bijna gans de match aan het opwarmen en die laten ze dan niet nog laatste kwartier ofzo invallen :duh:

[/COLOR]Ze kunnen nog niet winnen van een land waar de doelman van KV Mechelen en een bankzitter van Brugge in de basis staan :roflol::roflol:

En dat is dan onze supergeneratie met spelers van Chelsea, Man City en Arsenal!! :o:o

Macedonië is geen wereld team dat is duidelijk, maar het is wel een stugge tegenstander. Uiteindelijk valt het aantal doelpunten dat ze deze campagne tegenkrijgen steeds mee. Ze slikken max 1 a 2 goals per wedstrijd, dus denk gewoon dat het één van de weinig goeie kwaliteiten is van Macedonië dat ze de rangen goed gesloten kunnen houden. Dembele, Debruyne, Mertens en Hazard zijn niet de minsten en tegen een ploeg die iets meer voetbalt en ruimte laat ga je dat ook onmiddellijk zien, gewoon knap van de Macedoniers dat zij onze mannen die het moeten doen voortdurend hebben kunnen verhinderen.

Langs de andere kant, eens je voor komt te staan weet je ook dat je zo goed als gewonnen hebt, ze scoren namelijk niet of nooit als je naar de cijfers kijkt die ze kunnen voorleggen deze campagne.

Dembele, Debruyne, Mertens en Hazard zijn niet de minsten en tegen een ploeg die iets meer voetbalt en ruimte laat ga je dat ook onmiddellijk zien, gewoon knap van de Macedoniers dat zij onze mannen die het moeten doen voortdurend hebben kunnen verhinderen.
Was imo niet enkel aan het spel van Macedonië te wijten dat er weinig echt uitgespeelde kansen kwamen voor de Belgen. Debruyne zat bv helemaal niet in de wedstrijd (hoekschoppen kwamen nauwelijk aan, slaagde erin om de helft van zijn passes te verkwanselen...). Vooral de eerste helft zat er gewoon geen beweging in het middenveld en werd er helemaal geen druk gezet op Macedonië... Als je twee meter van je man gaat staan, zoek je het natuurlijk zelf.

De duivels hun spel kon gisteren wel stukken beter, weeral te trage balcirculatie. Gaat heel wat beter moeten zijn tegen Servië. Gelukkig toch die 3 punten gepakt! Eindelijk is een fieldgoal van hazard!

Wales 1-0 Kroatië, kunnen een uitstekende zaak doen vandaag

---------- Post toegevoegd Tue 26 Mar 2013 om 21:28 ----------

Ze kunnen nog niet winnen van een land waar de doelman van KV Mechelen en een bankzitter van Brugge in de basis staan :roflol::roflol:

Ben geen voetbal kenner maar heb het idee dat onze spelers niet tot hun recht komen in de nationale ploeg. Individueel erg sterk allemaal, maar als team zijn ze zwak. Ik krijg het gevoel dat ze steeds op pure kracht moeten winnen en dat het niet te danken is aan het, tactiek, synergie, team-spirit en nog wat van die zweverige termen.

Wilmots heeft nog niets bewezen, onbegrijpelijk waarom ze voor zo'n arrogante zak gekozen hebben als bondscoach. Matige trainer en niets ervaring, en altijd uit de hoogte willen doen tegen journalisten

WILMOTS BUITEEEE

Wilmots heeft nog niets bewezen, onbegrijpelijk waarom ze voor zo'n arrogante zak gekozen hebben als bondscoach. Matige trainer en niets ervaring, en altijd uit de hoogte willen doen tegen journalisten

WILMOTS BUITEEEE

Steeds vaker vraag ik me af of jij eigenlijk wel wat van voetbal kent, of gewoon je post-aantal komt opkrikken hier?

Vond het gisteren ook maar een slappe hap, al komt dat voor een groot deel natuurlijk ook door de tegenstander. 10 man achter de bal, daar geraak je nu eenmaal moeilijk voorbij, ookal is het maar janneke en mieke.

Eindelijk inderdaad ook eens Hazard, werd tijd, al verwacht ik nog altijd veel meer van hem. Heb hem nog geen enkele match echt op topniveau zien spelen, terwijl dat blijkbaar (kijk amper matchen van Chelsea) daar wel lukt.

Het is net Wilmots die door zijn wissels(Mirallas en Chadli) het speelveld breder maakte en ruimtes op de zijkanten heeft benut om zo kansen begon te creëren, ipv mee op kracht in de kleine ruimte te gaan borrelen terwijl je midgets hebt die naar de bal toekomen.

De goal was een idividuele fout wel, dus zat het gewoon mee.

Het is net Wilmots die door zijn wissels(Mirallas en Chadli) het speelveld breder maakte en ruimtes op de zijkanten heeft benut om zo kansen begon te creëren, ipv mee op kracht in de kleine ruimte te gaan borrelen terwijl je midgets hebt die naar de bal toekomen.

De goal was een idividuele fout wel, dus zat het gewoon mee.

Niet vergeten kudo's te geven aan Kompany. Bij zijn eerste rush zag je de tegenstanders echt wijken en denken van "oh nee oh nee oh nee" :D

Steeds vaker vraag ik me af of jij eigenlijk wel wat van voetbal kent, of gewoon je post-aantal komt opkrikken hier?

Vond het gisteren ook maar een slappe hap, al komt dat voor een groot deel natuurlijk ook door de tegenstander. 10 man achter de bal, daar geraak je nu eenmaal moeilijk voorbij, ookal is het maar janneke en mieke.

Eindelijk inderdaad ook eens Hazard, werd tijd, al verwacht ik nog altijd veel meer van hem. Heb hem nog geen enkele match echt op topniveau zien spelen, terwijl dat blijkbaar (kijk amper matchen van Chelsea) daar wel lukt.

Wilmots is niet alleen een matige trainer, maar ook een arrogante blaaskaak. Heb je dat interview gezien met Filip Joos voor de match? Een beetje sympathiek overkomen kan geen kwaad

Het menselijke aspect als bondscoach is ook belangrijk, Wilmots doet precies alsof hij het warm water heeft uitgevonden, terwijl hij nog niets bewezen heeft

Om te kotsen zo'n mannetjes

Terug
Naar boven