AndroidHealthClinic

WO III weerwolf spelletje

Ow meteen eruit :(
Nu krijg ik nog niet door wat nou exact de bedoeling is :P

Ik wacht voorlopig nog af welke mogelijke hintoplossingen er naar boven komen. Statistisch gezien is de kans groot dat een burger met een burger naar voorkomt waardoor de cults het maar in te koppen hebben.

Toevallig niemand hier die dylan ofzo noemt?
cults hebben ook lui in hun eigen team waar ze de rol niet van weten

gloeiende waarom ben ik hier aan mee gaan doen.... zit nu de hele tijd al over die pokke cijfers te brainstormen

cults hebben ook lui in hun eigen team waar ze de rol niet van weten

Das waar maar dan gaan ze zelf het voortouw zeker niet nemen, kans op een burger is groter als ze de anderen laten kiezen.

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

De spion eruit is volgens mij een toevalligheid maar direct de landmacht eruit is wel straf, kan bijna niet anders dan dat er één of meerdere goeie spelers in dat kamp zitten en aangezien er relatief veel "nieuwe" spelers meedoen zijn we er wel iets mee.

Das waar maar dan gaan ze zelf het voortouw zeker niet nemen, kans op een burger is groter als ze de anderen laten kiezen.

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

De spion eruit is volgens mij een toevalligheid maar direct de landmacht eruit is wel straf, kan bijna niet anders dan dat er één of meerdere goeie spelers in dat kamp zitten en aangezien er relatief veel "nieuwe" spelers meedoen zijn we er wel iets mee.

Het is de landmacht uit een slecht kamp hé. Er zijn twee slechte kampen en een groep burgers.. Dus vooralsnog is dat wel een voordeel? Volgens mij hebben één slecht kamp en de burgers nog een landmacht? Correct me if i'm wrong lloyd!

Het is de landmacht uit een slecht kamp hé. Er zijn twee slechte kampen en een groep burgers.. Dus vooralsnog is dat wel een voordeel? Volgens mij hebben één slecht kamp en de burgers nog een landmacht? Correct me if i'm wrong lloyd!

of het zegt wat over de rol van wauter...

ik ben geen Lloyd maar volgens mij hebben de burgers spionnen, guerilla en de stem van het volk in de vorm van het tribunaal

Leiders (cults)
Per zijde geven een groepering van 3 Leiders hun advies aan hun Wereldleider via de spelleider door. Alleen zij weten wie hun Wereldleider is.

De landmacht
Toch wel een beetje ouderwetse strijd mogelijk in dit moderne slachtveld, zij mogen net als de Drones iemand beschermen elke nacht. Weten niet wie hun wereldleider is, of hun leiders.

Marine
Mogen elke nacht iemand beschermen. Wanneer de burgers alle leiders van een partij eruit gestemd hebben zal het voltallige overgebleven leger over lopen naar de burgers

Beide slechte kampen hebben twee jagers. Totaal vier dus, waarvan er nu dan eentje weg is.

Terug
Naar boven