naturell
Huge Freak
- Waardering
- 540
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Line-up Belgium:
Courtois
Alderweireld, Kompany, Vermaelen, Vertonghen
Witsel, De Bruyne en Dembele
Hazard Benteke Mertens
#belmac

Yes!!! Exact de ploeg die ik had gehoopt. Mertens, Hazard, Dembele en Debruyne tegelijkertijd op het veld![]()
3 kleine offensieve middenvelders zie ik niet graag tegen een stevige schoppersploeg.
Kan zowel goed als slecht uitpakken, dus let's see.
Wendbaarheid kan een goed wapen zijn tegen zo een mannen.Pakt zeker goed uitWendbaarheid kan een goed wapen zijn tegen zo een mannen.

Eerste helft was bagger. Opnieuw geen vloeiende balcirculatie. Gelukkig was de defensie vanaf de eerste minuut nu wel bij de pinken en hebben ze niet veel weggeven. En was Hazard deze keer wel spelbepalend.

[/COLOR]Ze kunnen nog niet winnen van een land waar de doelman van KV Mechelen en een bankzitter van Brugge in de basis staan
En dat is dan onze supergeneratie met spelers van Chelsea, Man City en Arsenal!!![]()
Was imo niet enkel aan het spel van Macedonië te wijten dat er weinig echt uitgespeelde kansen kwamen voor de Belgen. Debruyne zat bv helemaal niet in de wedstrijd (hoekschoppen kwamen nauwelijk aan, slaagde erin om de helft van zijn passes te verkwanselen...). Vooral de eerste helft zat er gewoon geen beweging in het middenveld en werd er helemaal geen druk gezet op Macedonië... Als je twee meter van je man gaat staan, zoek je het natuurlijk zelf.Dembele, Debruyne, Mertens en Hazard zijn niet de minsten en tegen een ploeg die iets meer voetbalt en ruimte laat ga je dat ook onmiddellijk zien, gewoon knap van de Macedoniers dat zij onze mannen die het moeten doen voortdurend hebben kunnen verhinderen.
Wales 1-0 Kroatië, kunnen een uitstekende zaak doen vandaag
---------- Post toegevoegd Tue 26 Mar 2013 om 21:28 ----------
Ze kunnen nog niet winnen van een land waar de doelman van KV Mechelen en een bankzitter van Brugge in de basis staan
En dat is dan onze supergeneratie met spelers van Chelsea, Man City en Arsenal!!![]()
Wilmots heeft nog niets bewezen, onbegrijpelijk waarom ze voor zo'n arrogante zak gekozen hebben als bondscoach. Matige trainer en niets ervaring, en altijd uit de hoogte willen doen tegen journalisten
WILMOTS BUITEEEE
Het is net Wilmots die door zijn wissels(Mirallas en Chadli) het speelveld breder maakte en ruimtes op de zijkanten heeft benut om zo kansen begon te creëren, ipv mee op kracht in de kleine ruimte te gaan borrelen terwijl je midgets hebt die naar de bal toekomen.
De goal was een idividuele fout wel, dus zat het gewoon mee.

Steeds vaker vraag ik me af of jij eigenlijk wel wat van voetbal kent, of gewoon je post-aantal komt opkrikken hier?
Vond het gisteren ook maar een slappe hap, al komt dat voor een groot deel natuurlijk ook door de tegenstander. 10 man achter de bal, daar geraak je nu eenmaal moeilijk voorbij, ookal is het maar janneke en mieke.
Eindelijk inderdaad ook eens Hazard, werd tijd, al verwacht ik nog altijd veel meer van hem. Heb hem nog geen enkele match echt op topniveau zien spelen, terwijl dat blijkbaar (kijk amper matchen van Chelsea) daar wel lukt.