AndroidHealthClinic

WO III weerwolf spelletje

Lekker makkelijk deze versie voor beginners kuch kuch, maar ik begin er wat van te snappen geloof ik

• Like
Waarderingen: Vonk
Dus volle gas achter die leiders aan, want dan komen ze ook bij de burgers? Die leiders dus eigenlijk de 'wolven'?

• Like
Allemachtig wat gaan jullie snel.
Ik snap geen drol van deze versie van dit spel ???

Nee maar oké. Er is in ieder geval een slechte uit, wat nogal positief is. Jammer is dan wel dat we een spion dood zijn. Jammer dat spion niets heeft gezegd, misschien had hij al een hint kunnen ophalen.
Achja.

Allemachtig wat gaan jullie snel.
Ik snap geen drol van deze versie van dit spel ???

Nee maar oké. Er is in ieder geval een slechte uit, wat nogal positief is. Jammer is dan wel dat we een spion dood zijn. Jammer dat spion niets heeft gezegd, misschien had hij al een hint kunnen ophalen.
Achja.
Hoi Henkerina, ben je verdwaald? Het girlscene topic is hier hoor http://forum.dutchbodybuilding.com/f226/leef-leven-op-girlscene-367363/index1143.html

• Like
Waarderingen: LM
Damn, het wordt de burgers wel moeilijk gemaakt dus.. :o mehh. Heb jij wat op kunnen maken uit de hints?
Nee, twijfel over het LM vs. Wengstertje verhaal.

Denk dat het alleen een verwijzing is naar de posts ervoor, maar als die posts gebruikt zijn door Lloyd om een hint om te bouwen kan het wel wat zijn. In dat geval denk ik dat ze allebei slecht zijn (allebei in een ander kamp) en kunnen we ze dus allebei wegstemmen.

• Like
  • Like
Moet vnv werken, dus nu al stemmen.
ik stem Lm7790
Geen idee waarom. :o

je weet dat ik niet joods ben?

Weet jij dat wel zeker?
Ik heb je stamboom nagetrokken. :eyebrow:

i_love_jewish_girls_christmas_tree_ornaments-ra81a0678e9ed4b5da2e080e9e522a1d7_x7s2y_8byvr_512.jpg

Laatst bewerkt:
  • Like
  • Like
Als ik 4001500 google, dan kom ik uit op dingen zoals; Medieval Europe; Medieval History; Medieval Civilization

Iemand hier toevallig mee geobsedeerd ofzo

Ik stem op diaephi

Lm7790 omdat ze zo snel meegaat op daffy

morgen daffy jongens

Heeft Wauter al een lijstje gemaakt? Of doet Trem dat weer? Of ben je je kladblok nog kwijt Trem? :o

Terug
Naar boven