XXL Nutrition

WO III weerwolf spelletje

Wauter, ben je vergeten dat de wereldleider ook hints krijgt over de spion als hij iets vraagt? Strakke actie om een nachtje over te slaan. Minder kans dat de spion gepakt wordt.

De wereldleider krijgt zijn kills van zijn generaals, als hij daarop afgaat is de kans klein dat hij iemand van zijn team pakt. Omgekeerd is de hint over de wereldleider voor de spion en de burgers echter wel heel waardevol dus het is het risico zeker waard.

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

Ik heb wel een aantal mensen in gedachten maar dan sluit ik direct ook een aantal mensen uit en ik maak het liever niet te gemakkelijk voor bepaalde personen.

Zoals ik gisteren al zei : Deaphi.

Ben hem gisteren vergeten op te eten.

De nieuwe leider is dus een newbee

Iemand die een connectie heeft met HillR zit in het leger van de nieuwe wereldorde?

De laatste jager van de geallieerden heeft dus HillR beschermd.

.

En de marine van de NWO en de guerilla van de burgers stonden bij diaephi.

En de luchtmacht van de burgers stonden bij mij, goeie keuze.

En de laatste spion mag opgehangen worden want hij/zij heeft niet eens moeite gedaan om hint te verzamelen

nice! danku wauter.
Zou de tijd tien voor tien ook weer iets met cijfers zijn omdat we de vorige cijfers niet opgelost kregen?
0940 of 940 of 1010....

diaephi. hoop dat het de juiste keuze is

Te ver gezocht, cijfer oplossingen zijn normaal gezien altijd vrij simpel.
goed punt...ik zoek altijd te ver

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Gaan jullie allemaal voor diaephi omdat hij als burgemeester gekozen is?
Na ons vorige spelletje neem ik aan dat zelfs hij zo blond niet is, of daar had hij van geleerd.

ik zoek nog naar een andere kandidaat in ieder geval.

Heb nog geen echte aanknopingspunten kunnen vinden, buiten die wat wauter al aangehaald had! Hmmmmmz nog eens alles lezen!

Moet zeggen dat ik deze game nog nix gelezen heb, zijn de verhalen een beetje goed? :p

goed punt...ik zoek altijd te ver

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Gaan jullie allemaal voor diaephi omdat hij als burgemeester gekozen is?
Na ons vorige spelletje neem ik aan dat zelfs hij zo blond niet is, of daar had hij van geleerd.

ik zoek nog naar een andere kandidaat in ieder geval.

sta open voor suggesties, diaephi lijkt me atm de beste keus.

:roflol:

beetje overwerk gehad, dienstje van 18 uur. Dus heb alles gemist en heb geen mogelijkheid meer tot bijlezen

zou zonde zijn voor burgers als ik eruit ga maar volgens mij is het al een verloren zaak

Laatst bewerkt:
diaephi

Ik ga mee. Lijkt me een goede zet. Kan verder denk ik niet meer reageren.

Virusje

Vind op Diaephi stemmen wat raar (volgens de redenering van Wauter) en hij volgt wel makkelijk op Diaephi. Verder ook niet echt een goede reden.

Virusje

Vind op Diaephi stemmen wat raar (volgens de redenering van Wauter) en hij volgt wel makkelijk op Diaephi. Verder ook niet echt een goede reden.

agree

Virusje

sorry....rest van de avond zit ik eten te negeren dat me voorgeschoteld wordt
tot morgen all!

Diaephi,
zelfde reden als gisteren.

IMBAatwork. (uitleg kan je lezen bij mijn eerdere posts)Hebben we deze game ook niet veel aan eigenlijk.

Ik ga voor virusje heel snel op diaephi gestemd, en voor de rest hoor je hem niet! Terwijl hij normaal wel overal te horen is, i think he's hiding something!

Punjab => Alleycat
Tremendes => Diaephi
Virusje => Diaephi
IMBAatwork => Diaephi
Rockofages => Rockofages
HillR => Diaephi
Alleycat => Virusje
NickyCF => Virusje
Henkerina => Diaephi
Wauter => IMBAatwork
Drbrik => Virusje

virusje dan maar om mezelf te redden